Hier kunnen Jaguar-lovers hun commentaar kwijt over Jaguar,foto's plaatsen,...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi130er zaten maar 7 minuten tussen je 2 post's; dus geen tijd om te antwoorden...
de nieuwe XK8 ziet er wel heel goed uit; maar voor de face-lift ook al
Zou er iemand weten of de prestaties er nog beter op zijn geworden?
Comment
-
Ik denk dat ik de kleuren voor de nieuwe S-type al weet.
Zwart Metallic aan de buitenkant met Monaco/Detroit/Mercury velgen en donker wortelnotenhout aan de binnenkant met ivoorkleurige binnenbekleding.
En luxury pack interieur...
Binnenkort eens naar de dealer stappen zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIk denk dat ik de kleuren voor de nieuwe S-type al weet.
Zwart Metallic aan de buitenkant met Monaco/Detroit/Mercury velgen en donker wortelnotenhout aan de binnenkant met ivoorkleurige binnenbekleding.
En luxury pack interieur...
Binnenkort eens naar de dealer stappen zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Dat hout zou het moeten worden.
En deze kleur van het leder/interieur
Dees velgen zijn prachtig:
Maar ik kan geen foto's van de "Detroits" of de "Monaco's" vinden. De velgen bedoel ik dan.. Kan iemand me ff helpen?
Comment
-
Ik ook niet. Gisteren kon ik nog op de microsite.
Je doet het volgende, je pakt de Microsite van de UK, die werkt wel. www.jaguar.com, daar uk, en zo kan je die microsite vinden. Die werkt wel.
Dat ze maar snel met de diesel komen, ik wil 'm testrijden.
Comment
-
sorry,ik vind het niet.
Maar er staan wel een deel foto's op WWW.JAGUAR.COM en dan moet ge maar eens gaan zien bij "The new 2004 S-type",daar staat ne hele uitleg bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckIk ook niet. Gisteren kon ik nog op de microsite.
Je doet het volgende, je pakt de Microsite van de UK, die werkt wel. www.jaguar.com, daar uk, en zo kan je die microsite vinden. Die werkt wel.
Ik zou ook wel is willen testrijden met de nieuwe 2.7D!
Maar ben nog een beetje te jong!
Spijtig genoeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jagloversorry,ik vind het niet.
Maar er staan wel een deel foto's op WWW.JAGUAR.COM en dan moet ge maar eens gaan zien bij "The new 2004 S-type",daar staat ne hele uitleg bij.
Ik zie wel 6 spaaks velgen ofzoiets voor mijn ogen (er is hier een andere s-type en die heeft ze erop liggen), maar ik kan ze niet thuisbrengen.
Maar ik denk al dat de Mercury's afvallen en het Eén van die twee zullen zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jagloverOorspronkelijk geplaatst door RoughneckIk ook niet. Gisteren kon ik nog op de microsite.
Ik zou ook wel is willen testrijden met de nieuwe 2.7D!
Maar ben nog een beetje te jong!
Spijtig genoeg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZeDeze 6-spaaks misschien?
Diegenen die ik voor ogen had zijn enkelspaaks. Ik meen dat ze in optie iets van een € 2250 kosten ofzoiets.
Comment
Comment