Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
naaah, de centen zijn ff op, heb een hoop bakstenen en dakpannen gekocht
Die factuur valt best mee. Een persoon die ze op hun plaats legt met mortel ertussen is een pak duurder Kan je al makkelijk een halve Jag mee kopen.
Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
Yep
Het is een beetje een klassiek fermette-achtig ding waar best een britse auto op de oprit hoort. Iets in brittish racing green en bruine lederen zetels. Liefst een AM of een Lotus maar bij gebrek aan budget zullen we maar voor een X-Type gaan
Wat is dat voor iets?
Maar toch een mooie wagen die je mag testen. De Jag X-type rijd echt plezant en het comfort is echt van grote klasse maar toch kun je er ook sportief mee rijden. En dan nog een 3.0 V6
Hopelijk is het een automaat, want die manuele bak schakelt niet zo aangenaam vind ik persoonlijk.
Die factuur valt best mee. Een persoon die ze op hun plaats legt met mortel ertussen is een pak duurder Kan je al makkelijk een halve Jag mee kopen.
Wat is dat voor iets?
Maar toch een mooie wagen die je mag testen. De Jag X-type rijd echt plezant en het comfort is echt van grote klasse maar toch kun je er ook sportief mee rijden. En dan nog een 3.0 V6
Hopelijk is het een automaat, want die manuele bak schakelt niet zo aangenaam vind ik persoonlijk.
die persoon was vroeger al eens geweest want de bakstenen en dakpannen waren stevig met mekaar verbonden. Er is juist een notaris iets op mijn huis komen schrijven en toen kreeg ik een sleutel
ja, het is geen echte fermette of hoeve, het is een alleenstaand mini-villa-ding dat een beetje op een fermette trekt met veel groen en hout rond.
Vooraan denk ik van: hmmmm, klassieke villa
op de zijkant denk ik van: hmmm, english cottage
achteraan denk ik: mmmmm, barbeque
misschien daarom de zotte gedachte van een engelse wagen te nemen
en ja, het was een automaat, mijn volgende moet zowiezo een automaat zijn hoor
die persoon was vroeger al eens geweest want de bakstenen en dakpannen waren stevig met mekaar verbonden. Er is juist een notaris iets op mijn huis komen schrijven en toen kreeg ik een sleutel
ja, het is geen echte fermette of hoeve, het is een alleenstaand mini-villa-ding dat een beetje op een fermette trekt met veel groen en hout rond.
Vooraan denk ik van: hmmmm, klassieke villa
op de zijkant denk ik van: hmmm, english cottage
achteraan denk ik: mmmmm, barbeque
misschien daarom de zotte gedachte van een engelse wagen te nemen
en ja, het was een automaat, mijn volgende moet zowiezo een automaat zijn hoor
En weer de vraag: Wat voor een huis is dat wel niet?
Niet mijn smaak maar je doet wat je wilt.
En waarschijnlijk kijk je dus ALTIJD naar de achterkant van je huis met een grommelende maag
Comment