Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorige donderdag was het nationale feestdag voor mijn autohartje. Een tijdje geleden had ik es mogen proeven van de jag van Dennis en ik was onder de indruk. Donderdag heb ik de gelegenheid gehad om een 2tal uurtjes te mogen rondbollen in een Jaguar X Type 3.0 sport
Man, wat een kar en wat een prestaties. Hij voelt echt aan als een blok op de weg tov mijn Audi. Waar mijn carbio beetje wild begint te worden bij slecht wegdek en snel optrekken blijft deze jag gewoon gaan als een trein op rails. I'm REALLY impressed
Ik vond het eigenlijk super dat hij meer dan 200pk zo prima via de voorwielen op de weg neerzette tot ik achteraf mocht horen dat dit een 4x4 is. Wistiktotaaaaaaaaalni Ik dacht dat alle X types voortrekkers waren. Is dit eigenlijk een permanente 4x4 of voorwiel totdat het nodig is?
Ik heb altijd gezegd dat mijn volgende kar +200pk moet zijn, 4WD of RWD en klasse uitstralen... De Jag X type zet ik momenteel torenhoog boven de E90 en de nieuwe A4, echt wel
Waar ik ook wat schrik voor had was de afwerking binnen in (zeker de ford stempel die op dat model gedrukt staat, maar mijn vrees was ongegrond. Het leder was van hele goeie kwaliteit, het dashboard voelde helemaal niet plastiekerig aan, een solide kar dus)
Count me in with da Jag lovers
Ah, eindelijk de zin van het leven ontdekt
De regel is zo: de 2.1 zescilinder heeft voorwieltractie, de 2.5 en 3.0 hebben allemaal 4-wiel aandrijving. De X-type 3.0 voelt inderdaad zeer solide en baanvast is, dat kan ik beamen. De gripgrens ligt zeer ver weg..
De regel is zo: de 2.1 zescilinder heeft voorwieltractie, de 2.5 en 3.0 hebben allemaal 4-wiel aandrijving. De X-type 3.0 voelt inderdaad zeer solide en baanvast is, dat kan ik beamen. De gripgrens ligt zeer ver weg..
die gripgrens ben ik nog niet gaan zoeken, was immers mijn kar niet he
maar ik zou er best mee kunnen rondtuffen, echt een leuke bak. En ik denk wel met die 18" velgen en dat sportpack en een lekkere zwarte buitenkleur dat die kar wel een impossante en unieke verschijning is in het straatbeeld
Comment