Maar dien trekhaak staat er echt wel 'fout' onder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door mustang_freakMaar dien trekhaak staat er echt wel 'fout' onder
Ga hier in de zomer maar een kerevennetje aan hangen en rijdt zo maar naar een of andere costa
Comment
-
Downscaling is precies wel je favoriete woord, he ?
Niet iedereen koopt een stokoude Jaguar omwille van de verroeste leaper en ziet deze aan als een statussymbool om er te pas en te onpas mee uit te pakken. ;-)
Jaguar, een Britse Audi ? Ik zal er alvast m’n slaap niet voor laten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasDownscaling is precies wel je favoriete woord, he ?
Niet iedereen koopt een stokoude Jaguar omwille van de verroeste leaper en ziet deze aan als een statussymbool om er te pas en te onpas mee uit te pakken. ;-)
ik pak niet uit met mijn Jag, ik heb 'm gewoon. moest ik er mee uitpakken, had ik dit topic al lang volgekwakt met recent genomen foto's. en als ik 'm als statussymbool zou zien, dan zou ik 'm wel slotvast parkeren. ook dat doe ik niet. waarom niet? omdat die bak me eigenlijk geen zak interesseert.
'k laat m'n slaap er ook niet voor, 'k stond net naast een S-type geparkeerd, en zelfs een 'stokoude' XJ heeft meer klasse dan zo'n opgeblazen X, wat dan weer niet meer of niet minder is dan een verbouwde Mondeo. 't is zelfs niet onderling vergelijkbaar wegens totaal verschillend segment. een X- en S-type zijn er voor hen die (nog) geen XJ voor de deur willen. gelukkig komt 't verstand met de jaren. 't is intussen m'n zesde XJ, de Daimlers en de XJ-C buiten beschouwing gelaten. 'k vraag me af of ik met X-types of S-types 't zelfde aantal zou halen... 'k vermoed van niet wegens te weinig uitstraling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-lover'k blijf me afvragen waar 't prestige in een stationwagon met mazoutketel zit, sorry, dat is de naam Jaguar onwaardig.
Dat jij die XJ een pracht van een auto vindt -mij niet gelaten- is goed voor jou. Zoals ik je al gezegd heb: jij bent tevreden met jouw stokoude slee, wij met onze mazoutstoof.
Maar aub, moet je daarom altijd die auto de volle laag geven ?!? You made your point (several times), we know what you mean.
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-lover'k vraag me af of ik met X-types of S-types 't zelfde aantal zou halen... 'k vermoed van niet wegens te weinig uitstraling.
Sorry, kon het niet laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door de_sassefrasDownscaling is precies wel je favoriete woord, he ?
ik pak niet uit met mijn Jag, ik heb 'm gewoon. moest ik er mee uitpakken, had ik dit topic al lang volgekwakt met recent genomen foto's. en als ik 'm als statussymbool zou zien, dan zou ik 'm wel slotvast parkeren. ook dat doe ik niet. waarom niet? omdat die bak me eigenlijk geen zak interesseert.
'k laat m'n slaap er ook niet voor, 'k stond net naast een S-type geparkeerd, en zelfs een 'stokoude' XJ heeft meer klasse dan zo'n opgeblazen X, wat dan weer niet meer of niet minder is dan een verbouwde Mondeo. 't is zelfs niet onderling vergelijkbaar wegens totaal verschillend segment. een X- en S-type zijn er voor hen die (nog) geen XJ voor de deur willen. gelukkig komt 't verstand met de jaren. 't is intussen m'n zesde XJ, de Daimlers en de XJ-C buiten beschouwing gelaten. 'k vraag me af of ik met X-types of S-types 't zelfde aantal zou halen... 'k vermoed van niet wegens te weinig uitstraling.
Trouwens het poesje staat het er niet meer op omdat het niet meer mag anders ben je niet verzekerd als je een ongeval hebt(heb ik gehoord)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras... wegens te duur ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door de_sassefras... wegens te duur ?
Trouwens met welke XJ rij jij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESHeb jij een nieuwe XJ?
Trouwens het poesje staat het er niet meer op omdat het niet meer mag anders ben je niet verzekerd als je een ongeval hebt(heb ik gehoord)
't poesje staat er niet meer op omdat die dingen met de regelmaat van de klok gevandaliseerd werden. zolang 't beestje niet voorbij de rand van de snuit komt, is er wettelijk niets dat een mens verbiedt zo'n ding vooraan op z'n auto te hebben. op de XJ40 stond het standaard niet meer op, enkel op de 'special built' exemplaren. zoals die van Mr and Mrs Huppeldepup. 'k zal 't plaatje er wel eens uitvijzen en inscannen. als ik zin heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESHeb jij een nieuwe XJ?
't poesje staat er niet meer op omdat die dingen met de regelmaat van de klok gevandaliseerd werden. zolang 't beestje niet voorbij de rand van de snuit komt, is er wettelijk niets dat een mens verbiedt zo'n ding vooraan op z'n auto te hebben. op de XJ40 stond het standaard niet meer op, enkel op de 'special built' exemplaren. zoals die van Mr and Mrs Huppeldepup. 'k zal 't plaatje er wel eens uitvijzen en inscannen. als ik zin heb.
Het poesje mag er ook niet meer op...(anders liegt de garage)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESHeb jij een nieuwe XJ?
't mag er nog wel op, geen enkel probleem. 't probleem is dat de garagehouders die toevloed van X- en S-types zelf niet zo zien zitten, en de meesten vinden het, vooral technisch, modellen die de naam Jaguar niet waard zijn. en daarom zal er over 't poesje wel gezwegen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESHeb jij een nieuwe XJ?
't mag er nog wel op, geen enkel probleem. 't probleem is dat de garagehouders die toevloed van X- en S-types zelf niet zo zien zitten, en de meesten vinden het, vooral technisch, modellen die de naam Jaguar niet waard zijn. en daarom zal er over 't poesje wel gezwegen worden...
Zou het wel nog mogen dan zou er nu wel een poesje op de XJ staan.... !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESHeb jij een nieuwe XJ?
@car-lover: no offence intended hé, wou dat gewoon zeggen. En néén ik heb niet de behoefte om te zeggen dat wij die en die wagen hebben maar wou gewoon mijn gedacht eens spuien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESWeet je wat men indruk van jou is?Dat jij denkt dat jij met je oude XJ wel bent hé(Mja droom maar verder hé)
weet je wat mijn indruk van jou is? dat jij niet weet waarover je praat. (Mja droom maar verder hé)
De XJ is nog steeds leverbaar mét poesje. misschien vertellen ze je dat er wel bij als je er eentje bestelt, in plaats van in de toonzaal rond een verbouwde Mondeo te hangen lummelen.
oh ja: men is een persoonlijk voornaamwoord. mijn is een bezittelijk voornaamwoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren@BMW LOVER, ik denk dat wij allebei aan hetzelfde eind trekken. We rijden zelf ook met Jaguar en kan zeggen dat het op de nieuwe modellen gewoon NIET staat, sorry. Mensen die dat op hun wagen zetten hebben voor mij iets van 'kijk ik moet persé the cat op mijn wagen hebben' terwijl het meer dan dat is. Wanneer je spreekt over de S en de X kom dan gerust eens langs, motorisch gezien is de S, de X en de XJ van ons NIET te vergelijken. Maar qua afwerking(de s terwege gelaten wegens het 1e model en dus met ford interieur) kun je de x gerust met de xj vergelijken. En moest jaguar enkel XJ's en XK's verkopen dan bestond het merk jaguar enkel nog op papier. Of is dat iets waar jij naartoe wild gaan car-lover? Jij bent dan de enige met een XJ die voor jou de naam jaguar waardig is...
@car-lover: no offence intended hé, wou dat gewoon zeggen. En néén ik heb niet de behoefte om te zeggen dat wij die en die wagen hebben maar wou gewoon mijn gedacht eens spuien
oh ja, Jaguar had een mythische naam. nu echt niet meer. nu is Jaguar gemeengoed. dank zij 't gebruik van Ford-techniek. moet ik me bij jouw uitleg voorstellen dat Maybach binnen een aantal jaren een verbouwde Smart Forfour op de markt brengt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESWeet je wat men indruk van jou is?Dat jij denkt dat jij met je oude XJ wel bent hé(Mja droom maar verder hé)
weet je wat mijn indruk van jou is? dat jij niet weet waarover je praat. (Mja droom maar verder hé)
De XJ is nog steeds leverbaar mét poesje. misschien vertellen ze je dat er wel bij als je er eentje bestelt, in plaats van in de toonzaal rond een verbouwde Mondeo te hangen lummelen.
oh ja: men is een persoonlijk voornaamwoord. mijn is een bezittelijk voornaamwoord.
Wij gaan als opvolger mischien een XJ kopen...(als vervanging beemer)
Trouwens hoe oud is je XJ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MvandermeerenOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESHeb jij een nieuwe XJ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESWij hebben een X en ik vind dat geen verbouwde Mondeo...
mijn XJ is oud genoeg om een échte Jag zonder Ford-invloed te zijn. en jong genoeg om geen BL-invloed meer te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cabrio-loverOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESWij hebben een X en ik vind dat geen verbouwde Mondeo...
mijn XJ is oud genoeg om een échte Jag zonder Ford-invloed te zijn. en jong genoeg om geen BL-invloed meer te hebben.
Jaguar moet het hebben van de X en de S.
Comment
Comment