Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heeft er iemand meer info over een korte antenne voor op een 1 (E87)
Khad hier al enkele mensen gezien die er eentje hadden. Waar kan ik het kopen en hoeveel kost het ?
Heeft er iemand meer info over een korte antenne voor op een 1 (E87)
Khad hier al enkele mensen gezien die er eentje hadden. Waar kan ik het kopen en hoeveel kost het ?
autostyle.nl of gewoon bij de Citroen garage een antenne van een C8 kopen (kost iets van 4 € ofzo) .
En die van een C8 werk volledig zonder problemen, hetzelfde als nu ?
Zou wel handig zijn, de citroen garage is hier maar achter den hoek..
Tsmetjen heeft er zo ééntje gehad van mij voor z'n Z4 en dat werkt toch perfect .
Op mij een heb ik daar ook een tijdje mee rondgereden en geen probs gehad.
Coupé is te braaf
Sedan = pitbull die breed op zijn poten u agressief staat aan te grijnzen = bruut
rijdt ook iets beter als de Coupé, voor zover er verschil zou tussen zitten.. echt de beste M3 die je kan hebben.. knapper/bruikbaarder dan de Coupé en over de zware cab beginnen we niet .. bijna M-onwaardig zou ik die laatste durven noemen
rijdt ook iets beter als de Coupé, voor zover er verschil zou tussen zitten.. echt de beste M3 die je kan hebben.. knapper/bruikbaarder dan de Coupé en over de zware cab beginnen we niet .. bijna M-onwaardig zou ik die laatste durven noemen
Business is business he Kijk nu bij Ferrari, ze hebben net de Scuderia Spider uit, wtf?!
Een normale Scuderia is lichter, meer pk, meer hardcore, blabla, en dan brengen ze er een spider versie van uit It's all about the money
Jammer genoeg wel, ja. Nice photoshops! Gemiste kans, I don't know. Er zouden er niet zo denderend veel van verkocht zijn, in de States moeten ze niet van breaks weten, net zoals in 't Midden-Oosten, en daar gaat toch het grootste deel van de productie naartoe.
Ik zou 't ook vet gevonden hebben... maar een E90 is me al zo lief.
Comment