Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDan niet é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe moet me beter leren kennen, 2 weken is a lifetime voor mijIk zou het zelf ook niet aankunnen maar ga je geen winterwielen monteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk zou het zelf ook niet aankunnen maar ga je geen winterwielen monteren?
Ja, op die velgen die ik nu heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, krijg ik er bij, spoorverbreders en langere bouten
Als je gezelschap nodig hebt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, op die velgen die ik nu hebWel dikke velgen dan,ik ga met 16' rondbollen
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIn dat geval, doen!
Als je gezelschap nodig hebt..
PM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel dikke velgen dan,ik ga met 16' rondbollen
.
Als je wil heb ik nog wel winterwielen voor je, die van de RS6. Moet je alleen dan wel eens ergens binnendoen want zien er redelijk afgeleefd uit.
Zijn 18'ers:
Maar dat setje dat ik straks ga halen kost relatief gezien eigenlijk niet zo bizar veel. Als ik hoor wat onze Wannes daarvoor heeft moeten dokken is dat een heel competitieve prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk overleg ff met m'n Werkstattmeister
Straks PM, ik heb geen flauw idee van die dingen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenNemo, ik heb goeie winterwielen voor u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAight hopelijk maakt Avantus een goede prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDank voor de boycot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenSorry, ik moet gewoon van die dingen af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenNemo, ik heb goeie winterwielen voor u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen van plan deze velgen straks te gaan halen.
Pro/Contra?.
Prachtige velg, al zeg ik het zelf, alleen lastig om ze niet tegen een borduur te schuren aangezien ze een uitpuilende figuur vertonen.
Anderzijds heel tevreden ervan
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVind ik ook, en ge ziet ze niet zo veel, in tegenstelling tot de andere M velgen.
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa, op die velgen die ik nu heb
Wel dure bandjes, maar och, dan heb je ze voor een paar jaar
Comment
Comment