Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    wat een velg, hoogte en spoorbreedte met een auto al niet kan doen.
    Hoe bedoel je?
    Trouwens, 5.7 liter met een 30d? Eerst zien, dan geloven maar als het waar is vind ik het echt knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Yep.

Business is nu de oude Professional, dus ook mét kaart, en uitklapbaar scherm.

De nieuwe Professional heeft een groter scherm, is niet meer inklapbaar en heeft de nieuwe iDrive met bijbehorende software.
      Bij de business is het ook een vast scherm geworden

Comment

• Ook even groot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
          Bij de business is het ook een vast scherm geworden
          Ik denk het niet hoor. (op de carconfigurator toch niet iig)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Hoe bedoel je?
            Trouwens, 5.7 liter met een 30d? Eerst zien, dan geloven maar als het waar is vind ik het echt knap.
            Idd, als het waar is echt respect voor BMW met zijn Efficient Dynamics.

Comment

• De facelift E90/91 is imo écht wel een knappe kar geworden. Zowel op de foto hierboven, als de 3 die ik al irl tegenkwam. Echt terug een droomauto geworden, zoals de E46 er een was, imo!

En ivm die 330d: zelfs al is het verbruik irl 6,5 of zelfs 7l/100km, voor een 3 liter zesciliner blijven dat magistrale cijfers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                De facelift E90/91 is imo écht wel een knappe kar geworden. Zowel op de foto hierboven, als de 3 die ik al irl tegenkwam. Echt terug een droomauto geworden, zoals de E46 er een was, imo!

En ivm die 330d: zelfs al is het verbruik irl 6,5 of zelfs 7l/100km, voor een 3 liter zesciliner blijven dat magistrale cijfers!
                Tzal wel ik geraak niet onder de 7l met een stoof van 75pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Ook even groot?
                  Nope, het kleine scherm nog steeds!
                  Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Ik denk het niet hoor. (op de carconfigurator toch niet iig)
                  Als je op de configurator kijkt dan zie je het dat het ook vast staat!

Comment

• Vorige week met onze X5 naar Keulen en terug: op het traject van 585km - waarvan de helft met 4 passagiers en hun koffers voor een week, en de terugrit alleen - gemiddeld 7.6l/100km verbruikt!!

Spreekt voor zich dat dit enkel autostrade was, en ben in het terugkeren niet boven de 120km/u geweest. In de heenrit af en toe eens 140 bereikt.
                    Moest m'n broer en wat maten naar de luchthaven voeren, en ze betaalden 130€ waarvan ik het hervullen van de diesel aan m'n pa moest afstaan (omdat het zijn auto is natuurlijk). Had er dus alle belang bij om zo weinig mogelijk te verbruiken.

Had er beter een foto van getrokken bedenk ik nu.

Maar ik vind het verbruik van die X5 echt enorm meevallen, op dik 130.000kms vermoed ik een gemiddelde tussen 9.3 en 9.8l.

Comment

• Ruig...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Trackcar: Semi-slicks en vette sportstoelen...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ziet er wel heftig uit, idd.

Comment

• Een agressieve 1eend
                            Mr Drift

Comment

• Holy!! ZO VET!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                Holy!! ZO VET!!!
                                amai nog ni! Plaats daar gerust nog 't prefix 'UBER' voor

Comment

• De prijzen van de Bimmers zijn de laatste maanden precies wel wat gestegen.
                                  Voor een 120d kom ik al op dik 34.000 €, voor een 320d Touring zelfs op 42.000 €. Beiden met Dynamic Line en een deftige muziekinstallatie, maar voor de rest niet zo veel extra. Gewoon de meest gekozen opties (doch excl. navigatie).
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    Als je op de configurator kijkt dan zie je het dat het ook vast staat!
                                    My bad. Je had gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ruig...

135i?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Trackcar: Semi-slicks en vette sportstoelen...

Anytime boven een E92 M3
                                        De psychologische opvolger van m'n E30

Comment

• Buiten het rijden....vind je'm ook mooi?

Comment

Working...
                                          X