Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIs er eigenlijk niet een 'groot' verschil tussen jouw coupe en een 4-deurs (dus in speelsheid)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
E30 325i = fuuuun.
Ni het spellement om ne jonge snotter die juste z'n rijbewijs heeft in z'n handen te steken (ik heb er een paar keer mee achterstevoren gestaan), maar verdomme daar kunde mee rijden zeg.
Alleen ... ze beginnen echt te verouderen wat rijgedrag betreft, en doorgaans moet je ze serieus aanpakken om ze weer crisp te zetten zodat ze hun volle E30-potentieel onvermoeid en onaangetast kunnen leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk kan me niet inbeelden waarom dat zo zou zijn..
Misschien overdreven maar er is toch ook een verschil in rijden tussen een E92 M3 en E90 M3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenOmdat ik dat denk.
Misschien overdreven maar er is toch ook een verschil in rijden tussen een E92 M3 en E90 M3?
Tussen de oren dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTerecht.
E30 325i = fuuuun.
Ni het spellement om ne jonge snotter die juste z'n rijbewijs heeft in z'n handen te steken (ik heb er een paar keer mee achterstevoren gestaan), maar verdomme daar kunde mee rijden zeg.
Alleen ... ze beginnen echt te verouderen wat rijgedrag betreft, en doorgaans moet je ze serieus aanpakken om ze weer crisp te zetten zodat ze hun volle E30-potentieel onvermoeid en onaangetast kunnen leveren.
Enfin... 't zou schitterend zijn, maar niet bepaald rationeel... Maar sinds wanneer zijn we rationeel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat houdt me idd. wat tegen, ik vermoed dat je gemakkelijk nog eens 1.000 EUR kwijt bent om er weer een fit rijdend bakje van te maken, weer dempers en veren, remmen wat upgraden, anti-rol, ...
Enfin... 't zou schitterend zijn, maar niet bepaald rationeel... Maar sinds wanneer zijn we rationeel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat houdt me idd. wat tegen, ik vermoed dat je gemakkelijk nog eens 1.000 EUR kwijt bent om er weer een fit rijdend bakje van te maken, weer dempers en veren, remmen wat upgraden, anti-rol, ...
Beste lijkt mij nog altijd om een gewone te zoeken, waar alles dus wat mis mee is voor lage prijs. Aangezien je toch alles vervangt.
- ophanging
- remmen
- sper
- M3 stuurhuis (of E36 stuurhuis)
En gaan
Doet er mij aan denken dat ik m'n stuurhuis nog moet veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMeen je dat nou? Zo'n A6 is toch de zaligheid zelve?
Qua afwerking is de Audi wel beter dan de BMW maar op alle andere vlakken vond ik de 1 toch een klasse beter.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n A6 rijdt karakterloos in vergelijking met een BMW 1.
Qua afwerking is de Audi wel beter dan de BMW maar op alle andere vlakken vond ik de 1 toch een klasse beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMja, een A6 met 136 dieselpony's en FWD in een zware koets kan je nooit vergelijken met een 120i hé, qua rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenZo'n A6 rijdt karakterloos in vergelijking met een BMW 1.
Qua afwerking is de Audi wel beter dan de BMW maar op alle andere vlakken vond ik de 1 toch een klasse beter.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
eindelijk iemand die me begrijpt
(allé, mijn vriendin sinds haar eerste ritje met de mini, snapt ze het ook: A6=doodsaai rijden)
Comment
Comment