Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Zelfde heb ik ook al gedacht, maar ik denk dat er een groot verschil is op zilver tussen volgetinte ruiten, en iets van 30% getint..Dat zou eventueel nog stijlvol kunnen zijn.

Absoluut.

Volgetint zou ik sowieso niet doen, vind dat nogal smakeloos.
    Een lichte folie zou idd wel nog cool zijn.

Comment

• BMW-erfgename gechanteerd met sekstapes
      Ex-minnaar wou wraak nemen omdat haar vader met Hitler samenwerkte

De rijkste vrouw van Duitsland, de 43-jarige miljardaire Susanne Klatten, is gechanteerd door een ex-minnaar. Hij filmde hun seksafspraakjes stiekem met een verborgen camera en dreigde de filmpjes openbaar maken, tenzij de schatrijke BMW-erfgename ruim 40 miljoen euro op zijn rekening zou overschrijven.

Susanne Klatten is de derde rijkste vrouw van Europa en zou naar schatting zo'n tien miljard euro waard zijn. Op de ranglijst van de rijkste mensen ter wereld bekleedt ze de 55ste plaats. Ze erfde het geld van haar vader, Herbert Quandt, die BMW ooit nog van de afgrond redde en zich in de Tweede Wereldoorlog zonder veel schroom ten dienste stelde van het Hitlerregime. Maar financieel geluk is niet altijd synoniem met geluk in de liefde.

Klatten begon in 2006 een geheime relatie met Helg Sgarbi (41), een Italiaanse Zwitser die wel al vaker het bed deelde met steenrijke dames. Wat de Duitse blijkbaar niet wist, was dat Sgarbi de vrouwen steevast flink wat geld afluisde. Zoveel zelfs dat de man intussen al enkele leuke optrekjes in het Egyptische Sharm Al-Sheik kocht en een mooi wagenpark uitbouwde.

De chantage met de sekstapes begon vorig jaar. Haar ex-minnaar had vooraf alles mooi uitgedokterd. Zijn kompaan was Ernano Barretta, een 63-jarige hoteleigenaar die alle seksafspraakjes met een verborgen camera filmde. In november vorig jaar trok Sgarbi pas echt zijn trukendoos open. Hij dreigde ermee de compromitterende beelden over te maken aan de bedrijven waarvan Klatten vandaag de grote baas is. Als ze 40 miljoen euro zou neertellen, zou ze van alle leed bespaard blijven. Maar ook Klatten vond dat blijkbaar een pak geld, want ze stapte naar de politie om melding te maken van afpersing en chantage.

Het was niet de eerste keer dat haar geheime liefje geld van haar wist af te troggelen. Eerder maakte hij Klatten ook wijs dat de Italiaans-Amerikaanse maffia achter hem aanzat, omdat hij het zoontje van een maffioso doodgereden zou hebben. Hij zou vermoord worden, tenzij hij 7,5 miljoen euro betaalde. 'Ik geloofde hem en betaalde', verklaarde Klatten aan de politie. Haar ex-vriendje had nog meer geld geroken en begon te werken aan zijn plan met de sekstapes.

Intussen zijn zowel de ex-minnaar als zijn kompaan opgepakt. Sgarbi beweert nu Klatten te hebben afgeperst vanwege haar 'nazifortuin'. Helg Sgarbi zou joodse roots hebben en wraak hebben willen nemen.

Klatten trouwde in 1990 met een Duitse ingenieur. Toen ze elkaar leerden kennen, vertelde ze bewust niet wie ze was. Dat gebeurde pas toen ze zeker was van zijn liefde. Ondanks alles zouden de twee naar verluidt nog altijd samen zijn. Ze hebben drie kinderen en wonen in München.
      Wist niet dat BMW echt een familiebedrijfje was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Absoluut.

Volgetint zou ik sowieso niet doen, vind dat nogal smakeloos.
        Een lichte folie zou idd wel nog cool zijn.
        Tzou sowieso zoiets worden, eens rustig informeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Sup0r!!!!

Juist die ruitjes ja... En chromé niertjes, maar die krijg je cadeau
          En velgjes spuiten.

Comment

Erg dikke bak! Proficiat.

Getinte velgen zoals op Wannes z'n kar zouden eigenlijk niet misstaan, integendeel.

Comment

• Nog eentje:

Comment

• Echt een knappe verschijning, de 5 Break

Comment

• Achterkant cleanen LL, ik zie daar nog een gore sticker hangen links van de nummerplaat.

En een stickertje als voorste nummerplaat, mag dat in Schweiz of niet?

Voor de rest: D-I-K ! !

Btw, nog altijd content van en al veel km's mee gemaald?

Comment

• Stickertje blijft, nummerplaat sticker mag niet

Nog altijd dik content van ja, power genoeg en met die banden die er nu opstaan een vrij groot comfort-verschil, ideaal

Comment

Stickertje blijft
                      Oei, wat staat erop dan?

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      nummerplaat sticker mag niet
                      Tja, wat mag er daar wel hè?

Comment

• Stickertje is van m'n garage

edit: gaat er ooit eens per ongeluk af vallen

Comment

Nog altijd dik content van ja, power genoeg en met die banden die er nu opstaan een vrij groot comfort-verschil, ideaal
                          Een knappe upgrade , heb je niet mis aan gedaan LL!

Nu inderdaad nog chromé niertjes en dan is hij af.

En zie ik daar condensatie in de voorste lichten?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ik denk het niet? Toch nog niet opgemerkt, zal er eens op letten.

Comment

Stickertje is van m'n garage
                              Und? Zijn die niet verplicht van service te geven?

Btw, ik heb die foto's in Wannes' topic gezien en ik vind dat Wannes' kar bijlange niet breder staat achteraan, wel integendeel...

Comment

• Waarom zou zijn kar breder staan?

Comment

Waarom zou zijn kar breder staan?
                                  Je zei toch dat hij spacers had? Of heeft dat daar niks mee te maken?

Comment

• Bij die velgen moet je spacers hebben, alleen zijn mijn spacers een tikkeltje breder

Wannes gaat er nu wsl ook bredere halen, ff nagemeten en scheelt een halve cm ongeveer.

Comment

• Ah juist, ik had niet goed begrepen dat jij ook al spacers hebt steken, sorry voor de verwarring.

Zonder spacers kan je niet rijden zoals je al zei...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Zonder spacers kan je niet rijden

Eat that, McClane.

Comment

• Comment

Working...
                                          X