Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ok, hij gunt hem niet veel plaats, maar je ziet in de herhaling dat de oranje net het wiel raakt van morris, waardoor die gaat locken en dus echt naar de linker kant gaat...
De oranje was anders beduidend sneller :p
eventjes iets anders.
Stel je zou kunnen kiezen tussen een nieuwe 320i coupé of een E36 M3 in zeer goede staat. Welke zou je nemen? Momenteel rijd ik met een e36 318is maar ik voel me beter in die wagen/rijdt er liever mee dan in mijn moeder haar 320i strange i know
eventjes iets anders.
Stel je zou kunnen kiezen tussen een nieuwe 320i coupé of een E36 M3 in zeer goede staat. Welke zou je nemen? Momenteel rijd ik met een e36 318is maar ik voel me beter in die wagen/rijdt er liever mee dan in mijn moeder haar 320i strange i know
Wat is het budget?
Als je naar wens kan zou ik voor de E92 gaan. Maar zijn die niet een heel ander budget?
puur uit liefde niet naar de prijs kijken. (ik veronderstel dat de M3 een stuk duurder zal zijn in onderhoud, taxen ,nafte... ivm e92 maar die zal dan weer een stuk duurder zijn in aankoopprijs...)
Wagen is een copy van een van de bekenste bmw tuners ter wereld (SAMIR van technics , je weet wel die witte wide body) en is ook door technics uitgevoerd. Deze tiener had de wagen van Samin gezien en wilde perse dezelfde mods; Standaard had hij een 335 gekocht. Er was nogal wat om te doen op de forums omdat 15 jaar en een 335I van papa gekregen en dan nog es 1O.OOO euro mods voor em wide body te maken en dan nog es velgen DPE en banden 6OOO dollar en een racing dynamics uitlaat 3000 dollar en een KW ophanging 2000 dollar = niet te begrijpen voor de meesten dat sommigen het iets makkelijker hebben dan anderen en nogal wat jaloerse reakties
335d is nu niet bepaald een instapdiesel
Ik zie een 320d een E36 M3 nog niet bijhouden...
Bij wijze van overdrijving natuurlijk vandaar de smiley Maar mijn punt was een oude M3 is eigenlijk niet overdreven snel meer in vergelijking met de nieuwere wagens en verliest veel glans in deze moderne tijden (M3 E36 +/- 6 sec tot 1OO km / uur + door de leeftijd verlies je pk's en als het 7 seconden zal zijn dan heb je al goed gereden)
puur uit liefde niet naar de prijs kijken. (ik veronderstel dat de M3 een stuk duurder zal zijn in onderhoud, taxen ,nafte... ivm e92 maar die zal dan weer een stuk duurder zijn in aankoopprijs...)
Voor u: 18 jaar en meer dan 2OO pk = eerst eens bellen naar de verzekering om uw opties te kennen want veel kans dat dat niet zal doorgaan.
335d is nu niet bepaald een instapdiesel
Ik zie een 320d een E36 M3 nog niet bijhouden...
Mijn broer heeft een Subaru Impreza Gt Turbo gehad. Zonder kat en gans open uitlaatlijn, vermogen was +/- 225 Pk.
Wij hebben daarmee eens aan 't racen geweest tegen een E46 die wat in ons gat kwam hangen. Hoog in de toeren, goed doorgassen en constant auto's voorbij steken. We reden die E46 op sommige stukken wel los, maar het ging verdomd moeilijk. We dachten dit moet een 330d ofzo zijn. Uiteindelijk lieten we 'm passeren en zagen we tot onze verbazing dat die een enkele uitlaat naar onderen had en geen logo op de koffer. Wel hopen zwarte doemp uit de uitlaat. Negen op de tien een zwaar getunede 320d dus... enfin, 'k wil maar zeggen een 320 deeke kan verdomme snel zijn.
Als die 320d getuned was dan zal 'ie ook wel tegen de 190-200 pk hebben gehad en op autostrade snelheden heb je dan inderdaad redelijk weinig verschil tussen 225 en 200pk
Aan de lichten zouden jullie hem wel terplekke hebben gelaten
Als die 320d getuned was dan zal 'ie ook wel tegen de 190-200 pk hebben gehad en op autostrade snelheden heb je dan inderdaad redelijk weinig verschil tussen 225 en 200pk
't Is inderdaad daar dat je kan winnen door het bulkende koppel van de (gechipte) 320d.
Comment