Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    En velgen van 2 maatjes groter.
    en ruiten tinten en xenon (heeft die 120d zeker niet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      9 à 10 liter. 't zijn niet de zuinigste blokken maar wel stevig.
      Enige wat je nogal eens hoort is lekkende dieselpomp en injectoren die het hebben gehad bij hogere kilometerstanden
      draagarmen gaan ook snel kapot bij een e39

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        draagarmen gaan ook snel kapot bij een e39
        En de handrem is al vanaf dag 1 kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
          Aan welk verbruik mag je denken bij een E39 525tds? En zijn die motoren betrouwbaar?
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Daarstraks was er iemand bij ons op het bedrijf met een handgeschakelde E39 525tds. Deze man was aan 't vertellen dat zijn BMW al meer dan 10 jaar oud is en dat hij meer dan 40.000km per jaar doet. Ik vraag 'm natuurlijk naar z'n huidige kilometerstand: 515.000km... en dit met de eerste motor en zonder revisie. Knappe prestatie me dunkt. En dan denk ik dat onze 530d aan 't verslijten is met 175.000km op de teller...
          Kwestie betrouwbaarheid...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Aan welk verbruik mag je denken bij een E39 525tds? En zijn die motoren betrouwbaar?
            De mijne heeft nu zo'n 246.000 km, waarvan 150.000 getuned, en er is nog geen enkel probleem mee. Ik zit nu aan een verbruik van 7-8 liter ongeveer, wel 90% autostrade. Gemengd kom je idd uit bij een 10 liter.

Comment

• Comment

• M5 velgen? Passen wel veel beter onder een 1 dan van die M6 velgen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                  En de handrem is al vanaf dag 1 kapot
                  idd,elke keer op onderhoud moest dat ding gefixt worden en toen ik hem ging keuren voor verkoop werd die afgekeurd voor z'n handrem
                  Pakte op één wiel niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                    Knap,Aero pack zie je steeds meer en meer.

Heb je misschien de kapaza link van die wagen?

Comment

idd,elke keer op onderhoud moest dat ding gefixt worden en toen ik hem ging keuren voor verkoop werd die afgekeurd voor z'n handrem
                      Pakte op één wiel niet.
                      Het mechanisme kán verholpen worden, maar dan moet gans de mechaniek vervangen worden. En daar komt heel wat werk bij kijken (versnellingsbak mag er oa al snel uitgehaald worden).

Ik heb ondertussen al geleerd om die handrem niet meer te gebruiken.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Damn die E90 ziet er knap uit. alleen de velgen zijn imo een maatje te groot...
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Minder grote motoren voor BMW
                            2 september 2008 · Tekst Alexander Inia
                            Slecht nieuws voor de liefhebbers van de grote BMW-motoren: het merk schroeft de productie van de V8-motoren terug.
                            Dat meldt Automotive News. Momenteel lukt het al niet om de fabriek volledige shifts te laten draaien. Hetzelfde verhaal gaat min of meer op voor de V10 uit de M5 en de M6.
                            BMW kan de vraag naar viercilinders momenteel juist amper aan. Het Duitse merk overweegt zelfs om –liefhebbers zullen hiervan gruwen- de productie van zescilinders te verlagen om aan de stijgende vraag naar de vierpitters te voldoen.
                            Volgens vakbondsleider Manfred Schoch is er jaarlijks vraag naar ongeveer een half miljoen viercilinders. Dat aantal zal de komende jaren door de stijgende brandstofprijzen verder toenemen, is de verwachting.

BMW schroeft productie V8 en 6-in-lijn motoren terug

Ook BMW ontkomt niet aan het feit dat klanten steeds meer aan het downsizen zijn. Zo draait de fabriek die de V8 motoren bouwt al het hele jaar niet meer op volledige capaciteit. Er is slechts 1 shift per dag en er wordt maar 4 dagen per week gewerkt. En de verwachting is dat de vraag in de toekomst alleen nog maar zal afnemen. En dat baart Manfred Schoch ernstig zorgen. Hij is namelijk de vakbondsleider van de mensen die werken in de betreffende fabriek. En hij heeft nog meer slecht nieuws, want volgens geldt voor de V10 (M5 & M6) en V12 hetzelfde verhaal.

Aan de andere kant heeft BMW wel de grootste moeite om aan de vraag naar 4 cilinder motoren te kunnen voldoen. Zoals het er nu naar uit ziet zal BMW 500.000 4 cilinders per jaar moeten bouwen. Maar om dat voor elkaar te krijgen moet BMW volgens Manfred Schoch wel de productie van 6-in-lijn motoren in Munchen stoppen en overstappen op 4 cilinders. Hoor ik daar iemand vloeken in de kerk? (via: Motor Authority)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                              Le Mans Blue and Montego Blue
                              Montego is knapper.

Comment

Montego is knapper.
                                duidelijk.
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Montego is knapper.
                                  Vind ik ook, maar die kleur past imo ook gewoonweg beter bij de E90 dan dat ander blauw bij de E92. Meer zelfs: een E92 staat niet goed in blauw (Le Mans of wat dan ook).

Vind ik!
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• fucking stijgende brandstofprijzen en CO2-normen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                      Ik zal het maandag eens vragen.
                                      Hij heeft trouwens ook de remmen van een E34 M5 gestoken. Nu moet hij wel minimum 17inch velgen plaatsen.
                                      De persoon in kwestie woont ergens in West-Vlaanderen.
                                      Ivm die 230pk, ik weet niet of dat met std benzine was om met benzine vermengd met 4% kerosine.
                                      Soms al nieuws hiervan

Comment

• Comment

Working...
                                        X