Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ma allez, da is toch niet zo luid

je wordt oud!
    Da is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Dat stationaire gebrom past niet. En natuurlijk mag de loudness wel wat in verhouding staan met de kracht die erin schuilgaat.
      Klepjes open vanaf 1500 rpm ofzo zou goed zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
        Toen ik die I-drive voor het eerst gebruikte had ik echt geen waw gevoel eigenlijk.
        Geef mij maar zoals vroeger de hele resem knopjes op het dashboard. Het geeft s'nachts een mooi effect aan je console en het gaat nauwelijks kapot.

Hoeveel BMW's er in de garage binnenstaan voor problemen met hun I-drive...
        Om over na te denken.
        Wel ik kan er eigenlijk niet over meespreken, heb het in de nieuwe series nog nooit gebruikt. Ik heb zelf een massa verlichte knopjes en ik vind dat zeer handig en is nog niets kapot gegaan idd

Vooraal volume-aanpassing en CC op het stuur zou ik nooit meer kunnen missen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
          Heb dat ook gehad. Het is de sensor van de motorkap die stuk is, gewoon afkoppelen
          en het is opgelost. (zit aan de linker kant bij de microfilter)
          Ahzo, wel ze hebben me ook al verteld dat het de kantelsensor kan zijn die defect is en dat zou ook onder motorkap zitten. Ik heb het nu al even niet meer meegemaakt maar ga bij het volgende onderhoud toch eens laten naar kijken... Diagnose zal het zeggen.

Bedankt voor de info

Comment

• O-M-G

maar aan de andere kant:

dat moet vliegen niet normaal

Comment

• wtf, vooral dat koppel

Comment

• N54 baby

Comment

• Damn

Comment

• staat te koop voor een kleine 40k btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                      Andere motor.

320ci = 2.2
                      323ci = 2.5
                      Bedankt voor de info . En betrouwbaar eigenlijk, geen minpuntjes?
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Fak! Wat een vermogen/koppel. Andere spoiler daarop en full black >>

Comment

• Mwa...doe mij maar een standaard eend BMW 135i Performance...
                          Méér als snel genoeg...en zovéél mooier dan dit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                            Bedankt voor de info . En betrouwbaar eigenlijk, geen minpuntjes?
                            Superbetrouwbaar, vooral de 170pk 2.5i dan. Als je dat blok een beetje verzorgt doe je daar easy een miljoen km mee. Op dat vlak vooral geen twijfels hebben. Zijn ook best zuinig, klinken zeer mooi, zijn erg soepel (500 tpm doen en dan plankgas = geen één hik), ... topmotoren.

Comment

• pano-dak

Comment

• Zwijg, ik heb nog steeds spijt dat ik dat niet heb

Comment

• X6 U.S. 35i

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Superbetrouwbaar, vooral de 170pk 2.5i dan. Als je dat blok een beetje verzorgt doe je daar easy een miljoen km mee. Op dat vlak vooral geen twijfels hebben. Zijn ook best zuinig, klinken zeer mooi, zijn erg soepel (500 tpm doen en dan plankgas = geen één hik), ... topmotoren.

I agree.

Wij hebben er zo eentje, en ik krijg nog steeds de rillingen als ik hem de toerenbegrenzer intrap... Geluid is erg goed. Zuinig kan ik niet over meespreken, ik rijd er nu 2 weken mee,(vooral autostrade) en zit nu aan 10,4l. Als mijn moeder ermee rijdt, zit ze aan 12l...

Voor de rest, erg betrouwbaar, nog nooit geen problemen mee gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                        X6 U.S. 35i

Ik vind em echt niet mooi, echt een miskleun.

X5 --> ... --> ... --> ... --> X6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                          Ik vind em echt niet mooi, echt een miskleun.

X5 --> ... --> ... --> ... --> X6
                                          Mmm ja, het ene moment vind ik em echt wel knap, het ander dan weer niet. Zoals hij vb op de derde foto staat, vind ik het niet knap.
                                          Al hangt het veel af van de kleur.
                                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
                                          X