Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenzOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESJa maar kvind een XJ 2.7 niet echt klinken.Ze zouden mss een andere motor moeten maken voor de XJ.Een 3.2 diesel ofzo.Maar zoals je zegt de 2.7d is een erg goede motor.
Comment
-
Vanaf heden is het niet meer mogelijk om een vaste telefoon 8 watt te bestellen op de X en S-type.Op de XJ is dit nog wel mogelijk.
Nu is er bluetooth beschikbaar op de X en S-type maar ook op de XJ.Deze optie kost € 530,00 (voor de bluetooth telefoonmodule)
Ook is nu een convience pack beschikbaar op de S.En ook een styling pack(enkel voor Executive)
Kleine verandering in het High Luxury Pack(of mss was dit al zo het stond er niet bij,enkel voor Executive)
Vroeger stond er zetels met meer verstelmogelijkheden nu:
16-voudige zetel voor bestuurder en 12 voudig voor passagier(echt wel erg goed verstelbaar,onze X heeft voor bestuurder en passagier 8-voudig en die zijn al goed verstelbaar)
Inhoud convience pack: € 1145,00 voor Classic, € 595,00 vooe Executive en Sport)
-Elektrisch inklapbare spiegels
-Parkeerhulp voor- en achteraan(achteraan standaard op executive en sport)
-Regensensor
-Zelfdimmende spiegels(standaard op Executive en Sport)
Inhoud Styling pack(Enkel beschikbaat op Executive) € 835,00
-High luxury rooster
-Behuizing buitenspiegels met chroom afgewerkt
-18" Mercury velgen
Comment
-
Mijn vader heeft enkele maanden geleden een nieuwe BMW 525d gekocht. Hij heeft nog getwijfeld voor een Jaguar S-type 2.7d Sport. Samen hebben wij toen een testrit gedaan met de Jaguar. Ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk was van deze wagen. Als ik hem vergelijk met mijn 530d, heeft de jaguar betere zetels, een betere geluiddemping en ook een aangenamer en sportiever motorgeluid. Mijn 530d klinkt nogal rauw in hoge toeren. Anderzijds is de Jaguar wel minder snel. Ik denk dat je qua prestaties deze Jaguar moet vergelijken met een BMW 525d. Ik moet er wel bijvertellen dat de Jaguar bij de testrit slechts 1000 km op de teller had. Mijn vader heeft nu wel gekozen voor de BMW, maar ik had ongetwijfeld gekozen voor de Jaguar.
De rede waarom ikzelf niet met een Jaguar rijdt: In januari 2004 was de diesel nog niet beschikbaar en omwille van de kleine koffer.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Jep, de koffer is echt wel heel klein ... Mijn ouders zijn deze winter met drie op reis geweest, en ze hebben een zetel moeten platleggen omdat niet alles in de koffer kon
Voor de rest idd wel een zeer deftige auto !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckNou, dat Bleutooth ware interesssant gewezen, zij het niet dat ik al zo'n kit had, en die komt ook hier binnenkort erin.
Beh, Mercury's... Passen naar mijn mening totaal niet op een S... Veel te druk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexJep, de koffer is echt wel heel klein ... Mijn ouders zijn deze winter met drie op reis geweest, en ze hebben een zetel moeten platleggen omdat niet alles in de koffer kon
Voor de rest idd wel een zeer deftige auto !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door alex69alexJep, de koffer is echt wel heel klein ... Mijn ouders zijn deze winter met drie op reis geweest, en ze hebben een zetel moeten platleggen omdat niet alles in de koffer kon
Voor de rest idd wel een zeer deftige auto !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door alex69alexJep, de koffer is echt wel heel klein ... Mijn ouders zijn deze winter met drie op reis geweest, en ze hebben een zetel moeten platleggen omdat niet alles in de koffer kon
's ook erg vriendelijk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door alex69alexJep, de koffer is echt wel heel klein ... Mijn ouders zijn deze winter met drie op reis geweest, en ze hebben een zetel moeten platleggen omdat niet alles in de koffer kon
Maar goed, omdat je zo aandringt:
Tevreden ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door BMW RULESOorspronkelijk geplaatst door alex69alexJep, de koffer is echt wel heel klein ... Mijn ouders zijn deze winter met drie op reis geweest, en ze hebben een zetel moeten platleggen omdat niet alles in de koffer kon
Maar goed, omdat je zo aandringt:
Tevreden ?
Maar allez ja 't is al goed met deze persfoto's benk ook tevreden...
Comment
-
Neen, maar dat was alles van persfoto's dat ik kon vinden, en heb ze maar ineens allemaal hier gekopieerd.
Als je echt wou mierenneuken, kon je ook nog zeggen dat de eerste foto ook niet ons interieur is, want daar zit geen GPS in, en de foto van de GPS is ook niet ons interieur, want bij ons is de achtergrond in een soort greige1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001En een XJ Sovereign dan?
Comment
Comment