Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• thx pmmeke

Hoe vet is die wel niet!

Edith fluistert wel dat uitlaten niet 100% passen.

Comment

• Je ramen tinten zoals deze mag niet zeker hier in BE?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Je ramen tinten zoals deze mag niet zeker hier in BE?
        Neen, jammer genoeg niet.

Comment

• amai vetjes. Mogen de lichten niet overal getint zijn of zijn deze te zwaar getint?
          Weet iemand welke velgen dat zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            amai vetjes. Mogen de lichten niet overal getint zijn of zijn deze te zwaar getint?
            Weet iemand welke velgen dat zijn?
            Ik denk Hamann's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Als die 320d getuned was dan zal 'ie ook wel tegen de 190-200 pk hebben gehad en op autostrade snelheden heb je dan inderdaad redelijk weinig verschil tussen 225 en 200pk
              Aan de lichten zouden jullie hem wel terplekke hebben gelaten
              Klopt.. goed voorbeeld een cayenne S (pre FL) had geen verhaal op de autostrade tegen onze 320d(zeker niet na 140-150), terwijl van 0-100 hebben we geen schijn van kans
              -

Comment

• ik heb met de Cayenne S er toch het één en het ander af gereden hoor, oa 320d's..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  ik heb met de Cayenne S er toch het één en het ander af gereden hoor, oa 320d's..
                  Tja, ik kan alleen zeggen wat ik heb meegemaakt hé.. en dat ze het er niet om deed was het zeker niet (haar linkerpinker stond op en ze duwde iedereen opzij) Kan zijn dat het de 150pk versie was? En/of de break?
                  -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                    Tja, ik kan alleen zeggen wat ik heb meegemaakt hé.. en dat ze het er niet om deed was het zeker niet (haar linkerpinker stond op en ze duwde iedereen opzij) Kan zijn dat het de 150pk versie was? En/of de break?
                    ? ? ? ?

Comment

• Dat de 320d die Blake er heeft afgereden eventueel een 320 (150pk versie is geweest/of een break)
                      Break is 'beduidend' trager dan de berline, onlangs nog kunnen testen.
                      -

Comment

Dat de 320d die Blake er heeft afgereden eventueel een 320 (150pk versie is geweest/of een break)
                        ok kben mee

Comment

• Ja dat was inderdaad niet de beste zinsconstructie...
                          -

Comment

• Hoe komt dat er nog geen vierdeurs of touringversies van de M3 rondrijden? Die zijn toch al een tijdje geleden voorgesteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                              Hoe komt dat er nog geen vierdeurs of touringversies van de M3 rondrijden? Die zijn toch al een tijdje geleden voorgesteld?
                              4 deurs ok, maar touring?

Daar is nog geen M versie van.

Comment

• Zeg, wat betekent Davo eigenlijk? Ik heb dat nu al een paar keer zien hangen op BMW's en MINI's enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                  Zeg, wat betekent Davo eigenlijk? Ik heb dat nu al een paar keer zien hangen op BMW's en MINI's enzo...
                                  Das een stealer!

Comment

• http://www.davo.bmw.be/NL/Default.aspx

Comment

Dat de 320d die Blake er heeft afgereden eventueel een 320 (150pk versie is geweest/of een break)
                                      0,1 tot 0,2 seconden, that's it. Zelf meermaals uitgetest.

Dus : als jij niet accelereert zoals de meest respectloze bruut en je auto zo goed als verkracht om de fabrieksopgave te halen bij de sprint, is de touring die wel zo gereden wordt duidelijk sneller dan jou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        En Imo is beschikbaar! Maar komt niet zo goed over op de CC.
                                        Wat is beschikbaar? Bedoel je imolarood? Da's logisch, hè, aangezien dat enkel met 't Sport Pack combineerbaar is en dat nu sinds een week in de CC zit.

Ik vind het knap, maar 'k zou dat 'es live moeten zien...
                                        Last edited by ; 26/08/2008, 13:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Wat is beschikbaar?
                                          Imolarood

Comment

Working...
                                          X