Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @MPower:

Mooie wagen, proficiat!

PS: Heb je hierover gene eigen topic van gemaakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      @MPower:

Mooie wagen, proficiat!

PS: Heb je hierover gene eigen topic van gemaakt?
      Thx!

Nee, het is de wagen van mijn vader en die komt hier nooit!

En de 16" worden toch niet veranderd!

Comment

• Ik zal hier wel eens foto's en bevindingen posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
          Thx!

Wat is er in God's naam mis met die velgen ?

Het kan niet altijd 18" of meer zijn.

Ik vind dit een zeer knappe 5, echt, mooie keuze Mpower

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
            Wat is er in God's naam mis met die velgen ?

Het kan niet altijd 18" of meer zijn.

Ik vind dit een zeer knappe 5, echt, mooie keuze Mpower
            Ik vind er ook op zich niets mis mee, maar 18" maakt er toch een andere wagen van. Het is alsof je opgekleed bent en dan sandalen aantrekt.

Die kleurencombinatie vind ik alleszins geslaagd en voor de papa was het ook ok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              En wat heb ik gisteren gezien
              2 dikke bmw's

US-spec op Duitse transitplaten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                Idd, zoals eerder gezegd.

Comment

Een voorsmaakje:

Die velgen zijn zeker niet mis, meer moet dat niet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                    Mooie velgen...

Smijt die businessline eraf en zet gewoon velgen in de plaats...
                    Ik heb destijds ook gekozen voor Business-Line op onze 530d omdat ik de standaard sierlijsten het knapste vond. Al de andere lines hadden houten sierlijsten. Ik heb toen wel de optionele 18" wielen besteld.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Thx!

Hebben deze wielen runflat banden?

Ik heb zelf de standaard 16" wielen als winterwielen. Het verschil in rijcomfort is toch wel merkbaar tov de 18'ers. De 16" wielen die jullie gaan hebben zijn qua design nog te doen. De 16" wielen de ik heb trekken op geen kl*ten. Ik ben altijd blij als het weer april is...
                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        In de States kost zo'n M3 minder in dollars dan hier in euro's. Ik geloof dat zo'n M3 cabrio daar 65000 dollar kost. Dat komt overeen met nog geen €40000... Het zou me dus niet verwonderen als het een ingevoerde wagen is om door te verkopen.
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Hoe zit het trouwens met de facelift 318d? OK, nu niet direct mijn droommotor, maar momenteel wil ik vooral een rationele beslissing nemen.
                          Ik zou de facelift 318d zeker overwegen. Als ik het goed heb is dat dezelfde motor als die van de 320d van voor de facelift. Betrouwbaarheid verzekerd...
                          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            In de States kost zo'n M3 minder in dollars dan hier in euro's. Ik geloof dat zo'n M3 cabrio daar 65000 dollar kost. Dat komt overeen met nog geen €40000... Het zou me dus niet verwonderen als het een ingevoerde wagen is om door te verkopen.
                            net zo met een benz, een e500 kost er minder als een basis 200 cdi in europa
                            wij dienen om geld aan te verdienen blijkbaar en de states om hun fabrieken te laten draaien en het personeel aan het werk te houden

Comment

• Het is niet omdat het voor ons goedkoop lijkt dat het effectief zo is.

Denk je dat iedereen daar met zo'n auto rondrijdt., inderdaad niet dus.

Als die auto's evenveel kosten als hier, verkopen ze daar amper iets.

Comment

• Daarnet een E61 gezien waaraan ik me toch wel geërgerd heb.
                                Toen ik hem op de neus zag; een zwarte met sportpakket in combinatie met de styling 128's, vond ik hem knap.

Tot we er net achter reden: 535d embleem, maar dan bemerk ik een 'normale' 525d/530d uitlaat.
                                Om eerlijk te zijn vind ik dat toch nog een slagje erger dan een M-embleem plaatsen op je wagen,
                                omdat het minder opvalt voor de buitenstaander.

Waarom eigenlijk als je zo'n nette wagen hebt?
                                Hij was van de kanten van roeselare, aangezien de wagen van wyffels kwam en nieuwe nummerplaat (YPY-365 ofzo)

Tot dusver mijn beklag
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik zou de facelift 318d zeker overwegen. Als ik het goed heb is dat dezelfde motor als die van de 320d van voor de facelift. Betrouwbaarheid verzekerd...
                                  In feite was ik zelf niet zo erg volledig. Immers, toen de 318d pas uit was, was dat idd de motor van de prefacelift 320d, maar dan met minder vermogen. Echter, een tijdje na de facelift, werd dat wel degelijk de motor van de facelift 320d. Ik weet wel niet vanaf wanneer dat juist was. De overgang is wat aan mij voorbij gegaan.
                                  Dus in feite zou er altijd moeten vermeld worden om welke motor uit de E46 318d het juist gaat.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Het is niet omdat het voor ons goedkoop lijkt dat het effectief zo is.

Denk je dat iedereen daar met zo'n auto rondrijdt., inderdaad niet dus.

Als die auto's evenveel kosten als hier, verkopen ze daar amper iets.
                                    Je hebt wel gelijk, maar uw uitleg vind ik wat raar.
                                    Stel nu dat alle auto's bij ons 25 % goedkoper zouden worden, denk je dan werkelijk dat iedereen een "duurder" model zou kopen? Ik denk dat de meeste mensen gewoon zouden zeggen: "hey, nu kan ik dezelfde wagen kopen en het uitgespaarde geld gebruiken voor mijn huis of een leuke reis."
                                    M.a.w. denk niet teveel in absolute waarden.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• De eerste E46 318d heeft inderdaad de motor van de pré facelift 320d maar dan dichtgeknepen, in 2003 heeft de 318d echter een nieuwe motor gekregen (met common rail), maar die motor is geen dichtgeknepen versie van de facelift E46 320d. Is hier misschien al duizend keer gezegd... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        De eerste E46 318d heeft inderdaad de motor van de pré facelift 320d maar dan dichtgeknepen, in 2003 heeft de 318d echter een nieuwe motor gekregen (met common rail), maar die motor is geen dichtgeknepen versie van de facelift E46 320d. Is hier misschien al duizend keer gezegd... .
                                        Zelfde cilinderinhoud, toch?
                                        Idd, er zijn mechanische verschillen. Wind je niet zo op.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Zelfde cilinderinhoud, toch?
                                          Idd, er zijn mechanische verschillen. Wind je niet zo op.
                                          Neen, zelfs dat niet... ook al duizend keer gezegd geweest. Oude E46 320d: 1.951 cc, nieuwe: 1.995 cc.
                                          En doe weer niet onnozel, ik wind me niet op, 'k vind het gewoon ongelooflijk dat iemand die hier al bijna vier jaar rondhangt en misschien duizend posts in het 'BMW lovers' topic voor zijn rekening heeft genomen, nog altijd niet weet dat dat niet twee dezelfde motoren zijn. Daar is hier tot vervelens toe al over gezeurd. Maar dat je soms niet weet wat je leest is alom geweten natuurlijk.

Kleine search op dit forum.
                                          Van onze alleswetende vriend gTa: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=25144

Comment

Working...
                                          X