de nieuwe automaat zal de verkoop warschijnlijk wel een boost geven denk (en hoop) ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Ik heb gelezen dat Ford mogelijk Jaguar en Land Rover zou verkopen aan het indiase (?) Tata. Vreemde zet net nu Land Rover het meeste aantal wagens in 20 jaar verkocht heeft en jaguar gokt op het succes van de opvolger van de S.
Er werd gesproken van een bedrag van rond de 1.40 miljard euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenIk heb gelezen dat Ford mogelijk Jaguar en Land Rover zou verkopen aan het indiase (?) Tata. Vreemde zet net nu Land Rover het meeste aantal wagens in 20 jaar verkocht heeft en jaguar gokt op het succes van de opvolger van de S.
Er werd gesproken van een bedrag van rond de 1.40 miljard euro.
Dat bedrag zou hen tevens eens boost geven na de moeilijke tijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenWeet er iemand of de XK(R) ook zonder die lelijke antenne te verkrijgen is?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
heeft jaguar geen deftige configurator ? gisteren vroeg iemand me om eens te kijken voor een goeie kleurstelling voor een XF ... op jaguar.be kan je wel wat kiezen maar dat is echt lachwekkend simpel ... je kan wel je velgen configureren maar je ziet ze niet onder de auto en dan nog eens zonder band
mijn favoriete XF tot nu toe ..
buitenkleur: emerald fire (jaguar racing green)
binnenkleur: warm charcoal/satin american walnut (zwart met alu en gesatineerd bleek hout)
velg: 19" Carelia (20" velg vind ik afschuwelijk lelijk)1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
ik wil ik wil ik wil zoooooooo graaag!!!
en het gaat, als ik de FIAT verkoop...maar tax verzekering en naft he
Comment
Comment