Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Tijd brengt raad........
6,1 l/100km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtende baas zijn raket...[ATTACH=CONFIG]100321[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100323[/ATTACH]Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fabke13 Bekijk Berichtende baas zijn raket...[ATTACH=CONFIG]100321[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100323[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk ook, helaas verkocht die voor geen meter.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
De huidige XJ vind ik knap, maar niet echt Jaguar-isch. Deze XJR heeft die heerlijke ingetogen & chique stijl die er een echte wolf in schapenvacht van maakt en enkel door kenners/liefhebbers kan herkend worden. Deze ketels gaan tweedehands niet meer zoveel en zouden redelijk dynamisch en lichtvoetig rijden. Jammer dat de betrouwbaarheid niet echt bijster goed is."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenDe huidige XJ vind ik knap, maar niet echt Jaguar-isch. Deze XJR heeft die heerlijke ingetogen & chique stijl die er een echte wolf in schapenvacht van maakt en enkel door kenners/liefhebbers kan herkend worden. Deze ketels gaan tweedehands niet meer zoveel en zouden redelijk dynamisch en lichtvoetig rijden. Jammer dat de betrouwbaarheid niet echt bijster goed is.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
De huidige XJ vind ik een knappe wagen, maar ook niet meer dan dat. De XF daarentegen laat mij nog steeds mijn hoofd draaien. Zo'n prachtig machien. Had m'n vrouw destijds mij deze niet afgeraden omdat ze het een 'verbeterde Mondeo' vond, dan had ik toen een XF 3.0d S gekocht.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHad m'n vrouw destijds mij deze niet afgeraden omdat ze het een 'verbeterde Mondeo' vond, dan had ik toen een XF 3.0d S gekocht.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHad m'n vrouw destijds mij deze niet afgeraden omdat ze het een 'verbeterde Mondeo' vond, dan had ik toen een XF 3.0d S gekocht."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
Comment