Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik stond deze week op de openluchtautomarkt tegenover Euroshop in de buurt van Roeselare, wat een belevenis op zich is door het kleurrijke volk dat er op afkomt.
Er stond een 2004 XJ 2.5 zwarte sportuitvoering met niet overdreven veel kilometers voor € 8500. Zijn die prijzen zo gezakt? Als ik bedenk wat ik in 2007 voor een 2002 Toyota Corolla betaald heb
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Ik stond deze week op de openluchtautomarkt tegenover Euroshop in de buurt van Roeselare, wat een belevenis op zich is door het kleurrijke volk dat er op afkomt.
Er stond een 2004 XJ 2.5 zwarte sportuitvoering met niet overdreven veel kilometers voor € 8500. Zijn die prijzen zo gezakt? Als ik bedenk wat ik in 2007 voor een 2002 Toyota Corolla betaald heb
Zal wel een X-type geweest zijn want een XJ 2.5 heeft nooit bestaan
XK's zijn nog 10 keer zo mooi in ht echt als op foto ik heb laatste met een eentje meegereden die sound zo zwaar en ge hoort die motor echt hameren en dan die duw wat moet een xkr dan wel nie zijn
Ik heb het al gezegd: het hangt ervan af hoe je hem bekijkt.
Zie je het als een daily, een GT, dan is het werkelijk een fénomenale kar.
Zie je het als een sportwagen en ga je z'n rijgedrag vergelijken met dat van een 911, ok, dan zal je teleurgesteld zijn.
Ik vind het fantastische bakken! Het is een zwaar onderschatte auto, maar ik zou er graag eentje willen!
Ik heb het al gezegd: het hangt ervan af hoe je hem bekijkt.
Zie je het als een daily, een GT, dan is het werkelijk een fénomenale kar.
Zie je het als een sportwagen en ga je z'n rijgedrag vergelijken met dat van een 911, ok, dan zal je teleurgesteld zijn.
Ik vind het fantastische bakken! Het is een zwaar onderschatte auto, maar ik zou er graag eentje willen!
Comment