Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die XJ220 is inderdaad een speciaal gevel,hopelijk komt Jaguar nog eens met zoiets. Weet iemand trouwens al iets meer over de nieuwe S-type? Ik lees hier dingen over 4WD en V8-diesel.
Vanmiddag heb ik de nieuwe lichtblauwe XK cabrio 4.2 gezien , maar het rare was dat de neus en enkele details in het zwart waren afgeplakt en had zwarte velgen .
De wagen had 4 uitlaten en er reed een X-type break in het B.R. green met 2 grote spots op z'n dak voor , beide met een Britse nummerplaat .
Waarschijnlijk was het de XK R-versie die ik gezien heb want de 4.2 heeft maar 2 uitlaten .
Spijtig dat ik de camera niet mee had , ze reden van Maldegem richting Brugge .
Vanmiddag heb ik de nieuwe lichtblauwe XK cabrio 4.2 gezien , maar het rare was dat de neus en enkele details in het zwart waren afgeplakt en had zwarte velgen .
De wagen had 4 uitlaten en er reed een X-type break in het B.R. green met 2 grote spots op z'n dak voor , beide met een Britse nummerplaat .
Waarschijnlijk was het de XK R-versie die ik gezien heb want de 4.2 heeft maar 2 uitlaten .
Spijtig dat ik de camera niet mee had , ze reden van Maldegem richting Brugge .
Ik had net zo goed iemand van 't forum laten gaan...
De Yoda en ik gaan naar Maasmechelen, de nieuwe XK eens goed inspecteren. Ik vraag me dan ook meteen een proefrit aan, ik wil echt eens nakijken of het geluid van de XK zo lekker is als we op film in Geneve hoorden.
Comment