Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
    Rofl, ik zie die mini al staan

die staat er volgende week al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke

Deze week mogen we ons weer verwachten aan massa's X-tyoe foto's
      sorry jup, maar kon het mij toch niet laten

Comment

• Je kan ook eens http://www.arden.de/index.php?id=48 bezoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
          Het is een beetje een klassiek fermette-achtig ding
          een heuse familiedramawoning?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
            Je kan ook eens http://www.arden.de/index.php?id=48 bezoeken
            Ga ik zaterdag de 13de naartoe. Eens kijken hoe die organisatie daar in elkaar zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
              Ga ik zaterdag de 13de naartoe. Eens kijken hoe die organisatie daar in elkaar zit

waar bevindt zich dat?

Comment

Vorige donderdag was het nationale feestdag voor mijn autohartje. Een tijdje geleden had ik es mogen proeven van de jag van Dennis en ik was onder de indruk. Donderdag heb ik de gelegenheid gehad om een 2tal uurtjes te mogen rondbollen in een Jaguar X Type 3.0 sport

Man, wat een kar en wat een prestaties. Hij voelt echt aan als een blok op de weg tov mijn Audi. Waar mijn carbio beetje wild begint te worden bij slecht wegdek en snel optrekken blijft deze jag gewoon gaan als een trein op rails. I'm REALLY impressed

Ik vond het eigenlijk super dat hij meer dan 200pk zo prima via de voorwielen op de weg neerzette tot ik achteraf mocht horen dat dit een 4x4 is. Wistiktotaaaaaaaaalni Ik dacht dat alle X types voortrekkers waren. Is dit eigenlijk een permanente 4x4 of voorwiel totdat het nodig is?

Ik heb altijd gezegd dat mijn volgende kar +200pk moet zijn, 4WD of RWD en klasse uitstralen... De Jag X type zet ik momenteel torenhoog boven de E90 en de nieuwe A4, echt wel

Waar ik ook wat schrik voor had was de afwerking binnen in (zeker de ford stempel die op dat model gedrukt staat, maar mijn vrees was ongegrond. Het leder was van hele goeie kwaliteit, het dashboard voelde helemaal niet plastiekerig aan, een solide kar dus)

Count me in with da Jag lovers
                Ah, eindelijk de zin van het leven ontdekt

De regel is zo: de 2.1 zescilinder heeft voorwieltractie, de 2.5 en 3.0 hebben allemaal 4-wiel aandrijving. De X-type 3.0 voelt inderdaad zeer solide en baanvast is, dat kan ik beamen. De gripgrens ligt zeer ver weg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                  waar bevindt zich dat?
                  In Krefeld, DE

Comment

In Krefeld, DE

ja, hallo, nu weet ik nog veel

Comment

ja, hallo, nu weet ik nog veel
                      Euhm...

www.map24.com

En je hebt de url... What more can you want?

Comment

Euhm...

www.map24.com

En je hebt de url... What more can you want?

idd..

ik was ff iets té veel bezig met iets anders.
                        De afstand valt wel goe mee hé.

veel plezier daar, en laat zeker wat piccies zien he

Comment

Ah, eindelijk de zin van het leven ontdekt

De regel is zo: de 2.1 zescilinder heeft voorwieltractie, de 2.5 en 3.0 hebben allemaal 4-wiel aandrijving. De X-type 3.0 voelt inderdaad zeer solide en baanvast is, dat kan ik beamen. De gripgrens ligt zeer ver weg..

die gripgrens ben ik nog niet gaan zoeken, was immers mijn kar niet he

maar ik zou er best mee kunnen rondtuffen, echt een leuke bak. En ik denk wel met die 18" velgen en dat sportpack en een lekkere zwarte buitenkleur dat die kar wel een impossante en unieke verschijning is in het straatbeeld

Comment

• neeeee....!! je gaat toch niet met zo'n veredelde mondeo rondrijden?
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                              neeeee....!! je gaat toch niet met zo'n veredelde mondeo rondrijden?
                              nee, eerst nog 2 jaar en 11 maand met de A4, daarna zie ik wel

maar de X type bevalt me wel, en ik merk er helemaal niks mondeo in

Comment

ik merk er helemaal niks mondeo in
                                'k vermoed dat Tuscani je wel verder helpt zonder afspraak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                  neeeee....!! je gaat toch niet met zo'n veredelde mondeo rondrijden?

typisch vooroordeel die goed gekweekt is sinds de introductie van de dieselmotor.

Comment

typisch vooroordeel die goed gekweekt is sinds de introductie van de dieselmotor.
                                    vreemd. ik had de introductie van dat dieselgedoe niet nodig om dat vooroordeel te hebben. ben ik nu een trendsetter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                      vreemd. ik had de introductie van dat dieselgedoe niet nodig om dat vooroordeel te hebben. ben ik nu een trendsetter?

had de jaguar X-type dan banden met ford voor de dieselmotor geintroduceerd werd?

Comment

had de jaguar X-type dan banden met ford voor de dieselmotor geintroduceerd werd?
                                        het platform wordt al langer gedeeld. gedeelde smart dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                          het platform wordt al langer gedeeld. gedeelde smart dus.

ahzo, dat wist ik niet. Weer wat bijgeleerd se

Comment

Working...
                                          X