Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
    In het vorige model waren enkel V8 motoren te krijgen. 3.2,4.0 en 4.0 S/C. De XJR of eventueel Daimler Super V8 hebben de laatste motor waarbij S/C op supercharged of roots compressor slaat. Je kan hem uiterlijk enkel onderscheiden door de badges en de gaas in de grille. Een Daimler enkel aan badge SUPER V8 daar er ook een atmosferische V8 van vierliter te krijgen was die gewoon V8 gebadged was.
    Alleen de XJR heeft gaas in de grille, een Daimler heeft nog altijd de jaguar 'spijltjes'. Een Daimler heeft ook een grille, waar de 'spijltjes' doorlopen doorheen heel de grille.

Een Daimler is in feite niet enkel te herkennen aan de badges of de grille, een Daimler heeft ook, en dat heeft enkel een Daimler, verchroomde spiegelkappen en een kortere koffergreep, die ook een geribbeld ontwerp heeft.
    In het interieur is ook specifiek hout gebruikt, met een gouden streepje door het hout en 'Daimler' in geschreven. Op het stuurwiel en op de hoofdsteunen staat ook de D van Daimler. De Daimler versies van het X308 model waren beschikbaar met 4.0 V8 S/C, maar ook als 'gewone' 4.0 (je kan dus ook een Daimler hebben, waar geen Super V8 op staat...)

Comment

• Comment

• XK 180

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Wat een machine

Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Het is bij een concept gebleven.

Comment

• As good as it gets... maar de J-gate mocht er nog uit

Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Het is bij een concept gebleven.
                Ze hadden er 180 moeten maken. Lotus doet dat zo ook
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Hallo iedereen,

Weet niet juist waar ik men vraag kan posten dan doe ik even hier..

Heb nu al ruim 3 maanden XJ6 1995 Morocco red..1 woord "TOP"

De wagen is in nieuwstaat er mankeerde dus niks aan.

Maar nu zit ik met zo een vervelend geluid bij het op/vertrekken, soort van uitlaat tegen metaal geluid(dachten eerst rubbers van uitlaathouder die versleten ware)..en als ik op kinderkopjes rijd word dat dan rammelend geluid..

We dachten schijf achter rem, uitlaat, rubbers, maar nee..

Ben bij Jaguar dealer geweest die vinden het probleem gewoon niet, aan 60 euro per uur en ni vinden!!

Is er iemand die een gelijkaardig probleem heeft gehad, of is dit toevallig een veel voorkomend probleem want er passeerde deze week een jag zelfde type in ons straat en die had juist zelfde rammelende geluid..
                  Last edited by ; 23/05/2008, 17:35. Reden: schrijffout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xj61995 Bekijk Berichten
                    Hallo iedereen,

Weet niet juist waar ik men vraag kan posten dan doe ik even hier..

Heb nu al ruim 3 maanden XJ6 1995 Morocco red..1 woord "TOP"

De wagen is in nieuwstaat er mankeerde dus niks aan.

Maar nu zit ik met zo een vervelend geluid bij het op/vertrekken, soort van uitlaat tegen metaal geluid(dachten eerst rubbers van uitlaathouder die versleten ware)..en als ik op kinderkopjes rijd word dat dan rammelend geluid..

We dachten schijf achter rem, uitlaat, rubbers, maar nee..

Ben bij Jaguar dealer geweest die vinden het probleem gewoon niet, aan 60 euro per uur en ni vinden!!

Is er iemand die een gelijkaardig probleem heeft gehad, of is dit toevallig een veel voorkomend probleem want er passeerde deze week een jag zelfde type in ons straat en die had juist zelfde rammelende geluid..
                    Is dat geluid "constant", of enkel de eerste 15 kilometer ofzo?

Morocco red, ultra-lekker .

Ohja, je moet écht niet naar een 'echte' Jaguar garage gaan met zo'n kar hoor, er zijn genoeg vakmensen die zo'n wagen ook kunnen onderhouden voor de helft van de prijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      As good as it gets... maar de J-gate mocht er nog uit

Inderdaad, die waren ze zeker kwijt geraakt. In tis veruit de mooiste jag van de afgelopen jaren.

Comment

• Nu nog vrij exclusief

Comment

• En nu hopen dat dit een jaguar is

Comment

• vermits ne maat van mij pheadra regelmatig tegenkomt bij het helicoptervliegen heeft'em zichzelf maar een jag xf 2.7d besteld, spijtig wel ne zwarte ook

blabla

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              En nu hopen dat dit een jaguar is

yep een XK140

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                vermits ne maat van mij pheadra regelmatig tegenkomt bij het helicoptervliegen heeft'em zichzelf maar een jag xf 2.7d besteld, spijtig wel ne zwarte ook

blabla
                                scramble
                                Last edited by bobo; 29/05/2008, 22:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten
                                  Is dat geluid "constant", of enkel de eerste 15 kilometer ofzo?

Morocco red, ultra-lekker .

Ohja, je moet écht niet naar een 'echte' Jaguar garage gaan met zo'n kar hoor, er zijn genoeg vakmensen die zo'n wagen ook kunnen onderhouden voor de helft van de prijs...

Neen niet constant, alleen als ik in put of kasseibaan rijd..

ja de kleur is top..als ik hem gewassen heb heeft hij zo een metalic onderschijn die wagen is dan gelijk new..krijg er veel complimenten mee..

Waar vind ik zo vakmensen? Ik ben van regio Gent..

Comment

• Ben je bij Vernaeve geweest?

Persoonlijke aanrader volgens mij is Jaguar Antwerp en Peeters Herentals.

ik blijf voorstander van merkgarages
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• deze is geen officiële Jaguar-dealer maar heeft wel een héél goede naam:
                                      www.jags.be is ook wel in de Kempen
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ben je bij Vernaeve geweest?

Persoonlijke aanrader volgens mij is Jaguar Antwerp en Peeters Herentals.

ik blijf voorstander van merkgarages
                                        Vernaeve ja ..die man aan onderdelen sectie dat is een goede..weet veel van jags en onderdelen..maar hij spijtig genoeg geen mecanieker

Merkgarages jah..

Comment

deze is geen officiële Jaguar-dealer maar heeft wel een héél goede naam:
                                          www.jags.be is ook wel in de Kempen
                                          Voor de onderhoudsprijzen van jags.be kan je tegenwoordig even goed naar een échte concessie gaan.

Comment

Working...
                                          X