Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Smijt die businessline eraf en zet gewoon velgen in de plaats...
Ik heb destijds ook gekozen voor Business-Line op onze 530d omdat ik de standaard sierlijsten het knapste vond. Al de andere lines hadden houten sierlijsten. Ik heb toen wel de optionele 18" wielen besteld.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Nee, het is de wagen van mijn vader en die komt hier nooit!
En de 16" worden toch niet veranderd!
Hebben deze wielen runflat banden?
Ik heb zelf de standaard 16" wielen als winterwielen. Het verschil in rijcomfort is toch wel merkbaar tov de 18'ers. De 16" wielen die jullie gaan hebben zijn qua design nog te doen. De 16" wielen de ik heb trekken op geen kl*ten. Ik ben altijd blij als het weer april is...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
In de States kost zo'n M3 minder in dollars dan hier in euro's. Ik geloof dat zo'n M3 cabrio daar 65000 dollar kost. Dat komt overeen met nog geen €40000... Het zou me dus niet verwonderen als het een ingevoerde wagen is om door te verkopen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Hoe zit het trouwens met de facelift 318d? OK, nu niet direct mijn droommotor, maar momenteel wil ik vooral een rationele beslissing nemen.
Ik zou de facelift 318d zeker overwegen. Als ik het goed heb is dat dezelfde motor als die van de 320d van voor de facelift. Betrouwbaarheid verzekerd...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
In de States kost zo'n M3 minder in dollars dan hier in euro's. Ik geloof dat zo'n M3 cabrio daar 65000 dollar kost. Dat komt overeen met nog geen €40000... Het zou me dus niet verwonderen als het een ingevoerde wagen is om door te verkopen.
net zo met een benz, een e500 kost er minder als een basis 200 cdi in europa
wij dienen om geld aan te verdienen blijkbaar en de states om hun fabrieken te laten draaien en het personeel aan het werk te houden
Daarnet een E61 gezien waaraan ik me toch wel geërgerd heb.
Toen ik hem op de neus zag; een zwarte met sportpakket in combinatie met de styling 128's, vond ik hem knap.
Tot we er net achter reden: 535d embleem, maar dan bemerk ik een 'normale' 525d/530d uitlaat.
Om eerlijk te zijn vind ik dat toch nog een slagje erger dan een M-embleem plaatsen op je wagen,
omdat het minder opvalt voor de buitenstaander.
Waarom eigenlijk als je zo'n nette wagen hebt?
Hij was van de kanten van roeselare, aangezien de wagen van wyffels kwam en nieuwe nummerplaat (YPY-365 ofzo)
Ik zou de facelift 318d zeker overwegen. Als ik het goed heb is dat dezelfde motor als die van de 320d van voor de facelift. Betrouwbaarheid verzekerd...
In feite was ik zelf niet zo erg volledig. Immers, toen de 318d pas uit was, was dat idd de motor van de prefacelift 320d, maar dan met minder vermogen. Echter, een tijdje na de facelift, werd dat wel degelijk de motor van de facelift 320d. Ik weet wel niet vanaf wanneer dat juist was. De overgang is wat aan mij voorbij gegaan.
Dus in feite zou er altijd moeten vermeld worden om welke motor uit de E46 318d het juist gaat.
Het is niet omdat het voor ons goedkoop lijkt dat het effectief zo is.
Denk je dat iedereen daar met zo'n auto rondrijdt., inderdaad niet dus.
Als die auto's evenveel kosten als hier, verkopen ze daar amper iets.
Je hebt wel gelijk, maar uw uitleg vind ik wat raar.
Stel nu dat alle auto's bij ons 25 % goedkoper zouden worden, denk je dan werkelijk dat iedereen een "duurder" model zou kopen? Ik denk dat de meeste mensen gewoon zouden zeggen: "hey, nu kan ik dezelfde wagen kopen en het uitgespaarde geld gebruiken voor mijn huis of een leuke reis."
M.a.w. denk niet teveel in absolute waarden.
De eerste E46 318d heeft inderdaad de motor van de pré facelift 320d maar dan dichtgeknepen, in 2003 heeft de 318d echter een nieuwe motor gekregen (met common rail), maar die motor is geen dichtgeknepen versie van de facelift E46 320d. Is hier misschien al duizend keer gezegd... .
De eerste E46 318d heeft inderdaad de motor van de pré facelift 320d maar dan dichtgeknepen, in 2003 heeft de 318d echter een nieuwe motor gekregen (met common rail), maar die motor is geen dichtgeknepen versie van de facelift E46 320d. Is hier misschien al duizend keer gezegd... .
Zelfde cilinderinhoud, toch?
Idd, er zijn mechanische verschillen. Wind je niet zo op.
Zelfde cilinderinhoud, toch?
Idd, er zijn mechanische verschillen. Wind je niet zo op.
Neen, zelfs dat niet... ook al duizend keer gezegd geweest. Oude E46 320d: 1.951 cc, nieuwe: 1.995 cc.
En doe weer niet onnozel, ik wind me niet op, 'k vind het gewoon ongelooflijk dat iemand die hier al bijna vier jaar rondhangt en misschien duizend posts in het 'BMW lovers' topic voor zijn rekening heeft genomen, nog altijd niet weet dat dat niet twee dezelfde motoren zijn. Daar is hier tot vervelens toe al over gezeurd. Maar dat je soms niet weet wat je leest is alom geweten natuurlijk.
Comment