Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenVoor de eerste keer problemen met de X5, de voorvering weigert van naar boven te gaan. Gevolg: de banden slepen in de kassen.
Als je de motor aanlegt, hoor je de luchtvering blazen, maar hij krijgt hem niet op de normale rijhoogte. Nu ligt de voorkant op zo'n 12 cm van de grond, terwijl de achterkant nog op normale hoogte staat.
Het rijden is natuurlijk heel iets anders, er wordt niets meer gedempt, de voorkant is enorm stuiterend.Ook als je hem hoger wilt zetten via de knop in het interieur, knipperen er allemaal lampjes en doet hij niets.
Iemand die dit al eens meegemaakt heeft ?
Nu zitten er 2 nieuwe onder, een kostelijk grapje, a rato 600 per stuk. De officiele dealer had nog nooit van die dingen gehoord, ze hadden geen enkele X5 lopen met de volledige luchtvering.Ook bij onze garage zijn we de enigste, pretty cool
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenLijkt wel vast ingebouwd. Of zie ik dat nu verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIs dat nog steeds zo'n wegklapbaar model?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenVandaag een smsje van de garage gehad om ons te bedanken met de aankoop en om te laten weten dat de wagen in productie gaat.
Zeer tevreden over Verstraeten Lochristi!
Idem bij onderhoud ed...
Comment
-
Oke beste mensen, hier zijn enkele fotos van uit Bornem:
khoop dat ik ze een beetje goed geupload heb want tis den eerst keer...
de kwaliteit is ook niet echt schitteren want ze zijn genomen met mijn gsm en ze zijn al van een tijdje geleden.
De 2 waterstof 7-reeksen, de enige 2 hier in Belgie denk ik:
M3 sedan, dus met 4 deuren:
M3 cabrio, zeer mooi interieur amai:
enkele X6kes stonden er ook, echt een zéér mooie en rubuste wagen! en toch met een sportieve lijn, je moet ze eigelijk eens in het echt zien want op foto bekom je nooit hetzelfde effect:
op de parking vanachter staat het vol 1reeksen en hier en daar nog een 'gewone' M3 en nog vanalles:
echt eens de moeite waard om eens naartoe te gaan, mooi domein, mooie showroom en zeer mooie auto's.
GRTZ Jonathan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenNog voor de mensen die in het andere topic niet bekijken gezien
M3 A.C. Schnitzer
Voor meer foto's zie exclusieve wagens gespotHij trok behoorlijk wat aandacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtenheb 'm eergisteren ook gespot op de grote markt. Waanzinnig lelijk maar de sound wasHij trok behoorlijk wat aandacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk vind hem best knap, eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is ook niet meteen mijn smaak, maar je kan dat toch niet lelijk noemen? Tenzij je de M3 op zich al waanzinnig lelijk vindt, dan wel.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is ook niet meteen mijn smaak, maar je kan dat toch niet lelijk noemen? Tenzij je de M3 op zich al waanzinnig lelijk vindt, dan wel.
De M3 op zich is een prachtig ding.
Maar zoals zo vaak wordt gezegd, de wielen maken de auto. En deze wielen vind ik echt een toonbeeld van on-verfijning en vulgairheid.
Het zijn zo'n typische 'zodanig-dik-dat-het-lelijk-wordt' velgen. Schnitzer is niet meer wat het geweest is...
Comment
-
Akkoord, ik zei 't al dat Schnitzel spul is ook m'n dada ni, maar die gehele auto kunde daardoor toch niet "waanzinnig lelijk" gaan noemen? Da's gelijk een kweetnie hoe schoon madam die echter een pleisterke op haar kont heeft vanachter en minder schone schoenen draagt. Wordt ze daarom lelijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenSchnitzer is niet meer wat het geweest is...
Hoogtepunt was wat mij betreft de (E36 M3) S3 Sport CLS.
Comment
Comment