Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeker dat dat een Jaguar is? Heeft wel iets weg van een geshopte DB9 (achterse deel van de auto toch). Beide merken behoren wel tot Ford, maar ze gaan ze toch nooit zo goed op elkaar laten lijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
      Zeker dat dat een Jaguar is? Heeft wel iets weg van een geshopte DB9 (achterse deel van de auto toch). Beide merken behoren wel tot Ford, maar ze gaan ze toch nooit zo goed op elkaar laten lijken.
      is de nieuwe concept van jaguar waarop de xk gaat gebaseerd worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
        Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
        Zeker dat dat een Jaguar is? Heeft wel iets weg van een geshopte DB9 (achterse deel van de auto toch). Beide merken behoren wel tot Ford, maar ze gaan ze toch nooit zo goed op elkaar laten lijken.

http://www.jaguarusa.com/us/en/vehic...s/overview.htm
        Hmm, kweet niet. Op die andere foto's kun je goed z'n achterkant zien en hij bevalt me niet. Hopelijk zal de officiële versie een mooier achterste krijgen. Die daklijk en zijruiten, die komen toch rechtstreeks van een DB9, niet? Anders lijken ze er wel zeer goed op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage
          Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
          Oorspronkelijk geplaatst door DB7 Vantage

http://www.jaguarusa.com/us/en/vehic...s/overview.htm
          Hmm, kweet niet. Op die andere foto's kun je goed z'n achterkant zien en hij bevalt me niet. Hopelijk zal de officiële versie een mooier achterste krijgen. Die daklijk en zijruiten, die komen toch rechtstreeks van een DB9, niet? Anders lijken ze er wel zeer goed op.
          is nog een concept he, de enige concept die ik weet die 100% overeenkwam met de productieversie is de M5

die uitlaten zullen ook wel anders worden, maar ik vind 'm zeker geslaagd

Comment

• Serieuze verandering van stijl dan...
            nls2000

Comment

• Nieuwe dieselmotoren voor S en XJ

Oorspronkelijk geplaatst door Autoscoops.nl
              Het dieseloffensief van Jaguar gaat verder. Na de eerdere introductie van de 2.0 diesel in de X-type en de 2.7 in de S-type komen er nu een aantal nieuwe versies bij. De S-type krijgt de 2.2 diesel van Ford onder de motorkap en de 2.7 diesel komt ook in de XJ te liggen.

De diesel met een cilinderinhoud van 2.2 liter levert in de X-type een vermogen van 155 pk of 360 Nm. Deze motor, van Ford-makelij, is door de Britten lichtjes gewijzigd. De 2.2 is beschikbaar in de vierdeurs en in de Estate.

De Britten hebben lang beweerd dat diesels niet in Jaguars thuishoren maar bezwijken dus nu ook verder onder de dieseldruk. Dit najaar krijgt zelfs het topmodel, de XJ, de bekende 2.7-diesel onder de motorkap. Net als in de S-type levert de motor 207 pk of 435 Nm.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Qué? Er werd mij steeds gezegd dat de XJ de 2.7 diesel niet ging krijgen... En toch niet de 2.2 in de S... Een 4-cilinder...

Comment

• met de discussie over waardeverlies van de luxebenzinewagens ben ik es gaan kijken wat jaguars doen

de XKR bijvoorbeeld kan je met 2-3 jaren ouderdom en niet teveel km redelijk goedkoop aanschaffen

Comment

• Zou dat geen typfout zijn? Ik bedoel: zou de viercilinder in de X niet vervangen worden door de modernere 2.2 van Ford ?

Want idd, een viercilinder in de S-type

Comment

• deze bijvoorbeeld

jaar 2000, 58000km en slechts 31500 euro

Comment

met de discussie over waardeverlies van de luxebenzinewagens ben ik es gaan kijken wat jaguars doen

de XKR bijvoorbeeld kan je met 2-3 jaren ouderdom en niet teveel km redelijk goedkoop aanschaffen
                        't Is zot hoeveel ze maar moeten kosten ...

Klik

Klik

Mijn neef is hier gisteravond geweest, hij heeft o.a. een X-Type 3.0 Sport, van twee jaar oud, nog maar 50.000km, en full option, maar dan echt full option. Kostte nieuw net geen 50.000€, de garage geeft er bij een overname nu nog 15.000€ voor =)
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• je zou bijna schrik hebben om een nieuwe te kopen en er zo een fortuin aan te geven

Comment

je zou bijna schrik hebben om een nieuwe te kopen en er zo een fortuin aan te geven
                            Jep, m'n vader gaat de zijne ook oprijden ... Nu is die auto toch al bijna niks meer waard op de tweedehandsmarkt ...
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• een schitterende XKR cabrio met amper 22000km voor 39.800

Comment

• S-type R
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  djeeezes

zeg, staat jaguar eigenlijk bekend als betrouwbaar? Ik heb er totaaaaaal geen ervaring mee maar zo een XK coupé zou me wel nog afgaan

Comment

• De betrouwbaarheid van een Jag is er fel op vooruitgegaan.

Maar ik zou me toch niet wagen aan een R (met compressor) die al wat kilometers heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                      De betrouwbaarheid van een Jag is er fel op vooruitgegaan.

Maar ik zou me toch niet wagen aan een R (met compressor) die al wat kilometers heeft
                                      nee, ik zou voor een gewone 8 gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                        djeeezes

zeg, staat jaguar eigenlijk bekend als betrouwbaar? Ik heb er totaaaaaal geen ervaring mee maar zo een XK coupé zou me wel nog afgaan
                                        De oudere Jags zijn niet zo betrouwbaar (oudere XJ's, ..), maar van XK's, S-type's of X'en, XJ's, heb ik eigenlijk nog nooit iets slechts gehoord.
                                        Vaderlief heeft nu 65000km met zijn S, en nog geen enkel probleem mee gehad, op een getik in de boîte na, maar dat was door een slecht vastgevezen iets, en is al lang opgelost.
                                        Mijn oma heeft ook een S, van '99, en heeft ook nog nooit iets van problemen gehad. Nochtans, als ze de auto start, peert ze direct door tot 6000 toeren aan plankgas

En dan kennen we eigenlijk een boel mensen met een XK, en die zijn er allemaal ook zeer content van. Enig nadeel aan de XK: je mag niet te groot zijn Een vriend van mijn vader is net geen 2 meter, en zit met zijn hoofd tegen het dak
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• XK8 zal je in België wel al vinden vanaf een 30.000€, in Duitsland starten ze rond 25.000 ... Eigenlijk best wel de moeite ...
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X