Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDe dag dat de kerstman met een A8 mijn cadeautjes komt leveren wel ja.
DEAL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAls ik ervoor zorg dat er een kerel als kerstman verkleed in een Audi A8 u een cadeau'ke komt leveren met kerst zijn de velgen van mij?
DEAL
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKomen me bekend voor die 172M's.
Prachtige velg, al zeg ik het zelf, alleen lastig om ze niet tegen een borduur te schuren aangezien ze een uitpuilende figuur vertonen.
Anderzijds heel tevreden ervan
Ze beginnen blijkbaar sterk op te komen. Ik hoop alleen dat niet iedereen ze vanaf nu neemt, anders is het weer gedaan met de 'exclusiviteit'
Sedert donderdag liggen er ook winterbanden op de 135's hier bij ons.
Wel dure bandjes, maar och, dan heb je ze voor een paar jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBen van plan deze velgen straks te gaan halen.
Pro/Contra?
http://cgi.ebay.de/BMW-E60-E61-M172-...1%7C240%3A1318
Wel niet de allerbeste banden er onder, maar deze vredesteins zouden vooral in het nat uitblinken en da's in mijn geval misschien niet eens slecht.Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVelgen staan er op, alles pastte perfect - spacers, langere schroeven, tiptop!
En wat een verschil met die RF
Zo zacht, niet normaal, en een stuk minder lawaai maken uiteraard.
Wannes post straks nog wel wat pics, bedankt nog voor de hulp makker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZ4?
beetje onsportief...
edit: X1/X3 dusOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtige zetels en stuur, maar superlelijke middenconsole en interieurlijsten.En de afwerking ziet er nog een beetje wreed preserie uit (kleurverschillen plastic, deksel passagiersairbag, ...
Head-Up Display voor de X1, trouwens?Als het al geen afgekeurd ontwerp is natuurlijk...
De afwerking is op het eerste zicht inderdaad ook vrij pover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb je ook spacers?
Je bent er echt een RRD-style kar van aan het maken he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDat moet achteraan bij die velgen
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn na Wannes z'n kar weer gezien te hebben: ik wil donkere ruiten achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn na Wannes z'n kar weer gezien te hebben: ik wil donkere ruiten achteraan
Nu nog droppen en zwarte nieren en je hebt alles wat ik voorspeld heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDa's maar 245mm breed achteraan zeker hè? Om de een of andere reden heeft de E60 (boven 18") altijd bredere banden achteraan dan de E61.
Achteraan 275, voor 245
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Nu nog droppen en zwarte nieren en je hebt alles wat ik voorspeld heb
stfu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAchteraan 275, voor 245Maar waarom dan in godsnaam die spacers?
Comment
Comment