Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind elk model van Jaguar wel mooi. om de X-type een wat beter imago te geven moesten ze er al lang de 2.7 V6 bi-turbodiesel ingelepeld hebben.
Als ik de prestaties vergelijk met de S-type, zou de X-type 2.7d volgende overtuigende prestaties neerzetten: 0-100 in 7,8 sec en een top van 230 km/uur... Il denk dat meer woorden hier niet meer op zijn plaats zijn...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Jaguar is een prachtmerk van prachtwagens, maar ik vrees dat ik er nooit eentje zou kopen. Die zijn zo verdomd klein vanbinnen, en in ieder segment is er wel een interessanter wagen te vinden.
Ik vind elk model van Jaguar wel mooi. om de X-type een wat beter imago te geven moesten ze er al lang de 2.7 V6 bi-turbodiesel ingelepeld hebben.
Als ik de prestaties vergelijk met de S-type, zou de X-type 2.7d volgende overtuigende prestaties neerzetten: 0-100 in 7,8 sec en een top van 230 km/uur... Il denk dat meer woorden hier niet meer op zijn plaats zijn...
Ja, voor het imago zou dat wel een verschil maken natuurlijk, maar voor de verkoopscijfers en ook de gemaakte winsten op de X-type maakt zo'n fiscaal onvriendelijke topversie weinig tot niks uit.
Het verdwijnen van de "instap"-benzinemotor 2.0 V6 van 157pk is ook geen al te verstandige keuze, vind ik. Nu moet je, wil je benzine rijden, al direct de 2.5 V6 van 194pk nemen.
Volgende keer beter, Jaguar !
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment