Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is echt wel een koopje!!!

http://www.kapaza.be/detail/523716/Xj_220.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne

Allez, doen we nog eens de R-oefening ?

De eerste is een XJR die nog op transporthoogte staat (voor iemand zegt: "wow, die ligt lekker laag"), zo kunnen er meer in de boot.

Op de tweede en derde foto staat een XKR Cabrio van na de tweede facelift ...

Eigenlijk helemaal niet zo moeilijk, maar je moet het weten.

Om een S-type uit '99 en uit '01 te onderscheiden bestaan er ook enkele trucjes:

De '99 heeft:
      Hoekige spiegels (tgo aerodynamischer exemplaren, op de '01)
      Logo op de motorkap (tgo ingewerkt logo in de grille, op de '01)
      'S-type' typebenaming rechts van de nummerplaat (tgo links van de nummerplaat, op de '01)
      Motorbenaming op het logootje op de motorkap (tgo rechts van de nummerplaat, op de '01)

Allez, en allemaal in koor:

Modeljaar '99: hoekige spiegels !

Modeljaar '01: logo in de grille, aerodynamische spiegels

Logo rechts, hoekige spiegels: modeljaar '99 !

etc, etc ...
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ja meester Alex

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
          Ja meester Alex

Worship me !

1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De s-type uit '99 heeft ook nog het Amerikaanse interieur.

Comment

• Comment

• Waarom heeft Jaguar.de nog altijd geen fenomenale Car Configurator ? Of mis ik 'm, en bestaat 'ie wel ?

Iemand ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Waarom heeft Jaguar.de nog altijd geen fenomenale Car Configurator ? Of mis ik 'm, en bestaat 'ie wel ?

Iemand ?
                  Een Jaguar stel je niet samen op het internet, maar bij de dealer

Comment

• What the fück is me dat nou ... Al 'es op www.bentleyconfigurator.com gekeken, jongeman ? Of op www.porsche.de ?

Comment

• Op de minisites van Jaguar kon je je wagen zelf wel configureren. Maar ik kan die niet zien vanop het werk... Klotebeveiliging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                        Een Jaguar stel je niet samen op het internet, maar bij de dealer

Het is idd wel vervelend dat Jaguar dat niet heeft ... Net zoals Mercedes België, ik heb graag een correct idee van de prijzen.
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• De kans zit er dik in dat er in de auto een andere versnellingsbak komt... Of toch een nieuwer model. Voor diegenen die al eens meegereden hebben, is er zo'n gezoem te horen. Blijkbaar zou dat toch aan de versnellingsbak liggen. Maar nu merk ik ook bij Kickdown (niet altijd, maar soms) dat ie een snerpend geluid maakt van een secondje ofzo.

Naar 't schijnt hebben er nog meer daar last van..

tsss, wanneer leren die Duitsers eens iets fantsoenlijks maken

Comment

• Restored Jaguar E-Types for sale as well as the Eagle Special Edition E-Types - Speedster, Low Drag GT, Spyder GT and Lightweight GT.

Dit is de website van het bedrijfje dat Jaguar E-type's moderniseerd.
                              Zo'n E-type was enkele weken terug nog op Top Gear te zien.

Comment

• Vorige donderdag was het nationale feestdag voor mijn autohartje. Een tijdje geleden had ik es mogen proeven van de jag van Dennis en ik was onder de indruk. Donderdag heb ik de gelegenheid gehad om een 2tal uurtjes te mogen rondbollen in een Jaguar X Type 3.0 sport

Man, wat een kar en wat een prestaties. Hij voelt echt aan als een blok op de weg tov mijn Audi. Waar mijn carbio beetje wild begint te worden bij slecht wegdek en snel optrekken blijft deze jag gewoon gaan als een trein op rails. I'm REALLY impressed

Ik vond het eigenlijk super dat hij meer dan 200pk zo prima via de voorwielen op de weg neerzette tot ik achteraf mocht horen dat dit een 4x4 is. Wistiktotaaaaaaaaalni Ik dacht dat alle X types voortrekkers waren. Is dit eigenlijk een permanente 4x4 of voorwiel totdat het nodig is?

Ik heb altijd gezegd dat mijn volgende kar +200pk moet zijn, 4WD of RWD en klasse uitstralen... De Jag X type zet ik momenteel torenhoog boven de E90 en de nieuwe A4, echt wel

Waar ik ook wat schrik voor had was de afwerking binnen in (zeker de ford stempel die op dat model gedrukt staat, maar mijn vrees was ongegrond. Het leder was van hele goeie kwaliteit, het dashboard voelde helemaal niet plastiekerig aan, een solide kar dus)

Count me in with da Jag lovers

Comment

• Deze week mogen we ons weer verwachten aan massa's X-tyoe foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke

Deze week mogen we ons weer verwachten aan massa's X-tyoe foto's

tzal wel

naaah, de centen zijn ff op, heb een hoop bakstenen en dakpannen gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                      tzal wel

naaah, de centen zijn ff op, heb een hoop bakstenen en dakpannen gekocht
                                      Ah ja?

In Aalst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
                                        Ah ja?

In Aalst?
                                        Yep

Het is een beetje een klassiek fermette-achtig ding waar best een britse auto op de oprit hoort. Iets in brittish racing green en bruine lederen zetels. Liefst een AM of een Lotus maar bij gebrek aan budget zullen we maar voor een X-Type gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                          Yep

Het is een beetje een klassiek fermette-achtig ding waar best een britse auto op de oprit hoort. Iets in brittish racing green en bruine lederen zetels. Liefst een AM of een Lotus maar bij gebrek aan budget zullen we maar voor een X-Type gaan
                                          Rofl, ik zie die mini al staan

Comment

Working...
                                          X