Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Op hotel in de Dordogne deze mooie 5 tegengekomen op de parking.
Helaas geen foto van de remschijven vooraan, die waren gigantisch, vulden haast de volledige velg. Eigenaar wist me te vertellen dat het een 530i was en dat hij in de heenreis dikke 8 liter had verstookt @ 160 met 4 man en koffer vol bagage. Best zuinig voor zo'n motor
.
Is me in de terugreis nog @ 160 voorbijgevlogen met de standlichtjes aan, best indrukwekkend om dat te zien naderen in de spiegel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHeeft spacertjes nodig achteraan. Of nog beter : de 101M velgen specifiek voor de '6. Die staan een heel pak breder.Prachtige velgen! Kleur is heeelemaal m'n ding niet.
Eigenaar is BMW-6-in-lijn-benzine liefhebber, want had naast zijn 530i ook nog een Z4 3.0i mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBMW atmosferische 6-in-lijnzeker als ze ook nog een beetje koppel hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenIk vind eigenlijk dat ge heel zelden een 1 coupé ziet in het straatbeeld.
Hij is nu toch al een paar maanden uit, en toch is het een rariteit.
Niet echt een succes? Of zijn de leveringen nog maar pas begonnen?
1 coupé zal volgens mij een zeldzaamheid blijven. Wel zo leuk voor wie met iets exclusiefs wil rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBMW atmosferische 6-in-lijnzeker als ze ook nog een beetje koppel hebben.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNochtans is de 2.5i méér dan voldoende. Alleen is een 525ix een beetje zwaar, en wil die ook een gezapiger rijgedrag dan b.v. een Z4 2.5si ... en dan komt 'ie misschien een beetje koppel tekort yep.
We hebben zo een aangeschaft, alleen hebben we hem nooit kunnen uittesten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPlease explain.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenOp hotel in de Dordogne deze mooie 5 tegengekomen op de parking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHeeft spacertjes nodig achteraan.Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenVelgen zijn ook niet echt mijn ding, die komen bijna of helemaal uit de wielkassen uit
Ik moet gTa hier bijtreden die velgen zijn niet breed genoeg.
Comment
-
-
Doet me trouwens denken aan een mix van pmmeke's oude en nieuwe kar.
Een witte LCI, maar dan met de velgen van onder zijn pre-facelift.
Comment
-
Klopt het dat een E46 320d algemeen genomen vrij goedkoop verkrijgbaar is op de tweedehandsmarkt, eventueel door een overaanbod?
En hoe zit het met de kosten van die wagen? Heeft die snel last van een kapotte turbo of van problemen met andere onderdelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenKlopt het dat een E46 320d algemeen genomen vrij goedkoop verkrijgbaar is op de tweedehandsmarkt, eventueel door een overaanbod?
En hoe zit het met de kosten van die wagen? Heeft die snel last van een kapotte turbo of van problemen met andere onderdelen?
Comment
-
Aangezien de 320d massal verkocht is zal er zeker wel een ruim aanbod van tweedehands wagens zijn. Ook kan je beter 'commercen' als het aanbod groot genoeg is.
Zelf heb ik 2 320d's gehad. De eerste was de pre-facelift met 136p. Het was een van de eerste van 1998. Ik heb deze wagen in juni 2002 ingeruild voor een 320d facelift. Toen had deze wagen 142000km op de teller. Het enige mankement wat ik aan die wagen heb gehad is een debietmeter die stuk was. Deze werd onder garantie vervangen. De eigenaar die deze wagen kocht van mij heeft deze enkele weken geleden verkocht met bijna 370.000km op de teller. Toch wel een bewijs dat dit een betrouwbare motor was.
De 320d die ik nadien kocht was dus de versie met 150pk. Ik heb deze wagen in januari 2004 al verkocht voor onze huidige 530d. Met die 320d hebben wij goed 60.000km gereden en 3x de turbo stuk gereden. 3x... Dat zegt toch genoeg hé. Moest ik zo'n 320d met 150pk van na de facelift kopen, ik zou zeker geen kopen die gebouwd is tussen september 2001 en september 2002. De latere versies zouden een betere turbo gekregen hebben.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment