Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Totaal nieuw. Maar vandaag had ik ineens een moment van twijfel. Waarom geen cabrio dacht ik ineens.. Zo'n M3 cabrio is prachtig.. Maar toen dacht ik weer eventjes logisch nee. Ah ja, zo'n ding kost veel geld aan onderhoud en benzine. En zoveel diesel cabrio's zijn er niet. En de A4 is nu mijn ding niet.
Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe S, 2.7D.
Totaal nieuw. Maar vandaag had ik ineens een moment van twijfel. Waarom geen cabrio dacht ik ineens.. Zo'n M3 cabrio is prachtig.. Maar toen dacht ik weer eventjes logisch nee. Ah ja, zo'n ding kost veel geld aan onderhoud en benzine. En zoveel diesel cabrio's zijn er niet. En de A4 is nu mijn ding niet.
Hmm, iemand die over het vermogen beschikt om te kunnen twijfelen tussen een jaguar of een M3 cabrio maalt er niet om wat hij aan benzine/onderhoud betaalt denk ik dan, maar niets blijkt minder waar.
Een mens komt elke dag voor nieuwe verrassingen te staan nietwaar?
Jaguar is niet echt mijn ding, maar toch veel succes met je aankoop.
Hmm, iemand die over het vermogen beschikt om te kunnen twijfelen tussen een jaguar of een M3 cabrio maalt er niet om wat hij aan benzine/onderhoud betaalt denk ik dan, maar niets blijkt minder waar.
Een mens komt elke dag voor nieuwe verrassingen te staan nietwaar?
Jaguar is niet echt mijn ding, maar toch veel succes met je aankoop.
Mijn ma rijd als officiele wagen met een X-TYPE, pracht van een wagen...
Tot voor kort had ze de uitlaten van Arden en ook de chipset.
Maar de uitlaten zijn eraf. Don't panick, we krijgen nieuwe Waarom? De buis die leid naar de rechtse uitlaat was slecht gelast (was koud gelast, wat niet zou mogen) Normaal tegen eind maart mogen we terug naar de garage achter de nieuwe uitlaten.
We hadden hiervoor een S-TYPE R maar daar we een auto zaak hebben heeft die er niet lang gestaan... Was redelijk snel verkocht.
Grrrmmmbbbll, op dit moment ben ik niet zo echt Jaguar-lover meer...
slechte ervaring?
Heb vandaag mams naar de garage gestuurd (er was iets mis met de auto), ik moest werken dus ik heb mams hare mobiel maar meegenomen, morgen mag ie terug binnen...Gepeperde rekening... Onder de € 2000 ben ik er niet vanaf...
Comment