Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Zo vet eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
        Zo vet eh
        Hier nog een foto van rode.

Comment

• De XFR-S

550pk en geen begrensde top meer van 250km/u maar is nu opgetrokken tot 290.

BMW X5 45e

Comment

• Burnout at the Nurburgring in a Jag by GFWilliams.net Automotive Photography, on Flickr

Comment

• Deze morgen in Frasnes een prachtige facelift XJS Cabrio tegengekomen.
              Mooiste XJS model voor mij.
              1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
              2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
              2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
              -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Ze maken de jags, nu met de hulp van de Tata groep, heel mooi. Ik heb een XF van 2012 en zowel van binnen als van buiten is het af.

Comment

• Ik heb de XF altijd al een mooie wagen gevonden, en de facelift heeft deze wagen nog mooier gemaakt. Ik blijf mijn hoofd draaien voor elke XF die ik zie.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik heb de XF altijd al een mooie wagen gevonden, en de facelift heeft deze wagen nog mooier gemaakt. Ik blijf mijn hoofd draaien voor elke XF die ik zie.
                    En de nieuwe XFR-S is uit ( boven met camouflage); staat in het blauw in de nieuwe autowereld

Comment

• Deze XFR-S vind ik dan weer te opzichtig. Dat past totaal niet bij deze XF. De gewone 'R' zie ik veel liever.

OO 00 OO

Comment

• Ruig, ruig, ruig!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Wauw, nice. Pure nostalgie voor mij. In het filmke, de bmw nr 30 heb ik in schaalmodel gehad ( van solido). Inderdaad echte ruige bakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk Berichten
                              Ze maken de jags, nu met de hulp van de Tata groep, heel mooi. Ik heb een XF van 2012 en zowel van binnen als van buiten is het af.
                              Altijd al fan geweest van de Jaguar XF. Hij blijft stijlvolle en elegante verschijning, die volledig teniet wordt gedaan door de RS-versie. Zoals BMWMB vind ik eveneens de R-versie vele malen mooier.
                              De Tata Group heeft precies gebracht wat Jaguar (en Land Rover) nodig had na het Ford-tijdperk. Dankzij de nodige centen en de geboden onafhankelijkheid, vind ik hun gamma mooier dan ooit. Zeker met de prachtige F-Type in het vooruitzicht.
                              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Vraagje aan de mensen die het merk wat nauwer volgen: zijn er plannen voor een opvolger voor de X-type?
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• De XF en de RR evoque zijn wel bijna exacte kopies van mekaar qua interieur. Ik had dat vroeger nooit opgemerkt. Die eenheidsworst komt wel bij alle merken voor tegenwoordig.

Comment

• 'Bijna exacte kopies'... Effe Pearl bellen.

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                      De XF en de RR evoque zijn wel bijna exacte kopies van mekaar qua interieur. Ik had dat vroeger nooit opgemerkt. Die eenheidsworst komt wel bij alle merken voor tegenwoordig.
                                      Ik heb de nieuwe XF en ben gaan testrijden met de evoque. Sommige zaken zijn inderdaad identiek ( licht en ruitenwisserhendel, paar knopjes) maar het geheel is duidelijk volledig anders en goed afgewerkt.
                                      Het telkens tot leven komen van de XF ( openen van de ventilatieroosters, display en draaiknop) geeft me een James Bond gevoel.
                                      De ZF achttraps in sportmodus met schakellepels is zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Vraagje aan de mensen die het merk wat nauwer volgen: zijn er plannen voor een opvolger voor de X-type?
                                        Niet dat ik weet, ik denk het niet. De F type komt eraan. De XF sportestate en de XF en XJ met AWD zijn er al.

Comment

• (Bron : http://www.autogespot.nl/jaguar-f-type-s/2013/01/02 )

Persoonlijk vind ik dat deze kleur het model niet veel eer aandoet. Niettemin is het wel een unieke spot.

Comment

Working...
                                          X