Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat een zak die paul morris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      ik schat een 10.000 euro voor de buitenkant (zonder de wielen, ophanging en uitlaat)
      Eigenaar is trouwens maar 15 jaar
      Hoe heet de eigenaar Matjacket light ?

Comment

• zijn E90post name is shaunt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          maar zelfde betrouwbaarheid bij hoog aantal km's, zo'n W8? Ik betwijfel dat ergens, geen idee, buikgevoel.
          die passat w8en zijn naar het schijnt wel niet zo vreselijk snel. Weinig pk's voor wat het is, maar het blijven 8 cilinders natuurlijk.

Ik zou in uw plaats voor een bmw 40i of 45i gaan, die zakken veel in waarde. Als uw rs6 het nog ff trekt misschien een e60?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Buiten de kofferklep, de velgen en 2 subtiel andere uitlaatpijpen is daar niets tuning aan.
            widebody

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              wat een zak die paul morris
              Ok, hij gunt hem niet veel plaats, maar je ziet in de herhaling dat de oranje net het wiel raakt van morris, waardoor die gaat locken en dus echt naar de linker kant gaat...
              De oranje was anders beduidend sneller :p
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Op de Dutsen CC valt de 6 met sportpakket te configureren... ingeval dat nog niet geweten zou zijn uiteraard!

En Imo is beschikbaar! Maar komt niet zo goed over op de CC.

Veel plezier!

Comment

• eventjes iets anders.
                  Stel je zou kunnen kiezen tussen een nieuwe 320i coupé of een E36 M3 in zeer goede staat. Welke zou je nemen? Momenteel rijd ik met een e36 318is maar ik voel me beter in die wagen/rijdt er liever mee dan in mijn moeder haar 320i strange i know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    widebody
                    Ow idd, dan wil ik wel foto's van achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                      eventjes iets anders.
                      Stel je zou kunnen kiezen tussen een nieuwe 320i coupé of een E36 M3 in zeer goede staat. Welke zou je nemen? Momenteel rijd ik met een e36 318is maar ik voel me beter in die wagen/rijdt er liever mee dan in mijn moeder haar 320i strange i know
                      Wat is het budget?

Als je naar wens kan zou ik voor de E92 gaan. Maar zijn die niet een heel ander budget?

Comment

• puur uit liefde niet naar de prijs kijken. (ik veronderstel dat de M3 een stuk duurder zal zijn in onderhoud, taxen ,nafte... ivm e92 maar die zal dan weer een stuk duurder zijn in aankoopprijs...)

Comment

• Tegenwoordig gaat de eerst beste E92 diesel instapmodel rapper dan een oude M3
                          E92 voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Ow idd, dan wil ik wel foto's van achteraan.
                            Wagen is een copy van een van de bekenste bmw tuners ter wereld (SAMIR van technics , je weet wel die witte wide body) en is ook door technics uitgevoerd. Deze tiener had de wagen van Samin gezien en wilde perse dezelfde mods; Standaard had hij een 335 gekocht. Er was nogal wat om te doen op de forums omdat 15 jaar en een 335I van papa gekregen en dan nog es 1O.OOO euro mods voor em wide body te maken en dan nog es velgen DPE en banden 6OOO dollar en een racing dynamics uitlaat 3000 dollar en een KW ophanging 2000 dollar = niet te begrijpen voor de meesten dat sommigen het iets makkelijker hebben dan anderen en nogal wat jaloerse reakties

Hij gaat trouwens weeral nieuwe wielen kopen http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=165808

TER referentie samirs wagen

Last edited by ; 25/08/2008, 15:58.

Comment

Tegenwoordig gaat de eerst beste E92 diesel instapmodel rapper dan een oude M3
                              E92 voor mij
                              335d is nu niet bepaald een instapdiesel
                              Ik zie een 320d een E36 M3 nog niet bijhouden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Bij wijze van overdrijving natuurlijk vandaar de smiley Maar mijn punt was een oude M3 is eigenlijk niet overdreven snel meer in vergelijking met de nieuwere wagens en verliest veel glans in deze moderne tijden (M3 E36 +/- 6 sec tot 1OO km / uur + door de leeftijd verlies je pk's en als het 7 seconden zal zijn dan heb je al goed gereden)
                                Last edited by ; 25/08/2008, 16:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  puur uit liefde niet naar de prijs kijken. (ik veronderstel dat de M3 een stuk duurder zal zijn in onderhoud, taxen ,nafte... ivm e92 maar die zal dan weer een stuk duurder zijn in aankoopprijs...)
                                  Voor u: 18 jaar en meer dan 2OO pk = eerst eens bellen naar de verzekering om uw opties te kennen want veel kans dat dat niet zal doorgaan.

Comment

Voor u: 18 jaar en meer dan 2OO pk = eerst eens bellen naar de verzekering om uw opties te kennen want veel kans dat dat niet zal doorgaan.
                                    Meer dan 100 (of 1OO ) doen ze soms al moeilijk over

Comment

Mijn broer heeft een Subaru Impreza Gt Turbo gehad. Zonder kat en gans open uitlaatlijn, vermogen was +/- 225 Pk.
                                      Wij hebben daarmee eens aan 't racen geweest tegen een E46 die wat in ons gat kwam hangen. Hoog in de toeren, goed doorgassen en constant auto's voorbij steken. We reden die E46 op sommige stukken wel los, maar het ging verdomd moeilijk. We dachten dit moet een 330d ofzo zijn. Uiteindelijk lieten we 'm passeren en zagen we tot onze verbazing dat die een enkele uitlaat naar onderen had en geen logo op de koffer. Wel hopen zwarte doemp uit de uitlaat. Negen op de tien een zwaar getunede 320d dus... enfin, 'k wil maar zeggen een 320 deeke kan verdomme snel zijn.

Comment

• Als die 320d getuned was dan zal 'ie ook wel tegen de 190-200 pk hebben gehad en op autostrade snelheden heb je dan inderdaad redelijk weinig verschil tussen 225 en 200pk
                                        Aan de lichten zouden jullie hem wel terplekke hebben gelaten

Comment

Als die 320d getuned was dan zal 'ie ook wel tegen de 190-200 pk hebben gehad en op autostrade snelheden heb je dan inderdaad redelijk weinig verschil tussen 225 en 200pk
                                          't Is inderdaad daar dat je kan winnen door het bulkende koppel van de (gechipte) 320d.

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          Aan de lichten zouden jullie hem wel terplekke hebben gelaten
                                          Da's een feit.

Comment

Working...
                                          X