Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
    *gvd*

Ikke naar de garage:

*jaja, ie staat hier, maar we kunnen er niet aan*

Ikke: Hoe?!?

*ja awel, die staat hier langs in het depot, nog onder de vetlaag, en daar kan ik niet binnen... Dat is afgesloten met een alarm en ik ken de code niet*

*gvd*

Ach ja, volgend week-end is het toch kilometers malen...
    GPS zeker hé? Ik ben thuis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
      Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
      *gvd*

Ikke naar de garage:

*jaja, ie staat hier, maar we kunnen er niet aan*

Ikke: Hoe?!?

*ja awel, die staat hier langs in het depot, nog onder de vetlaag, en daar kan ik niet binnen... Dat is afgesloten met een alarm en ik ken de code niet*

*gvd*

Ach ja, volgend week-end is het toch kilometers malen...
      GPS zeker hé? Ik ben thuis...
      Ik denk het niet... Eerst hier kilometers maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
        Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Terug naar Jaguar: Blijkbaar kan je op de site nu ook pdf'jes downloaden van alle modellen, met de uitrustingen en prijzen ! Erg leuk !
        prijzen zijn van juli ...
        Bedoel je dat de prijsopgave niet up to date is, of dat ze er gewoon al lang opstaan ? 't Is in elk geval de eerste keer dat ik ze er zie op staan ...
        tWas me vandaag opgevallen dat ze van juli waren. Omdat er onlangs kortingen waren dacht ik dat ze niet echt recent waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
          Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          Hij zou misschien de 55 overwegen in plaats van de 500 ...

Terug naar Jaguar: Blijkbaar kan je op de site nu ook pdf'jes downloaden van alle modellen, met de uitrustingen en prijzen ! Erg leuk !
          prijzen zijn van juli ...
          Op de Duitse site kan je dat al jaren, en ze zijn doorgaans heel actueel.

Comment

• *GVD*

Nog een week extra wachten.... Ie staat nu mooi hier in Hasselt, maar mijne verzekeringsmakelaar is vergeten dat als je een wagen leased, er nieuwe platen op moeten..

*GRRRMMMBBL*

Ach ja, zo hard zullen we er maar niet aan tillen he..

Comment

*GVD*

Nog een week extra wachten.... Ie staat nu mooi hier in Hasselt, maar mijne verzekeringsmakelaar is vergeten dat als je een wagen leased, er nieuwe platen op moeten..

*GRRRMMMBBL*

Ach dat maakt het extra leuk

Comment

*GVD*

*GRRRMMMBBL*

Laad maar te batterijen van de Kodak op

Comment

• Ik had er al 'es van gesproken ... maar 't heeft een tijdje geduurd eer de foto's online stonden.

Whale alert !!!

while outside pic

whale outside pic 2

whale inside pic

Ik voorspel : endangered species.

Eleganz, wo bist Du bleben ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Hier, mijn vriend:

Dat doet goed

Comment

• De S (-klasse maar ook de -type) heeft inderdaad een pak meer elegenatie dan de nieuwe XJ.

Comment

De S (-klasse maar ook de -type) heeft inderdaad een pak meer elegenatie dan de nieuwe XJ.
                        Vind je?Bij mij lijkt de S-Klasse veel minder elegant....En het interieur van een S-Klasse? Ook niet zo vet héZeker de deurafwerking...
                        De XJ is veel mooier nu !

Comment

• 'Het beest'

Comment

• Is toch knap !

Comment

Whale alert !!!

while outside pic

:o Nu niet overdrijven hé!! Akkoord, dat witte kleurtje staat hem iets minder, maar een XJ is toch een mooi auto. Ik vind hem net zeer elegant en zou hem toch wel verkiezen boven een Mercedes S-klasse.

Comment

• De mooiste limo op de markt is voor mij toch de quatroporte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                                  De mooiste limo op de markt is voor mij toch de quatroporte
                                  Ja vind ik ook,stijlvolle prachtige sportieve wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                                    Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                                    Met een zalige motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                                      Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                                      Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                                      Met een zalige motor
                                      Ja ferrari natuurlijk :o ,eigenlijk wel off-topic maar bon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        De S (-klasse maar ook de -type) heeft inderdaad een pak meer elegenatie dan de nieuwe XJ.
                                        Vind je?Bij mij lijkt de S-Klasse veel minder elegant....En het interieur van een S-Klasse? Ook niet zo vet héZeker de deurafwerking...
                                        De XJ is veel mooier nu !
                                        Sommigen verstaan hier onder "elegant" eerder de minder correcte betekenis "krachtig, mooi, imposant, ...".

Elegantie heeft te maken met verfijnde lijnen, zachte volumes, vrouwelijke touch, ... en dat heeft de nieuwe XJ NIET meer. Gewoonweg omdat 'ie véél te groot is geworden, het katachtige, lage, sportieve silhouet is weg. De wagen is een bakbeest van een luxelimo geworden (volume genre vorige S-klasse, écht waar, ga 'm maar eens live bekijken).

Dat 'ie mooi blijft en een typische Jaguar is, daar kan ik inkomen (op bepaalde foto's weten ze z'n volume zó goed te maskeren dat 'ie als twee druppels water op de vorige lijkt, en wérkelijk schitterend is), maar "elegant" kan je 'm niet noemen.
                                        Sommigen vinden dat misschien muggenzifterij, maar ik zei enkel dat 'ie verre van zo elegant is als de vorige, en daar valt geen speld tussen te brengen. Ik zei niet dat 'ie lelijk was, toch ? 'k Had het over z'n sluike lage cat-like gratieuze lijn.

Comment

• effe ter verduidelijking wat gTa schreef:
                                          ouwe:
                                          nieuwe:
                                          Ik ben het volledig met hem eens,de nieuwe heeft niet meer wat de vorige wel hadden

Comment

Working...
                                          X