Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW gecrasht, herspoten, nieuw stuurtje, voila

Comment

• Ultieme discretie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
        BMW gecrasht, herspoten, nieuw stuurtje, voila
        Ik snap dan niet waarom die niet gewoon terug in zwart is herspoten.

Comment

• Heeft er iemand meer info over een korte antenne voor op een 1 (E87)
          Khad hier al enkele mensen gezien die er eentje hadden. Waar kan ik het kopen en hoeveel kost het ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
            Heeft er iemand meer info over een korte antenne voor op een 1 (E87)
            Khad hier al enkele mensen gezien die er eentje hadden. Waar kan ik het kopen en hoeveel kost het ?
            autostyle.nl of gewoon bij de Citroen garage een antenne van een C8 kopen (kost iets van 4 € ofzo) .

Comment

• En die van een C8 werk volledig zonder problemen, hetzelfde als nu ?

Zou wel handig zijn, de citroen garage is hier maar achter den hoek..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                En die van een C8 werk volledig zonder problemen, hetzelfde als nu ?

Zou wel handig zijn, de citroen garage is hier maar achter den hoek..
                Tsmetjen heeft er zo ééntje gehad van mij voor z'n Z4 en dat werkt toch perfect .
                Op mij een heb ik daar ook een tijdje mee rondgereden en geen probs gehad.

Comment

• Dan ga ik daar morgen eens om. Merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Ik snap dan niet waarom die niet gewoon terug in zwart is herspoten.
                    hmmm ja... Ik zou het toch louche blijven vinden...

Comment

• Vervolg van de M3 Touring:

Zal een apart topic aanmaken in "Scoops en Prototypes" over de M3 Touring met deze photoshops, en wat andere kleurtjes... Moest dat nog niet bestaan?!

Edit: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35055
                      Last edited by Greg; 09/11/2008, 23:55.

Comment

• er komt geen M3 Touring.. echt jammer

nu ja de M3 sedan ziet er ongelofelijk goed uit, imo de best-looking BMW van het moment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          er komt geen M3 Touring.. echt jammer

nu ja de M3 sedan ziet er ongelofelijk goed uit, imo de best-looking BMW van het moment
                          Spijtig, dan zal het blijven bij deze gefabriceerde fotookes
                          M3 sedan is idd de best-looking, pak beter dan de coupé

Comment

• M3 sedan, met de 19 inch wielen, blackline en in dat knappe grijs.. in profiel waanzinnig knap.. écht perfect gebalanceerd design.

Comment

M3 sedan, met de 19 inch wielen, blackline en in dat knappe grijs.. in profiel waanzinnig knap.. écht perfect gebalanceerd design.
                              Coupé is te braaf
                              Sedan = pitbull die breed op zijn poten u agressief staat aan te grijnzen = bruut

Comment

Vervolg van de M3 Touring:

Zal een apart topic aanmaken in "Scoops en Prototypes" over de M3 Touring met deze photoshops, en wat andere kleurtjes... Moest dat nog niet bestaan?!

Edit: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35055
                                Fak! Wat een gemiste kans voor BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                  Fak! Wat een gemiste kans voor BMW.
                                  Als iedereen nu laaiend enthousiast wordt, en BMW leest mee, dan......

Comment

Coupé is te braaf
                                    Sedan = pitbull die breed op zijn poten u agressief staat aan te grijnzen = bruut
                                    rijdt ook iets beter als de Coupé, voor zover er verschil zou tussen zitten.. echt de beste M3 die je kan hebben.. knapper/bruikbaarder dan de Coupé en over de zware cab beginnen we niet .. bijna M-onwaardig zou ik die laatste durven noemen

Comment

rijdt ook iets beter als de Coupé, voor zover er verschil zou tussen zitten.. echt de beste M3 die je kan hebben.. knapper/bruikbaarder dan de Coupé en over de zware cab beginnen we niet .. bijna M-onwaardig zou ik die laatste durven noemen
                                      Business is business he Kijk nu bij Ferrari, ze hebben net de Scuderia Spider uit, wtf?!
                                      Een normale Scuderia is lichter, meer pk, meer hardcore, blabla, en dan brengen ze er een spider versie van uit It's all about the money

Comment

• Jammer genoeg wel, ja. Nice photoshops! Gemiste kans, I don't know. Er zouden er niet zo denderend veel van verkocht zijn, in de States moeten ze niet van breaks weten, net zoals in 't Midden-Oosten, en daar gaat toch het grootste deel van de productie naartoe.

Ik zou 't ook vet gevonden hebben... maar een E90 is me al zo lief.

Comment

• @ gTa : Is zo'n stuur ooit verkrijgbaar geweest op een E46 coupé

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                          X