Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er zaten maar 7 minuten tussen je 2 post's; dus geen tijd om te antwoorden...
de nieuwe XK8 ziet er wel heel goed uit; maar voor de face-lift ook al
idd miss een beetje te weinig tijd ma ja,de nieuwe XK was idd al van voor de facelift zo 'n prachtig wagen!
Zou er iemand weten of de prestaties er nog beter op zijn geworden?
Ik denk dat ik de kleuren voor de nieuwe S-type al weet.
Zwart Metallic aan de buitenkant met Monaco/Detroit/Mercury velgen en donker wortelnotenhout aan de binnenkant met ivoorkleurige binnenbekleding.
En luxury pack interieur...
Ik denk dat ik de kleuren voor de nieuwe S-type al weet.
Zwart Metallic aan de buitenkant met Monaco/Detroit/Mercury velgen en donker wortelnotenhout aan de binnenkant met ivoorkleurige binnenbekleding.
En luxury pack interieur...
Binnenkort eens naar de dealer stappen zie
Ik ga waarschijnlijk nu zaterdag ne keer naar garage "Vandenplas".
sorry,ik vind het niet.
Maar er staan wel een deel foto's op WWW.JAGUAR.COM en dan moet ge maar eens gaan zien bij "The new 2004 S-type",daar staat ne hele uitleg bij.
sorry,ik vind het niet.
Maar er staan wel een deel foto's op WWW.JAGUAR.COM en dan moet ge maar eens gaan zien bij "The new 2004 S-type",daar staat ne hele uitleg bij.
Geen erg, maar ik weet niet meer precies welke velgen de monaco's zijn en welke de detroits. Kan het niet meer voor de geest halen.
Ik zie wel 6 spaaks velgen ofzoiets voor mijn ogen (er is hier een andere s-type en die heeft ze erop liggen), maar ik kan ze niet thuisbrengen.
Comment