Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
spijtige zaak
men ouders gingen juist een X-type break bestellen. maar ze hadden liefst de diesel gehad. en enigste vereiste is een automaat. Raar dat Jag dat niet aanbiedt op al zijn wagens.
Over de benzine moeten ze nog effe nadenken, omdat het direct een 2.5 (juist?) is dan.
spijtige zaak
men ouders gingen juist een X-type break bestellen. maar ze hadden liefst de diesel gehad. en enigste vereiste is een automaat. Raar dat Jag dat niet aanbiedt op al zijn wagens.
Over de benzine moeten ze nog effe nadenken, omdat het direct een 2.5 (juist?) is dan.
Yep, de 2.1 V6 wordt niet meer aangeboden in de X-type. Dan moet je al meteen naar de 2.5...
en aangezien mijn vader geen geld kan geven aan een wagen. Gaat hij dus al zeker geen hoge rijtaksen of BIV gaan betalen. Een auto is voor hem een voertuig om van punt a naar b te rijden. en soms naar C
Blijf het toch raar vinden. Want de meeste jag-rijders zullen toch een automaat willen?
en aangezien mijn vader geen geld kan geven aan een wagen. Gaat hij dus al zeker geen hoge rijtaksen of BIV gaan betalen. Een auto is voor hem een voertuig om van punt a naar b te rijden. en soms naar C
Blijf het toch raar vinden. Want de meeste jag-rijders zullen toch een automaat willen?
Goede vraag waar ik je het antwoord helaas schuldig op moet blijven.
Ik heb geprobeerd een soundfile te maken maar ik werd een beetje verrast dus ik kon niet achter de wagen gaan staan. Maandag over een weekje ga ik terug en dan maak ik een deftige soundfile.
Om de 10 000 km heeft zoiets een nieuwe distributieriem en koppeling nodig.
Je wilt niet weten wat dat kost op die bak. Het zijn niet zozeer de materialen die prijzig zijn, maar de uren. De hele achtertrein moet daarvoor uit elkaar genomen worden omdat je er anders niet aankunt.
Comment