Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
    Op terugweg van Spanje ben ik in de Vlaamse Ardennen deze Jag tegengekomen, op de rechterkant stond een grote 3 , welke motorisatie is dit?
    BTW: Zijn nummerplaat was JP-100

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TABGGE0V7AoucVB5ZvJ!imF5iTHPDedoNHWrSUQ1!95ngH9Vn LE0xkMEqh75V*G3ecsvt98Qg309Qo4q58bO7aEgP5v*e4tzdne 0fDzQ0p1O*fVGduV!xQ/IMAGE0111.JPG0.JPG?dc=4675481419916360165[/img]

Even een heeel ouwe koe uit de sloot halen. Die foto, is die nog ergens te bezichtigen? Die JP-100 woont namelijk bij mij in de buurt (in de veronderstelling dat dit een belgische plaat was). Die plakt nu op een Mercedes S500 AMG. Die JP-100 is trouwens niet de enige. Er is ook nog een JP-200 (Mercedes CLS320), een JP-300 (Mercedes R320CDI) en een PJ-500 (Mercedes SL500) en ook nog een JP-911 (idd, een Porsche). JP-400 heb ik nooit gezien. Dus, Dragon, als die foto nog bestaat, kan je die dan eens posten? Het was misschien iets van de Mille Miglia, want onlangs reed die JP-100 rond beplakt met stickering van de Mille Miglia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten
      Voor de onderhoudsprijzen van jags.be kan je tegenwoordig even goed naar een échte concessie gaan.
      Is idd,maar ik heb wel al veel positieve reacties van Jags gehoord. Bovendien ben ik vorige week met iemand mee gaan kijken naar een S-type R bij Jags en de filosofie van dat bedrijf zind me wel. Een tweedehands zou ik zeker en vast daar kopen,een nieuwe uiteraard gewoon bij Peeters ofzo.
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Wat is dit?

Comment

• *strijk* Wtf, zes maten te groot of zo?
                Oh ja, die XJ220...

Comment

• Gezien op de 6e corvette & oldtimerrun Brasschaat op 22 juni 2008 (volledig verslag kan je lezen op onze weblog)

Comment

• en nog een paar

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Wat is dit?
                        Een mooie auto voor een deftige prijs?
                        Mr Drift

Comment

• Iemand nog foto's van onderstaande velg (19") op een XK8? Liefst duidelijke foto's en asap als het kan.
                          Thanks!

Comment

• Is toch quasi hetzelfde?
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                              Is toch quasi hetzelfde?
                              Hoe bedoel je? Dit zijn inderdaad die 19" velgen op een XK8. Maar ik zoek meer en duidelijkere foto's. De meeste foto's die je vindt zijn echter meestal met de 20" velgen.

Comment

• Heeft er iemand foto's van een zwarte Jaguar X-type Berline, met sportpack?
                                Alvast bedankt !
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• zo iets?
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Comment

• photoshop is mijn ding niet... maar dit past gewoon even in het rijtje

Comment

• dit is & blijft toch zowat een van men fav "moderne" Jags

Comment

Working...
                                        X