Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Die A8 dingen ik ruil ze met 16' OEM Audi wielen met Michelin banden ?
    De dag dat de kerstman met een A8 mijn cadeautjes komt leveren wel ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      De dag dat de kerstman met een A8 mijn cadeautjes komt leveren wel ja.
      Als ik ervoor zorg dat er een kerel als kerstman verkleed in een Audi A8 u een cadeau'ke komt leveren met kerst zijn de velgen van mij?

DEAL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Als ik ervoor zorg dat er een kerel als kerstman verkleed in een Audi A8 u een cadeau'ke komt leveren met kerst zijn de velgen van mij?

DEAL
        *Nemo vertrekt naar de carnavalswinkel*

Comment

• Dat is niet veel geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Komen me bekend voor die 172M's .
            Prachtige velg, al zeg ik het zelf , alleen lastig om ze niet tegen een borduur te schuren aangezien ze een uitpuilende figuur vertonen.
            Anderzijds heel tevreden ervan

Ze beginnen blijkbaar sterk op te komen. Ik hoop alleen dat niet iedereen ze vanaf nu neemt, anders is het weer gedaan met de 'exclusiviteit'

Sedert donderdag liggen er ook winterbanden op de 135's hier bij ons.
            Wel dure bandjes, maar och, dan heb je ze voor een paar jaar
            Goede keuze, heb ze ook en ben er tevreden van. Kuisen valt mee. Is mijn wintervelg.

Comment

• Velgen staan er op, alles pastte perfect - spacers, langere schroeven, tiptop!

En wat een verschil met die RF
              Zo zacht, niet normaal, en een stuk minder lawaai maken uiteraard.
              Wannes post straks nog wel wat pics, bedankt nog voor de hulp makker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Ben van plan deze velgen straks te gaan halen.

Pro/Contra?

http://cgi.ebay.de/BMW-E60-E61-M172-...1%7C240%3A1318

Wel niet de allerbeste banden er onder, maar deze vredesteins zouden vooral in het nat uitblinken en da's in mijn geval misschien niet eens slecht.
                Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Velgen staan er op, alles pastte perfect - spacers, langere schroeven, tiptop!

En wat een verschil met die RF
                Zo zacht, niet normaal, en een stuk minder lawaai maken uiteraard.
                Wannes post straks nog wel wat pics, bedankt nog voor de hulp makker!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Z4?

beetje onsportief...

edit: X1/X3 dus
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Prachtige zetels en stuur, maar superlelijke middenconsole en interieurlijsten. En de afwerking ziet er nog een beetje wreed preserie uit (kleurverschillen plastic, deksel passagiersairbag, ...

Head-Up Display voor de X1, trouwens?
                    Ik zou ook zeggen een X-model tussen de X1 en de X5, ik zie namelijk niet direct voorziening voor een manuele versnellingsbak en ik denk niet dat ze in de X1 enkel een automaat gaan aanbieden. Als het al geen afgekeurd ontwerp is natuurlijk...

De afwerking is op het eerste zicht inderdaad ook vrij pover.

Comment

• Heb je ook spacers?

Je bent er echt een RRD-style kar van aan het maken he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Heb je ook spacers?

Je bent er echt een RRD-style kar van aan het maken he?
                        Dat moet achteraan bij die velgen

Comment

• En na Wannes z'n kar weer gezien te hebben: ik wil donkere ruiten achteraan

Comment

Dat moet achteraan bij die velgen
                            Da's maar 245mm breed achteraan zeker hè? Om de een of andere reden heeft de E60 (boven 18") altijd bredere banden achteraan dan de E61.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            En na Wannes z'n kar weer gezien te hebben: ik wil donkere ruiten achteraan

Comment

En na Wannes z'n kar weer gezien te hebben: ik wil donkere ruiten achteraan

Nu nog droppen en zwarte nieren en je hebt alles wat ik voorspeld heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Da's maar 245mm breed achteraan zeker hè? Om de een of andere reden heeft de E60 (boven 18") altijd bredere banden achteraan dan de E61.

Achteraan 275, voor 245

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Nu nog droppen en zwarte nieren en je hebt alles wat ik voorspeld heb

stfu

Comment

Achteraan 275, voor 245
                                  Ah dan toch. Maar waarom dan in godsnaam die spacers?

Comment

• Kan dat iets met ET te maken hebben ofzo?

Staan te ver naar binnen dan, en raken vermoedelijk.

Wannes heeft er ook, maar iets minder bredere spacers.

Comment

• Foto's!

Dus je bent vandaag in Leuven geweest?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• @ Wannes' workplace, degelijk daar!

Comment

• Comment

Working...
                                          X