Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• XKR zoals je deze het meest ziet

--- FROM THE REAR ---

Comment

• XKR SUPERCHARGED Badge

Comment

• XKR wiel

Comment

• schitterende foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
            neeeee....!! je gaat toch niet met zo'n veredelde mondeo rondrijden?

Waarom is de X een veredelde mondeo? Leg uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES

Waarom is de X een veredelde mondeo? Leg uit

gedeelde onderstel van een mondeo + bij de dieselversie : dezelfde motorblok.

Comment

• mooi blokje

Comment

• Thanx

Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                  schitterende foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                    gedeelde onderstel van een mondeo + bij de dieselversie : dezelfde motorblok.
                    Ik zeg nog is: waarom extra geld uitgeven aan een nieuw onderstel als ze 1 beschikbaar hebben?

Van de diesel heb je gelijk, die is niet echt jaguar waardig. Maar de nieuwe diesel (vanaf september zeker, zal wel goed zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                      Ik zeg nog is: waarom extra geld uitgeven aan een nieuw onderstel als ze 1 beschikbaar hebben?

Van de diesel heb je gelijk, die is niet echt jaguar waardig. Maar de nieuwe diesel (vanaf september zeker, zal wel goed zijn)
                      en ik zeg het nog eens: een Jag moet een Jag blijven. geen samenraapsel van troep.

Comment

• 2006 Jaguar XKR Coupe - Victory Limited Edition - 20-inch Perseus-style wheels

2006 Jaguar XKR Convertible

Comment

• Wat voor lelijke X-type is dit

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Supermooi vind ik die X type ! Mss zijn die roden zetels beetje TE maar alez kom .. dat smijt ge der achteraf gwn uit hé !

Comment

• Ik vind elk model van Jaguar wel mooi. om de X-type een wat beter imago te geven moesten ze er al lang de 2.7 V6 bi-turbodiesel ingelepeld hebben.

Als ik de prestaties vergelijk met de S-type, zou de X-type 2.7d volgende overtuigende prestaties neerzetten: 0-100 in 7,8 sec en een top van 230 km/uur... Il denk dat meer woorden hier niet meer op zijn plaats zijn...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Jaguar is een prachtmerk van prachtwagens, maar ik vrees dat ik er nooit eentje zou kopen. Die zijn zo verdomd klein vanbinnen, en in ieder segment is er wel een interessanter wagen te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Ik vind elk model van Jaguar wel mooi. om de X-type een wat beter imago te geven moesten ze er al lang de 2.7 V6 bi-turbodiesel ingelepeld hebben.

Als ik de prestaties vergelijk met de S-type, zou de X-type 2.7d volgende overtuigende prestaties neerzetten: 0-100 in 7,8 sec en een top van 230 km/uur... Il denk dat meer woorden hier niet meer op zijn plaats zijn...
                                          Ja, voor het imago zou dat wel een verschil maken natuurlijk, maar voor de verkoopscijfers en ook de gemaakte winsten op de X-type maakt zo'n fiscaal onvriendelijke topversie weinig tot niks uit.

Dé fout die ze in mijn ogen bij Ford maken, is het feit dat ze de zeer goede Durashift 5-tronic uit de X-type weren.
                                          Jaguar is een merk dat voor hun berlines geen sportiviteit ambiëert, maar comfort, gezelligheid, kortom: Britishness. Een Jaguar-sedan en een automaat horen nu eenmaal bij elkaar, en voor de Duratorq-diesels hadden ze dus echt ook die automatische bak beschikbaar moeten stellen.

Eén klant hebben ze daardoor alvast minder: mijn vader. Moest de X-type 2.0d (of de 2.2d) met een automaat beschikbaar zijn, was zijn volgende aankoop nu al beslist. Nu dus niet.

Het verdwijnen van de "instap"-benzinemotor 2.0 V6 van 157pk is ook geen al te verstandige keuze, vind ik. Nu moet je, wil je benzine rijden, al direct de 2.5 V6 van 194pk nemen.

Volgende keer beter, Jaguar !
                                          Life's too short. Not to. Live it.
                                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                          X