Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, voor het imago zou dat wel een verschil maken natuurlijk, maar voor de verkoopscijfers en ook de gemaakte winsten op de X-type maakt zo'n fiscaal onvriendelijke topversie weinig tot niks uit.
Het verdwijnen van de "instap"-benzinemotor 2.0 V6 van 157pk is ook geen al te verstandige keuze, vind ik. Nu moet je, wil je benzine rijden, al direct de 2.5 V6 van 194pk nemen.
Volgende keer beter, Jaguar !
Commercieel bekeken, heb jij het zeker bij het rechte eind...
Toch dacht ik dat Jaguar ook sportief wou zijn...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Hallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.
Hallo. Ik ben redelijk nieuw hier. En natuurlijk ook een Jag-lover. Wat ik me afvraag: er wordt zoveel gezegd over het 'dure' onderhoud van een Jaguar. Hoe zit dat nu precies? Is dat duurder dan een BMW of Mercedes? Wat kost een groot onderhoud nu eigenlijk? En kom niet af met " Als je Jag rijdt moet je maar rijk genoeg zijn om je daar niets van aan te trekken". Da's dikke zever. Iedereen moet werken voor z'n geld.
dat was vroeger een waarheid maar tegenwoordig is een Jaguar zo betrouwbaar (zie JDpower) dat de onderhoudskosten minder dan gemiddeld zijn.
Ik weet 't je vanavond of morgen te zeggen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Als dat dan toch niet veel betekent waarom doen de andere merken het dan niet...??
Omdat de normale regel is als men iets laat doen ervoor betaalt moet worden en dat gratis niet zomaar opkan, tenzijn men met iets wilt lokken. In dit geval wilt Jaguar klanten lokken waarmee de verkoop omhoog gekrikt wordt zeker.
Dit geldt voor alle acties
Comment