nochtans heb ik al X-types 2.0D met een automatic gezien zu
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibiJa, voor het imago zou dat wel een verschil maken natuurlijk, maar voor de verkoopscijfers en ook de gemaakte winsten op de X-type maakt zo'n fiscaal onvriendelijke topversie weinig tot niks uit.
Dé fout die ze in mijn ogen bij Ford maken, is het feit dat ze de zeer goede Durashift 5-tronic uit de X-type weren.
Jaguar is een merk dat voor hun berlines geen sportiviteit ambiëert, maar comfort, gezelligheid, kortom: Britishness. Een Jaguar-sedan en een automaat horen nu eenmaal bij elkaar, en voor de Duratorq-diesels hadden ze dus echt ook die automatische bak beschikbaar moeten stellen.
Eén klant hebben ze daardoor alvast minder: mijn vader. Moest de X-type 2.0d (of de 2.2d) met een automaat beschikbaar zijn, was zijn volgende aankoop nu al beslist. Nu dus niet.
Het verdwijnen van de "instap"-benzinemotor 2.0 V6 van 157pk is ook geen al te verstandige keuze, vind ik. Nu moet je, wil je benzine rijden, al direct de 2.5 V6 van 194pk nemen.
Volgende keer beter, Jaguar !
Toch dacht ik dat Jaguar ook sportief wou zijn...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBCommercieel bekeken, heb jij het zeker bij het rechte eind...
Toch dacht ik dat Jaguar ook sportief wou zijn...A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboZe zullen denken: "als je sportief wil zijn moet je maar een 3.0 V6 Sport kopen".
Waarom hebben ze dan een Sport uitvoering???OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John StarleyIk zou graag eens weten wat we van Jaguar in de toekost mogen verwachten. Weet er al iemand iets?,Zijn er al scoop? (nieuwe S-type bv)
Comment
-
Hallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PandoraHallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PandoraHallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULESAls dat dan toch niet veel betekent waarom doen de andere merken het dan niet...??
Dit geldt voor alle acties
Comment
Comment