Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is wel de originele M-bumper, maar ze hebben er extra lipjes op gemonteerd. Ik geloof dat deze spoilerlipjes van Schnitzer zijn, maar ik ben niet zeker...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
E46 M3 velgen staan mooi onder een E92
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZijn dat niet de normale optionele 19" M3 velgen? Dezelfde als BMWMB heeft.
Die lip op die M3 is idd nog vet!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDeze E91 M-pack karmesinrot, maar dan in facelift versie...
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenPrachtig !!!
Dat rood is zo verdomd mooi op een BMW...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls ik een E91 zou kopen, dan zou het een rode worden. 'k Vind het een zalige kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHeeft iedere nieuwe BMW nu het nieuwe i-drive systeem ?
Comment
-
Beetje getuned maar redelijk oem achtige mods
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Toch een puntje waarop je bij de E39 touring moet letten: niveauregeling op de achteras. Eigenlijk geldt dat voor alle tourings. Maar 't kan wel zijn dat je die er uit kan zwieren indien stuk en kan vervangen door conventionele dempers, al ben ik daar niet heel zeker van.
Comment
-
12 maanden garantie staat er bij, en het is niet zo extreem ver van onze vaste stealer...misschien eens vragen dat die met mij een kijkje neemt. Het is wel een handgeschakelde, en ik denk dat ik een automaat wil.
Er staat er eentje in de buurt, maar da's bij een peugeot concessiehouder:
En flink duurder, meer dan 15K
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten12 maanden garantie staat er bij, en het is niet zo extreem ver van onze vaste stealer...misschien eens vragen dat die met mij een kijkje neemt. Het is wel een handgeschakelde, en ik denk dat ik een automaat wil.
Er staat er eentje in de buurt, maar da's bij een peugeot concessiehouder:
En flink duurder, meer dan 15K
maar in uw geval zou ik ook een automaat nemen idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenBeetje getuned maar redelijk oem achtige mods
Wat zou de "tuning" kosten om hem zo te krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Faaak, memories
Beste auto die we ooit hebben gehad.
Kracht op overvloed, zachte automaat, en rond de 14l / 100 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenFaaak, memories
Beste auto die we ooit hebben gehad.
Kracht op overvloed, zachte automaat, en rond de 14l / 100 km.
14 liter, is dat bij vlotte rijstijl?
Comment
Comment