Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Is dat nog steeds zo'n wegklapbaar model?
    Lijkt wel vast ingebouwd. Of zie ik dat nu verkeerd?
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• die ouwe 540 doet het nog steeds kwa sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
        Voor de eerste keer problemen met de X5, de voorvering weigert van naar boven te gaan. Gevolg: de banden slepen in de kassen.
        Als je de motor aanlegt, hoor je de luchtvering blazen, maar hij krijgt hem niet op de normale rijhoogte. Nu ligt de voorkant op zo'n 12 cm van de grond, terwijl de achterkant nog op normale hoogte staat.

Het rijden is natuurlijk heel iets anders, er wordt niets meer gedempt, de voorkant is enorm stuiterend.Ook als je hem hoger wilt zetten via de knop in het interieur, knipperen er allemaal lampjes en doet hij niets.

Iemand die dit al eens meegemaakt heeft ?
        Het is opgelost ! De twee "amortisseurs" van de luchtvering vooraan waren versleten, het rubber rond de luchtbalgen was verstorven en daardoor zaten er gaten in.

Nu zitten er 2 nieuwe onder, een kostelijk grapje, a rato 600 per stuk. De officiele dealer had nog nooit van die dingen gehoord, ze hadden geen enkele X5 lopen met de volledige luchtvering.Ook bij onze garage zijn we de enigste, pretty cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Lijkt wel vast ingebouwd. Of zie ik dat nu verkeerd?
          Ik zie dat ook zo...trekt op niet veel precies!

Comment

Is dat nog steeds zo'n wegklapbaar model?
            Zo te zien niet.

Comment

• Vandaag een smsje van de garage gehad om ons te bedanken met de aankoop en om te laten weten dat de wagen in productie gaat.

Zeer tevreden over Verstraeten Lochristi!

Idem bij onderhoud ed...

Comment

Vandaag een smsje van de garage gehad om ons te bedanken met de aankoop en om te laten weten dat de wagen in productie gaat.

Zeer tevreden over Verstraeten Lochristi!

Idem bij onderhoud ed...
                Wat een wereld van verschil met wat ik moet meemaken

Comment

• Oke beste mensen, hier zijn enkele fotos van uit Bornem:
                  khoop dat ik ze een beetje goed geupload heb want tis den eerst keer...
                  de kwaliteit is ook niet echt schitteren want ze zijn genomen met mijn gsm en ze zijn al van een tijdje geleden.

De 2 waterstof 7-reeksen, de enige 2 hier in Belgie denk ik:

M3 sedan, dus met 4 deuren:

M3 cabrio, zeer mooi interieur amai:

enkele X6kes stonden er ook, echt een zéér mooie en rubuste wagen! en toch met een sportieve lijn, je moet ze eigelijk eens in het echt zien want op foto bekom je nooit hetzelfde effect:

op de parking vanachter staat het vol 1reeksen en hier en daar nog een 'gewone' M3 en nog vanalles:

echt eens de moeite waard om eens naartoe te gaan, mooi domein, mooie showroom en zeer mooie auto's.

GRTZ Jonathan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                    Nog voor de mensen die in het andere topic niet bekijken gezien
                    M3 A.C. Schnitzer

Voor meer foto's zie exclusieve wagens gespot
                    heb 'm eergisteren ook gespot op de grote markt. Waanzinnig lelijk maar de sound was Hij trok behoorlijk wat aandacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                      heb 'm eergisteren ook gespot op de grote markt. Waanzinnig lelijk maar de sound was Hij trok behoorlijk wat aandacht
                      Waanzinnig lelijk kan je dat nu toch niet noemen... Die velgen zijn toch niet zoo heel erg verschillend van M6 velgen waar velen zo zot van zijn. En die uitlaat is al bij al ook nog discreet, misschien zelfs discreter dan OEM met zijn vier pijpen...

Comment

• Ik vind hem best knap, eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                          Ik vind hem best knap, eigenlijk.
                          ik ook vooral die andere uitlaat is veel knapper en pas beter bij de diffusor

Comment

• Ik zie niet wat daar lelijk aan is, want buiten de uitlaattippen en de velgen is dat optisch een standaard M3 E92 hoor .

Comment

• 't Is ook niet meteen mijn smaak, maar je kan dat toch niet lelijk noemen? Tenzij je de M3 op zich al waanzinnig lelijk vindt, dan wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                't Is ook niet meteen mijn smaak, maar je kan dat toch niet lelijk noemen? Tenzij je de M3 op zich al waanzinnig lelijk vindt, dan wel.
                                Ik vind 'm wel lelijk. Schnitzer is gewoon geweldig slecht bezig de laatste tijd imo (wat optische tuning betreft dan). Die velgen zien er heel cheap uit (beetje M6-like en die vind ik ook niet mooi) en de uitlaten produceren wel een indrukwekkend geluid maar ze zien er niet uit imo. Laat een knappe wagen als een M3 toch gewoon in originele staat (behalve mss andere remmen of een Eisenmann ofzo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  't Is ook niet meteen mijn smaak, maar je kan dat toch niet lelijk noemen? Tenzij je de M3 op zich al waanzinnig lelijk vindt, dan wel.

De M3 op zich is een prachtig ding.

Maar zoals zo vaak wordt gezegd, de wielen maken de auto. En deze wielen vind ik echt een toonbeeld van on-verfijning en vulgairheid.

Het zijn zo'n typische 'zodanig-dik-dat-het-lelijk-wordt' velgen. Schnitzer is niet meer wat het geweest is...

Comment

• Akkoord, ik zei 't al dat Schnitzel spul is ook m'n dada ni, maar die gehele auto kunde daardoor toch niet "waanzinnig lelijk" gaan noemen? Da's gelijk een kweetnie hoe schoon madam die echter een pleisterke op haar kont heeft vanachter en minder schone schoenen draagt. Wordt ze daarom lelijk?

Comment

• Porky goes sixpack. yeah.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Schnitzer is niet meer wat het geweest is...
                                        ²

Hoogtepunt was wat mij betreft de (E36 M3) S3 Sport CLS.

Comment

Working...
                                        X