Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok, eventjes een vraagje i.v.m. een Jaguar E-Type.

De videoclip van Scooter nieuwste song "One - Always Hardcore" wordt vooral gedomineerd door een Jaguar E-Type. Is dit een echte of meer namaak...

En die andere Jag; weet er soms iemand welk model dat is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130
      Ok, eventjes een vraagje i.v.m. een Jaguar E-Type.

De videoclip van Scooter nieuwste song "One - Always Hardcore" wordt vooral gedomineerd door een Jaguar E-Type. Is dit een echte of meer namaak...

En die andere Jag; weet er soms iemand welk model dat is?
      heb dat clipje nog niet gezien, maar een e-type is toch niet zooooo zeldzaam. Dus veronderstel dat het wel een echte zal zijn.

Comment

• Jaguar heeft blijkbaar een nieuwe website gekregen...

Check out www.jaguar.com en klik bijvoorbeeld eens door naar UK..

Knap!

Comment

• Een test uit AutoCar, waar de Jaguar S-type Diesel het opneemt tegen de Audi A6 3.0Tdi. De Jaguar heeft in AutoCar de BMW 5 en Mercedes E-klasse al verslagen, nu is de Audi aan de beurt...

"The most refined diesel we've ever driven"

"The S-type simply steers better than any rival it has yet met"

En ziehier de test tegen de E 320 Cdi en de 530d.

Comment

• Wat een héérlijke kar !

1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
              Een test uit AutoCar, waar de Jaguar S-type Diesel het opneemt tegen de Audi A6 3.0Tdi. De Jaguar heeft in AutoCar de BMW 5 en Mercedes E-klasse al verslagen, nu is de Audi aan de beurt...

"The most refined diesel we've ever driven"

"The S-type simply steers better than any rival it has yet met"

En ziehier de test tegen de E 320 Cdi en de 530d.

Engelse boekjes zijn verre van objectief.
              En zeker als Jaguar het artikel dan nog eens op z'n website mag zetten.

Wat natuurlijk niets doet aan het feit dat de S-Type 2.7d een zeer goede auto is. Alleen, hij heeft een ander publiek. Een publiek dat anders wil zijn

edit: en ik haat magazines die tot 3 maal toe eenzelfde fout in één artikel zetten. Zelfs al is het in het voordeel van bvb Mercedes.

Comment

• De tankklep van onze Jaguar gaat niet meer open

Jaguar ... je moet ervoor zijn, zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                  De tankklep van onze Jaguar gaat niet meer open
                  De max Al snap ik écht wel niet hoe dat kan
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Hoe moet je dan tanken :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                      Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras

Hoe moet je dan tanken :
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                        De max Al snap ik écht wel niet hoe dat kan
                        Quite eenvoudig:

je trekt aan het hendeltje van je tankklep net naast de bestuurderszetel. Je kijkt door de rechter achteruitkijkspiegel om vast te stellen dat het klepje nog altijd niet is opengevlogen.

Je herhaalt dit tot je het beu bent

Comment

• Awel, ik heb net onze Dremel opgeladen. Ik denk dat ik 'n gat in de tankklep ga boren ...

Als het klepje niet opengaat kan ik niet echt tanken, he ;-)
                          Zal straks even naar Jaguar bellen.

Comment

• Je kunt het op een eenvoudige wijze toch oplossen met een plooibaar ijzeren draadje.

Je plooit het kleine ijzeren draadje in de vorm van een haakje. Persoon A neemt het haakje ter hande en steekt het in de gleuf tussen tankklep en carrosserie. Persoon B trekt aan het hendelte voor de tankklep zodat het slot geopende wordt. Tegelijkertijd trekt persoon A de tanklep dankzij het haakje open

Wij hebben vroeger ook een Engelse auto gehad, en die had op een gegeven moment hetzelfde probleem, en zo hebben wij dit tijdelijk opgelost
                            The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Dat is ook een gekend euvel bij de 124-reeks van Mercedes. Onze twee 124'en hebben dit probleem gehad, nl dat als je de auto ontgrendelt de tankklep niet mee ontgrendelt.
                              We moesten dan gewoon in de koffer aan een rode hendel trekken en floep, het was open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                                Je kunt het op een eenvoudige wijze toch oplossen met een plooibaar ijzeren draadje.

Je plooit het kleine ijzeren draadje in de vorm van een haakje. Persoon A neemt het haakje ter hande en steekt het in de gleuf tussen tankklep en carrosserie. Persoon B trekt aan het hendelte voor de tankklep zodat het slot geopende wordt. Tegelijkertijd trekt persoon A de tanklep dankzij het haakje open

Wij hebben vroeger ook een Engelse auto gehad, en die had op een gegeven moment hetzelfde probleem, en zo hebben wij dit tijdelijk opgelost
                                Thanks mate !

Ik heb hier vlug 'n pincet genomen en er wat macht opgezet zodat ze in de vorm van 'n haakje stond
                                Ik ondervond al snel 'n probleem. Ik moest zowel voor persoon A als voor persoon B spelen
                                'k Ben blijkbaar niet snel genoeg om aan het hendeltje te trekken en dan vlug naar het klepje te lopen

Wat heb ik gedaan ? Hendeltje naar boven getrokken, sleutel ertussen gebarricadeerd zodat hendeltje naar boven bleef, en dan naar 't tankklepje hollen en met m'n pincet er mooi tussengaan.

Hoppa, klaar is kees

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                  Dat is ook een gekend euvel bij de 124-reeks van Mercedes. Onze twee 124'en hebben dit probleem gehad, nl dat als je de auto ontgrendelt de tankklep niet mee ontgrendelt.
                                  We moesten dan gewoon in de koffer aan een rode hendel trekken en floep, het was open
                                  Bij onze BMW weet ik die hendel ook zijn, maar de Jags hebben dat niet

Comment

Thanks mate !

Ik heb hier vlug 'n pincet genomen en er wat macht opgezet zodat ze in de vorm van 'n haakje stond
                                    Ik ondervond al snel 'n probleem. Ik moest zowel voor persoon A als voor persoon B spelen
                                    'k Ben blijkbaar niet snel genoeg om aan het hendeltje te trekken en dan vlug naar het klepje te lopen

Wat heb ik gedaan ? Hendeltje naar boven getrokken, sleutel ertussen gebarricadeerd zodat hendeltje naar boven bleef, en dan naar 't tankklepje hollen en met m'n pincet er mooi tussengaan.

Hoppa, klaar is kees
                                    U bent nu officiëel Jaguar-hersteller

noodzakelijk gereedschap: een ijzeren draadje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                      Dat is ook een gekend euvel bij de 124-reeks van Mercedes. Onze twee 124'en hebben dit probleem gehad, nl dat als je de auto ontgrendelt de tankklep niet mee ontgrendelt.
                                      Bij onze BMW weet ik die hendel ook zijn, maar de Jags hebben dat niet
                                      Onze S heeft dat nochtans wel hoor ... Heb je wel goed gezocht ?
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        Waar zit dat dan bij 'n X of 'n XK ? Rechts achter de brandblusser alvast niet ... naja, het was wel donker, maar ik ben vrij zeker ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                          Waar zit dat dan bij 'n X of 'n XK ? Rechts achter de brandblusser alvast niet ... naja, het was wel donker, maar ik ben vrij zeker ;-)
                                          Tja, voor X, XJ of XK weet ik het ook niet hoor .. Maar de S heeft het in elk geval, een rood hendeltje dat weggestopt zit achter de stoffen bekleding aan de passagierszijde, tamelijk vanboven, aan het scharnier van de kofferklep, ongeveer ...
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X