Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Neen, zelfs dat niet... ook al duizend keer gezegd geweest. Oude E46 320d: 1.951 cc, nieuwe: 1.995 cc.
    En doe weer niet onnozel, ik wind me niet op, 'k vind het gewoon ongelooflijk dat iemand die hier al bijna vier jaar rondhangt en misschien duizend posts in het 'BMW lovers' topic voor zijn rekening heeft genomen, nog altijd niet weet dat dat niet twee dezelfde motoren zijn. Daar is hier tot vervelens toe al over gezeurd. Maar dat je soms niet weet wat je leest is alom geweten natuurlijk.

Kleine search op dit forum.
    Van onze alleswetende vriend gTa: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=25144
    Blijkbaar heb jij niet alles even goed gelezen. Natúúrlijk weet ik dat de 320d prefacelift en facelift een andere cilinderinhoud hebben.
    Ik had het over de 318d. Die is er maar gekomen met de facelift, maar dat waren twee verschillende motoren: eerst de 1951 cc van de 320d prefacelift, en later de 1995 cc van de facelift. Zou jij als eigenaar van een 318d toch moeten weten.

Edit:
    Klopt dus allemaal, aan gTa's post te zien. En hiermee is de kous af.
    Last edited by Beta; 29/07/2008, 19:20.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Daarnet een E61 gezien waaraan ik me toch wel geërgerd heb.
      Toen ik hem op de neus zag; een zwarte met sportpakket in combinatie met de styling 128's, vond ik hem knap.

Tot we er net achter reden: 535d embleem, maar dan bemerk ik een 'normale' 525d/530d uitlaat.
      Om eerlijk te zijn vind ik dat toch nog een slagje erger dan een M-embleem plaatsen op je wagen,
      omdat het minder opvalt voor de buitenstaander.

Waarom eigenlijk als je zo'n nette wagen hebt?
      Hij was van de kanten van roeselare, aangezien de wagen van wyffels kwam en nieuwe nummerplaat (YPY-365 ofzo)

Tot dusver mijn beklag
      Das idd nogal belachelijk!

Comment

• En wat heb ik gisteren gezien
        2 dikke bmw's
        Ik heb deze nog zien rijden, voorbij Staaien.
        Magnifieke kleur.

Comment

• ik zou sowieso de dag ik een bmw 5 koop een 535 embleem laten plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ik zou sowieso de dag ik een bmw 5 koop een 535 embleem laten plaatsen

Comment

Toen ik hem op de neus zag; een zwarte met sportpakket in combinatie met de styling 128's, vond ik hem knap.

Tot we er net achter reden: 535d embleem, maar dan bemerk ik een 'normale' 525d/530d uitlaat.
              Om eerlijk te zijn vind ik dat toch nog een slagje erger dan een M-embleem plaatsen op je wagen,

Hij was van de kanten van roeselare, aangezien de wagen van wyffels kwam en nieuwe nummerplaat (YPY-365 ofzo)

Tot dusver mijn beklag
              In Zutendaal rijdt iemand met een 520d pré-facelift, uitgerust met 4 dikke uitlaten en M-embleem. Wat een contrast met zijn 16-duimse zomervelgen.
              Start zijn wagen netjes.... rekketekke-rekketekke, zet 'm in eerste, rekketekke-rekketekke, vertrekt als een zwangere dromedaris, schakelt naar 2, rekketekke-rekketekke...kijkt in zijn achteruitkijkspiegel als zijn wimpers netjes op een rij staan, rekketekke-rekketekke, zet z'n pinker aan, rekketekke-rekketekke....verdwijnt aan de horizon )
              Kon het niet meer aan(zien)horen en ben maar beginnen gekke smoelen trekken naar Charon, een maan van Pluto.

Hoor je mij klagen?

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Thx!

Nee, het is de wagen van mijn vader en die komt hier nooit!

En de 16" worden toch niet veranderd!
                Wij hebben dezelfde M Power, sinds januari, in Monacoblauw, met dezelfde velgen. Comfort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Hebben deze wielen runflat banden?

Ik heb zelf de standaard 16" wielen als winterwielen. Het verschil in rijcomfort is toch wel merkbaar tov de 18'ers. De 16" wielen die jullie gaan hebben zijn qua design nog te doen. De 16" wielen de ik heb trekken op geen kl*ten. Ik ben altijd blij als het weer april is...
                  Idd, we rijden nu ook op 16" RF, op dat vlak geen probleem dus.

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Wij hebben dezelfde M Power, sinds januari, in Monacoblauw, met dezelfde velgen. Comfort
                  Nice! Ook al een FL dus? Heb je topic?

Comment

Tot dusver mijn beklag
                    Een andere motorlogo type zetten vind ik totaal belachelijk, maar een M logo alleen (zonder er M3 of M5 van te maken) vind ik echter wel kunnen en niet fout staan(enkel bij een M pack uitvoering!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik zou sowieso de dag ik een bmw 5 koop een 535 embleem laten plaatsen
                      Ja, wtf?

Comment

Tot dusver mijn beklag
                        Ik dacht altijd dat de 525d iets 'hoekigere' pijpjes had, de 530 iets ronder, nee?

Comment

• 525 en 530 zijn gelijk qua uitlaat dacht ik?
                          535 heeft ronde uitlaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                            525 en 530 zijn gelijk qua uitlaat dacht ik?
                            535 heeft ronde uitlaten.
                            De oudere 530 heeft toch 2 uitlaatjes die naar beneden staan ?

Anders zijn ze gelijk, de 535 heeft grotere uitlaten zeker ?

Comment

• De eerste 530 hadden idd gekromde uitlaten, sinds de 525d kregen ze een roetfilter en dus ook rechte uitlaten geloof ik
                              535 heeft ook iets meer diameter, yup.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                De eerste 530 hadden idd gekromde uitlaten, sinds de 525d kregen ze een roetfilter en dus ook rechte uitlaten geloof ik
                                535 heeft ook iets meer diameter, yup.
                                Inderdaad, de 525d en 530d hebben meer ovale uitlaatstukken:

De 535d heeft een grotere diameter en zijn ronder:

2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Mijn ex-Rial velgen waren al eventjes verkocht, maar de nieuwe eigenaar heeft ze sinds kort pas gemonteerd.

Zie hoe knap.

Comment

• vind het er heel "replica" uitzien

smaken en kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Mijn ex-Rial velgen waren al eventjes verkocht, maar de nieuwe eigenaar heeft ze sinds kort pas gemonteerd.

Zie hoe knap.
                                      Echt mooi onder die E36 en om eerlijk te zijn zelfs knapper dan onder je 1.
                                      Wat ben ik blij dat je LSE'kes er terug onder liggen
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Mijn ex-Rial velgen waren al eventjes verkocht, maar de nieuwe eigenaar heeft ze sinds kort pas gemonteerd.

Zie hoe knap.
                                        Prachtig! Schitterende wagen die e36 cabrio, echt een droom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          vind het er heel "replica" uitzien

smaken en kleuren
                                          BMW logo zou al veel goed maken denk ik, met zo'n grijs/neutraal naafafdekkingsklepje ziet het er maar bagger uit vind ik

Comment

Working...
                                          X