Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ABARTH lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Koop woensdag een . » black friday stockwagen » bij een dealer Abarth
      supercontent....want de wagen staat in een garage aan de andere kant van België maar de district-manager is telefonisch akkoord.
      Tot wanneer ik vandaag te horen krijg dat de garage waar hij staat de auto niet wil vrijgeven.
      En nu? Ik heb een offerte getekend voor die auto en wil absoluut die. En er zijn geen meer aan die voorwaarden.
      Neen ik wil geen ander kleur of uitvoering zoals vandaag voorgesteld.
      Dit is echt klote.
      Het woord van D-M is niets waard krijg ik als melding.
      Advies?

Comment

• Zou ik ook wel lastig vinden, zeker als je gedacht erop staat, waarom wil die garage die dan niet vrijgeven?

Comment

• Verschiet ik eerlijk gezegd niet van na mijn ervaring bij FCA ...
          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
            Zou ik ook wel lastig vinden, zeker als je gedacht erop staat, waarom wil die garage die dan niet vrijgeven?
            Omdat ze vaak werken met lokkertjes en dan de klanten proberen iets anders te verkopen.

Comment

• Pfff dan zou het voor mij klaar zijn. Als ik mijn gedacht op iets zet moeten ze met niets anders afkomen, achteraf beklaag je u da toch.

Comment

Pfff dan zou het voor mij klaar zijn. Als ik mijn gedacht op iets zet moeten ze met niets anders afkomen, achteraf beklaag je u da toch.
                Voila, zo denk ik ook erover

Comment

Zou ik ook wel lastig vinden, zeker als je gedacht erop staat, waarom wil die garage die dan niet vrijgeven?
                  Ze verkopen hem liever zelf aan een klant uit de buurt.
                  Maar hij staat al van januari bij hun in stock stof te verzamelen ondertussen.

Comment

• Heb je zelf al contact gehad met de garage waar die auto staat? Anders is het misschien wel een optie om zelf eens persoonlijk met die garage te bellen.
                    Of als laatste optie, als je die auto echt wilt, gewoon naar die garage gaan en hem daar gaan kopen?
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Heb je zelf al contact gehad met de garage waar die auto staat? Anders is het misschien wel een optie om zelf eens persoonlijk met die garage te bellen.
                      Of als laatste optie, als je die auto echt wilt, gewoon naar die garage gaan en hem daar gaan kopen?
                      Was ook mijn gedacht, als die wagen daar toch in stock staat. Rij er naartoe, leg (bij wijze van spreken) het geld op tafel, en zeg dat je hem koopt. Het zou mij dan écht verbazen moesten ze weigeren, een klant is een klant.

Wat niet wegneemt dat jij in principe die moeite niet zou moeten doen.
                      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Shop elders , laat niet met je sollen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Was ook mijn gedacht, als die wagen daar toch in stock staat. Rij er naartoe, leg (bij wijze van spreken) het geld op tafel, en zeg dat je hem koopt. Het zou mij dan écht verbazen moesten ze weigeren, een klant is een klant.

Wat niet wegneemt dat jij in principe die moeite niet zou moeten doen.
                          Ik heb wel een offerte getekend. Maar niet in de garage ,wel thuis.
                          14 dagen bedenktijd dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Heb je zelf al contact gehad met de garage waar die auto staat? Anders is het misschien wel een optie om zelf eens persoonlijk met die garage te bellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk Berichten

Neem morgen gewoon even contact op met de garage waar hij staat, en vraag hun even om een uitleg. Voor hetzelfde geld is er gewoon één groot misverstand tussen de twee garages en loop jij daardoor je wagen mis. En aangezien het om een stockwagen gaat en jij een offerte hebt getekend snap ik niet dat ze moeilijk doen. Die moet waarschijnlijk toch sowieso voor het einde vant jaar buiten zijn...
                              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• En wat als de dealer niet akkoord is met de korting die werd gegeven? Ga je dan de volle pot betalen? Best eens je rechtsbijstand aanspreken om te zien wat de mogelijkheden zijn.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Ik weet niet hoe het bij FCA loopt, maar heb zelf tijd als verkoper bij Opel gewerkt en daar belden wij gewoon rechtstreeks naar de dealer waar die stock wagen staat om te vragen of ze die willen afstaan. District manager heeft daar an sich niks over te zeggen.
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik heb meer de indruk dat uw garage (of uw district manager) veel liever een auto verkoopt uit hun eigen garagestock. Het zou me niet verbazen als de dealer "aan de andere kant van het land" van niks weet...
                                    Neem er zelf contact mee op. België is klein.
                                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                                      Ik heb meer de indruk dat uw garage (of uw district manager) veel liever een auto verkoopt uit hun eigen garagestock. Het zou me niet verbazen als de dealer "aan de andere kant van het land" van niks weet...
                                      Neem er zelf contact mee op. België is klein.
                                      Je kan gelijk hebben maar....wonder boven wonder krijg ik dezelfde wagenconfiguratie maar nieuw aan dezelfde prijs van de stockwagen. 3 maandjes geduld nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spiderred Bekijk Berichten

Je kan gelijk hebben maar....wonder boven wonder krijg ik dezelfde wagenconfiguratie maar nieuw aan dezelfde prijs van de stockwagen. 3 maandjes geduld nu.
                                        Proficiat!
                                        Vergeet de Abarth hier niet voor te stellen tegen dat het zover is!
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Blij dat het opgelost is zoals het hoort.

Zeker voorstellen! Wat heb je gekocht?
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X