Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Explore Denniske’s 10,814 photos on Flickr!
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Knappe S-type !

Goed dat je het gps touchscreen hebt, dat verhoogt de herverkoopwaarde nog een beetje ..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                Ik heb er hier ook nog een paar.Vooral door die aankleding was ie perfect.

Comment

• das geen dubbellucht maar brede lucht

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Knappe detailfoto

Iemand al een nieuwe XF op de baan kunnen fotograferen? Ik ben er 2 weken geleden een tegengekomen maar geen foto van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Knappe detailfoto

Iemand al een nieuwe XF op de baan kunnen fotograferen? Ik ben er 2 weken geleden een tegengekomen maar geen foto van.
                        ik wil hem ook wel eens zien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Knappe detailfoto

Comment

• Nog iemand foto's/info over die nieuwe XF ?

Specifiek van de 2.7D dan ook nog ?

Gisteren zijn er 2, achter elkaar, langs mij doorgevlogen op de Noord-Zuid verbinding.. Fantastische wagens, in real life zoveel mooier als op foto ..

Comment

• Mijn nonkel heeft een XKR besteld en hij zegt dat hij geen antenne gaat hebben ... kan wel kloppen precies:

Last edited by ; 30/12/2007, 15:51.

Comment

• In het begin was ik er niet zo voor maar toch...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Nog iemand foto's/info over die nieuwe XF ?

Specifiek van de 2.7D dan ook nog ?

Gisteren zijn er 2, achter elkaar, langs mij doorgevlogen op de Noord-Zuid verbinding.. Fantastische wagens, in real life zoveel mooier als op foto ..
                                    bedoel je de baan van Geel nr Lommel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten

Heerlijke kar!

Comment

• Vandaag een brochure over de vernieuwe X-Type in de bus gekregen, ziet er goed uit!
                                        De 2.2D zal voortaan ook met automaat gekocht kunnen worden. (Je krijgt de automaat nu tijdelijk gratis met het salon).
                                        De vernieuwingen zijn wel geslaagd vind ik !
                                        Enkel spijtig dat de J-gate verdwenen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES Bekijk Berichten
                                          Vandaag een brochure over de vernieuwe X-Type in de bus gekregen, ziet er goed uit!
                                          De 2.2D zal voortaan ook met automaat gekocht kunnen worden. (Je krijgt de automaat nu tijdelijk gratis met het salon).
                                          De vernieuwingen zijn wel geslaagd vind ik !
                                          Enkel spijtig dat de J-gate verdwenen is.

Die zat hier vandaag ook in de bus.

Comment

Working...
                                          X