Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe verneuk ik mijn wagen?

Comment

• Ik stond deze week op de openluchtautomarkt tegenover Euroshop in de buurt van Roeselare, wat een belevenis op zich is door het kleurrijke volk dat er op afkomt.

Er stond een 2004 XJ 2.5 zwarte sportuitvoering met niet overdreven veel kilometers voor € 8500. Zijn die prijzen zo gezakt? Als ik bedenk wat ik in 2007 voor een 2002 Toyota Corolla betaald heb

Comment

• Spuuglelijk

Comment

• HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• zal wel een heel goede okasie zijn mijn gedacht
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• erg brits met de spatlappen

Comment

• Geen slechte prijs volgens mij voor een diesel: http://www.kapaza.be/Autos/Jaguar/21...Executive.html

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                  Ik stond deze week op de openluchtautomarkt tegenover Euroshop in de buurt van Roeselare, wat een belevenis op zich is door het kleurrijke volk dat er op afkomt.

Er stond een 2004 XJ 2.5 zwarte sportuitvoering met niet overdreven veel kilometers voor € 8500. Zijn die prijzen zo gezakt? Als ik bedenk wat ik in 2007 voor een 2002 Toyota Corolla betaald heb
                  Zal wel een X-type geweest zijn want een XJ 2.5 heeft nooit bestaan
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• E-types

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BeFour Bekijk Berichten
                                  Gelieve deze thuis af te leveren, wel met mat zwarte velgjes ;-)

Comment

• XK's zijn nog 10 keer zo mooi in ht echt als op foto ik heb laatste met een eentje meegereden die sound zo zwaar en ge hoort die motor echt hameren en dan die duw wat moet een xkr dan wel nie zijn
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Teleurstellend als we Alexanderr mogen geloven.

Comment

• Ik heb het al gezegd: het hangt ervan af hoe je hem bekijkt.

Zie je het als een daily, een GT, dan is het werkelijk een fénomenale kar.
                                        Zie je het als een sportwagen en ga je z'n rijgedrag vergelijken met dat van een 911, ok, dan zal je teleurgesteld zijn.

Ik vind het fantastische bakken! Het is een zwaar onderschatte auto, maar ik zou er graag eentje willen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          Ik heb het al gezegd: het hangt ervan af hoe je hem bekijkt.

Zie je het als een daily, een GT, dan is het werkelijk een fénomenale kar.
                                          Zie je het als een sportwagen en ga je z'n rijgedrag vergelijken met dat van een 911, ok, dan zal je teleurgesteld zijn.

Ik vind het fantastische bakken! Het is een zwaar onderschatte auto, maar ik zou er graag eentje willen!
                                          Couldn't agree more.

Comment

Working...
                                          X