Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ABARTH lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Foto's posten blijft hier precies wel moeilijk..

    Comment


    • je moet ze op een host-site zetten, of rechtstreeks met je smartphone via tapatalk

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten


        dat valt niet apart te bestellen zeker, dat hout? kost wrs een fortuin
        Heerlijk zo een Riva Abarth.

        Comment


        • ik heb dat type smg-automaat gereden op een smart, en als je niet wil schakelen is dat doenbaar, maar ik denk dat het op een abarth toch gaat irriteren...als je van het vermogen gebruik wil maken

          Comment


          • voor de lovers een evidentie, maar wat een range heeft dat sub-merk

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Heerlijk zo een Riva Abarth.
              De specialist voor Nederland en België op het gebied van: Foliedippen, watertransferprinting,H2ODip,H2OPrinting,hydroprinting,foliedip,hydrographics,waterdippen,H2Odipping,waterdippen,dipkit,foliedipkit,3dprinting,hydrographics,hydrocoating,hydrographic,foliedippen,H2ODippen,dompelen,dompeltechniek,hydrodipping,hydrodippen,water transfer printing,watertransfer,nederland,België




              niet hetzelfde he...dat riva hout is onevenaarbaar

              Comment


              • Eens geprobeerd via TapaTalk.

                Verstuurd vanaf mijn EML-L29 met Tapatalk

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten
                  Vorige zomer bijna eentje gekocht. Uiteindelijk een jonge Clio RS gekocht wegens automaat en als daily inzetbaar.

                  Zo 'n Abarthje is wel de max als stadswagen. Op autostrade waardeloos. Zat continu 3500 à 4000 toeren te draaien om 120 te rijden.

                  Hieronder wat foto's. Was een competizione met 180pk.

                  Er waren toen al goeie deals te doen bij de aankoop van een nieuwe of "directiewagen". Blijft wel veel geld natuurlijk. Ooit koop ik mij eentje.

                  Al iemand met de automaat versie gereden?





                  Draait 3100 toeren bij 120 km/h.

                  Voor lange autostraderitten, dagelijks, zou ik hem ook niet nemen (maar niet omwille van het lawaai of de ‘toeren’, wel omdat er enkele ‘creaturen comforts’ niet mogelijk zijn).

                  Ik heb redelijk wat ervaring met de automaat, dat is ok als je bereid bent om je rijstijl aan te passen naar de automaat, maar niet als je verwacht dat de automaat perfect gaat aanleunen bij jouw rijstijl.

                  Ik rij meestal enorm kalm en daar kan hij goed mee overweg. Full pull is ook geen probleem. Tussenin aarzelt hij soms. Het is een gerobotiseerde manuele bak (en een van de betere waar ik al mee gereden heb), maar het is geen DSG-stijl automaat met dubbele koppeling of een echte automaat met koppelomvormer.
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

                    De specialist voor Nederland en België op het gebied van: Foliedippen, watertransferprinting,H2ODip,H2OPrinting,hydroprinting,foliedip,hydrographics,waterdippen,H2Odipping,waterdippen,dipkit,foliedipkit,3dprinting,hydrographics,hydrocoating,hydrographic,foliedippen,H2ODippen,dompelen,dompeltechniek,hydrodipping,hydrodippen,water transfer printing,watertransfer,nederland,België




                    niet hetzelfde he...dat riva hout is onevenaarbaar
                    Jamaar... het is ofwél een Fiat 500 Riva (zwaar fan van, prachtig blauw, wit leder, hout), ofwél een Abarth Rivale (daar ben ik minder fan van, vind ik persoonlijk 1 van de minst mooie uitvoeringen die er gemaakt zijn tussen al de speciallekes).
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                    Comment


                    •  
                      There are Pretenders among us.....
                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                      Comment


                      • https://m.mobile.de/auto-inserat/fia...313318933.html machtig mooi!

                        Off topic maar ook 1 van m’n favo uitvoeringen, Anniversario die velgjes

                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                        '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                        Comment


                        • Een groot pluspunt van de Rivale vind ik dat de gewone sportstoelen met hoogte verstelling er in zitten, maar verder heb ik er niet zo veel mee, ben geen fan van 2-kleurige Abarths.
                          Het stoelen verhaal is ook één van de redenen dat ik een 595 Turismo gekocht heb en bv niet een Competizione met Sabelt sportstoelen.
                          There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                          Comment


                          • De Sabelts zitten nochtans heerlijk.

                            Je kan ook aftermarket rails kopen die je ongeveer 4 cm lager laten zitten, als je dat zou willen.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                            '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                            Comment


                            • Ik wil ze voor in mijn MX-5, dus wie ze beu is moet maar roepen!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten
                                . Op autostrade waardeloos. Zat continu 3500 à 4000 toeren te draaien om 120 te rijden.
                                Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                Draait 3100 toeren bij 120 km/h.

                                Ja, die van mijn ook ± 3000 toeren bij 120 Km/u. (195pk - 305 Nm)
                                Bij 4000 toeren rij ik 150+ km/u.
                                There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                                Comment


                                • Alle Abarths hoor, versnellingsbakverhoudingen zijn gelijk.

                                  Voor de allerkrachtigste had een wat langere bak gemogen, zou nog steeds snel genoeg zijn.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                  Comment


                                  • Abarth schijnt nu al aan het testen te zijn met de nieuwe 1332cc 4T 150 pk Firefly motor, in de Abarth 595, de nieuwe basis motor zou dan 5 pk meer vermogen krijgen dan nu.
                                    De FIAT 500's / Abarth's 595-695 zouden nog tot 2023 geproduceerd worden, daarna zou het over zijn met brandstof 500"s - 595/695's.
                                    Er zou ook al gewerkt worden aan een EV Abarth 595e.
                                    There are Pretenders among us.....
                                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                                      Jamaar... het is ofwél een Fiat 500 Riva (zwaar fan van, prachtig blauw, wit leder, hout), ofwél een Abarth Rivale (daar ben ik minder fan van, vind ik persoonlijk 1 van de minst mooie uitvoeringen die er gemaakt zijn tussen al de speciallekes).
                                      ja benaming zat wat fout, maar ze hebben beide de prachtige mahonie-houten riva-dash, op de rivale blijkbaar naar keuze carbon

                                      aan de kuipkes ook al liggen denken, maar dan ben je de armsteun weer kwijt

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                                        Draait 3100 toeren bij 120 km/h.

                                        Voor lange autostraderitten, dagelijks, zou ik hem ook niet nemen (maar niet omwille van het lawaai of de ‘toeren’, wel omdat er enkele ‘creaturen comforts’ niet mogelijk zijn).

                                        Ik heb redelijk wat ervaring met de automaat, dat is ok als je bereid bent om je rijstijl aan te passen naar de automaat, maar niet als je verwacht dat de automaat perfect gaat aanleunen bij jouw rijstijl.

                                        Ik rij meestal enorm kalm en daar kan hij goed mee overweg. Full pull is ook geen probleem. Tussenin aarzelt hij soms. Het is een gerobotiseerde manuele bak (en een van de betere waar ik al mee gereden heb), maar het is geen DSG-stijl automaat met dubbele koppeling of een echte automaat met koppelomvormer.
                                        Merci voor de info. Verkopers kenden er wel niet te veel van had ik de indruk. Er waren zelf geen Abarthjes met automaat in stock die periode.

                                        En 'k heb precies goed opgelet tijdens het autosnelweg rijden. Soit, was toch te veel drama voor mij om op het gemak te cruisen aan hogere snelheden.
                                        Last edited by GillesP; 10/01/2021, 18:56.

                                        Comment


                                        • Comment

                                          Working...
                                          X