Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toen ik die I-drive voor het eerst gebruikte had ik echt geen waw gevoel eigenlijk.
Geef mij maar zoals vroeger de hele resem knopjes op het dashboard. Het geeft s'nachts een mooi effect aan je console en het gaat nauwelijks kapot.
Hoeveel BMW's er in de garage binnenstaan voor problemen met hun I-drive...
Om over na te denken.
Wel ik kan er eigenlijk niet over meespreken, heb het in de nieuwe series nog nooit gebruikt. Ik heb zelf een massa verlichte knopjes en ik vind dat zeer handig en is nog niets kapot gegaan idd
Vooraal volume-aanpassing en CC op het stuur zou ik nooit meer kunnen missen...
Heb dat ook gehad. Het is de sensor van de motorkap die stuk is, gewoon afkoppelen
en het is opgelost. (zit aan de linker kant bij de microfilter)
Ahzo, wel ze hebben me ook al verteld dat het de kantelsensor kan zijn die defect is en dat zou ook onder motorkap zitten. Ik heb het nu al even niet meer meegemaakt maar ga bij het volgende onderhoud toch eens laten naar kijken... Diagnose zal het zeggen.
Bedankt voor de info . En betrouwbaar eigenlijk, geen minpuntjes?
Superbetrouwbaar, vooral de 170pk 2.5i dan. Als je dat blok een beetje verzorgt doe je daar easy een miljoen km mee. Op dat vlak vooral geen twijfels hebben. Zijn ook best zuinig, klinken zeer mooi, zijn erg soepel (500 tpm doen en dan plankgas = geen één hik), ... topmotoren.
Superbetrouwbaar, vooral de 170pk 2.5i dan. Als je dat blok een beetje verzorgt doe je daar easy een miljoen km mee. Op dat vlak vooral geen twijfels hebben. Zijn ook best zuinig, klinken zeer mooi, zijn erg soepel (500 tpm doen en dan plankgas = geen één hik), ... topmotoren.
I agree.
Wij hebben er zo eentje, en ik krijg nog steeds de rillingen als ik hem de toerenbegrenzer intrap... Geluid is erg goed. Zuinig kan ik niet over meespreken, ik rijd er nu 2 weken mee,(vooral autostrade) en zit nu aan 10,4l. Als mijn moeder ermee rijdt, zit ze aan 12l...
Voor de rest, erg betrouwbaar, nog nooit geen problemen mee gehad.
Mmm ja, het ene moment vind ik em echt wel knap, het ander dan weer niet. Zoals hij vb op de derde foto staat, vind ik het niet knap.
Al hangt het veel af van de kleur.
Comment