Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je ziet het nieuwe groen IRL in de video + uitleg over de nieuwigheden + de nieuwe Record Monza met actieve kleppen.
Zo blij dat ik voor groen gegaan ben
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Je ziet het nieuwe groen IRL in de video + uitleg over de nieuwigheden + de nieuwe Record Monza met actieve kleppen.
Zo blij dat ik voor groen gegaan ben
Inderdaad, samen met het iets subtielere groen van een paar posts terug, voor mij ook de mooiere kleuren. Alleen hebben opvallende kleuren ook altijd wat meer aandacht nodig natuurlijk.
Voor ons gelukkig geen probleem.
Abarthjes blijven zo schattig stoer. Ik vind het altijd grappig dat er steeds mannen in rijden. En voor een voorwieltrekker met alles op de vooras rijdt het ook nog lekker. Doe mij maar in met 300 paarden
200pk is de grens in een 500. Daarboven is alle fun weg.
Ik vind vooral de 'anonimiteit' leuk. Vele kennen Abarth niet en denken dat het een simpele 500 is die uiterlijk wat getuned is. Totdat je op de gas duwt. Blijft leuk om petjes in hun BMW of Mercedes op hun doos te geven met je Fiatje.
”He kijk, een luide Fiat Punto. Die gaan we even opjagen”.
*gas*
Altijd grappige reacties
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
200pk is de grens in een 500. Daarboven is alle fun weg.
Ik vind vooral de 'anonimiteit' leuk. Vele kennen Abarth niet en denken dat het een simpele 500 is die uiterlijk wat getuned is. Totdat je op de gas duwt. Blijft leuk om petjes in hun BMW of Mercedes op hun doos te geven met je Fiatje.
Als je 300 pk in zo’n 500 wil, heb je het eigenlijk niet gesnapt, want dan ben je op zoek naar een van de snelste hot hatches. Koop dan, met een beetje opleg, een Golf R ofzo. Een 595 is verre van hyperefficient. Het is echt een auto die het heeft van zijn speelsheid.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Als je 300 pk in zo’n 500 wil, heb je het eigenlijk niet gesnapt, want dan ben je op zoek naar een van de snelste hot hatches. Koop dan, met een beetje opleg, een Golf R ofzo. Een 595 is verre van hyperefficient. Het is echt een auto die het heeft van zijn speelsheid.
300pk in een 500 is ook nutteloos, die krijgt dat vermogen nooit deftig aan de grond. Ik heb met momenten al moeite om mijn 160 paarden los te laten, zeker als het wat nat ligt. Plankgas (of zelfs 3/4 gas) in 2de is dan wielspin gegarandeerd, kan mij voorstellen dat dat met +200pk alleen maar een grotere ramp is.
En inderdaad als je naar de spec van 500/595 kijkt zijn dat geen cijfers om vanachterover te vallen. Maar je zit wel van de eerste tot de laatste minuut met een smile tot achter uw oren.
CHECK OUT CARS & BIDShttp://carsandbids.comA used Fiat 500 Abarth is a hilariously fun $9,000 used car. Today I'm reviewing this 2013 500 Abarth to show you ...
Abarthjes blijven zo schattig stoer. Ik vind het altijd grappig dat er steeds mannen in rijden. En voor een voorwieltrekker met alles op de vooras rijdt het ook nog lekker. Doe mij maar in met 300 paarden
Ik kom ook wel geregeld Abarthjes tegen, maar zijn wel altijd vrouwen en 9 op de 10 keer rijden ze veel sneller dan toegelaten.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Je moet alles aanpassen he: ophanging remmen wielen banden lsd. Een standaard abarth heeft meer dan 7 seconden naar 100 nodig daarmee kan je niet veel bmw’s en mercedessen losrijden. Voorwielaandrijving is zowieso een nadeel voor tractie. Maar toch als je rond de vijf aan 100 geraakt dan heb je pas een bommetje. Een golf heeft niet dezelfde charme als een abarthje na tuning zal de prijs hoger zijn dan een golf R of iets gelijkaardigs toch zeker in belgie zonder bpm
de abarth 1000 kan je met een motorfietsmotor rijden dan heb je 300 pk in 600 kg
Wenn ein Fiat mit dem Namen „Abarth“ geschmückt wird, reiben sich Sportfans die Hände.
Mit dem Namen des legendären Fiat-Tuners Carlo Abarth werden nur die schnellsten „Rennpferde“ der Marke geadelt.
Eine Inspiration für die Fahrwerksprofis von H&R, die dem spritzigen Fiat-500-Verwandten ab sofort mit individuell auf das Modell abgestimmten Sportfedern die Sporen geben.
21.10.2015
Auf der Vorderachse senkt H&R den Abarth 595 um dezente 20 Millimeter ab, hinten sind es 35 Millimeter.
So verschwindet die „Restluft“ aus den Radhäusern, und die 145-PS-Kraftkugel präsentiert sich konsequent sportlich im Sinne des italienischen Tuning-Altmeisters.
Dabei legten die H&R-Entwickler wie gewohnt verstärkt ihr Augenmerk auf eine fahrdynamische Optimierung: Die Sportfedern minimieren die Seitenneigung,
präzisieren das Einlenkverhalten und sorgen damit für reichlich Fahrspaß.
Wenn’s noch individueller sein darf: Mit „Trak+“ Spurverbreiterungen von H&R stützt sich der italienische Kurvenräuber bis zu 60 Millimeter pro Achse breiter und kräftiger auf der Straße ab.
Und die heißen Reifen lassen sich im konsequenten Rennsport-Look an den Radhauskanten ausrichten.
H&R Komponenten für den Abarth 595 1.4 T-Jet (107 kW / 145 PS)
Sportfedern, Artikelnummern: 29054-2 (Typ 312)
Preis: 235,70 Euro inkl. 19 % MwSt
Tieferlegung VA ca. 20 mm, HA ca. 35 mm
TRAK+ Spurverbreiterungen in silber 10 bis 60 mm pro Achse: Preis (UVP): ab 41,98 Euro pro Achse inkl. MwSt
Comment