Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nochtans heb ik al X-types 2.0D met een automatic gezien zu

Comment

• Now that's what I call a Jaguar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi
        Ja, voor het imago zou dat wel een verschil maken natuurlijk, maar voor de verkoopscijfers en ook de gemaakte winsten op de X-type maakt zo'n fiscaal onvriendelijke topversie weinig tot niks uit.

Dé fout die ze in mijn ogen bij Ford maken, is het feit dat ze de zeer goede Durashift 5-tronic uit de X-type weren.
        Jaguar is een merk dat voor hun berlines geen sportiviteit ambiëert, maar comfort, gezelligheid, kortom: Britishness. Een Jaguar-sedan en een automaat horen nu eenmaal bij elkaar, en voor de Duratorq-diesels hadden ze dus echt ook die automatische bak beschikbaar moeten stellen.

Eén klant hebben ze daardoor alvast minder: mijn vader. Moest de X-type 2.0d (of de 2.2d) met een automaat beschikbaar zijn, was zijn volgende aankoop nu al beslist. Nu dus niet.

Het verdwijnen van de "instap"-benzinemotor 2.0 V6 van 157pk is ook geen al te verstandige keuze, vind ik. Nu moet je, wil je benzine rijden, al direct de 2.5 V6 van 194pk nemen.

Volgende keer beter, Jaguar !
        Commercieel bekeken, heb jij het zeker bij het rechte eind...

Toch dacht ik dat Jaguar ook sportief wou zijn...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Commercieel bekeken, heb jij het zeker bij het rechte eind...

Toch dacht ik dat Jaguar ook sportief wou zijn...
          Ze zullen denken: "als je sportief wil zijn moet je maar een 3.0 V6 Sport kopen".
          A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
            Ze zullen denken: "als je sportief wil zijn moet je maar een 3.0 V6 Sport kopen".
            Waar blijft dan die R-versie???
            Waarom hebben ze dan een Sport uitvoering???
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
              Now that's what I call a Jaguar

Nice! Schoon velgskes en de schoonste kleur. Amerikaans ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                Now that's what I call a Jaguar

wow vet!!

Comment

• Sinds wanneer is de 2.0 bezine niet meer beschikbaar? ik heb het ook net op de site van Jaguar gezien.

Comment

• Ik zou graag eens weten wat we van Jaguar in de toekost mogen verwachten. Weet er al iemand iets?,Zijn er al scoop? (nieuwe S-type bv)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door John Starley
                      Ik zou graag eens weten wat we van Jaguar in de toekost mogen verwachten. Weet er al iemand iets?,Zijn er al scoop? (nieuwe S-type bv)
                      De R-D6 zou een grote invloed hebben op de volgende S-type...

Comment

• Comment

• Hallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pandora
                            Hallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.
                            dat was vroeger een waarheid maar tegenwoordig is een Jaguar zo betrouwbaar (zie JDpower) dat de onderhoudskosten minder dan gemiddeld zijn.

Comment

• Vette XJ-R

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                Vette XJ-R

dat is echte topklasse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pandora
                                  Hallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.
                                  Ik weet 't je vanavond of morgen te zeggen
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wel handig is als je een nieuwe jaguar koopt, je 3 jaar gratis onderhoud krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                      Wel handig is als je een nieuwe jaguar koopt, je 3 jaar gratis onderhoud krijgt.
                                      +/- 3x een oliewissel lijkt nu mij toch ook niet "het van het" hoor

Comment

• Als dat dan toch niet veel betekent waarom doen de andere merken het dan niet...??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                          Als dat dan toch niet veel betekent waarom doen de andere merken het dan niet...??
                                          Omdat de normale regel is als men iets laat doen ervoor betaalt moet worden en dat gratis niet zomaar opkan, tenzijn men met iets wilt lokken. In dit geval wilt Jaguar klanten lokken waarmee de verkoop omhoog gekrikt wordt zeker.
                                          Dit geldt voor alle acties

Comment

Working...
                                          X