Dit menen ze toch niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldiemand een idee van 't werkelijke verbruik van een XJ met een 4.0? 'k heb een '98 op 't oog voor een meer dan redelijke prijs, maar heb geen zin de staat te sponsoren middels een hoog verbruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast AceIk heb een 3 maanden met deze motorisatie rondgereden en zat tussen de 17 en de 19 l. Vrij kostelijk, maar het rijdt zo fantastisch zacht...
Comment
-
Mijn grootouders hebben een S-type ('99) V6, dus met de ZF 5-traps, en verbruiken daarmee al 13 liter. Ik meen dat de V8 van toentertijde (waarom ken ik dit woord ) inderdaad tegen de 17 liter schommelde.
Een nog ouder exemplaar dat bovendien groter -en dus zwaarder is- zal je inderdaad een 18 liter brandstof per 100 km kosten.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
De medewerkers van de Castle Bromwich fabriek van Jaguar hebben hun kerstborrel genuttigd naast de eerst geproduceerde Jaguar XK.
Op om precies te zijn 20 december om 11.30 uur is in Birmingham de eerste Jaguar XK van de band gerold. Het is een 4,2 V8 Coupe in de kleur Liquid Silver. John Naughton, de directeur van de fabriek heeft de auto overhandigd aan John Maries, de beheerder van de Jaguar Daimler Heritage Trust. Hij voegt de auto toe aan de collectie waar hij een plekje krijgt vlakbij de eerst en laatst geproduceerde E-Type.
De Jaguar XK beleefde zijn debuut in september op de autoshow in Frankfurt. In de eerste week van januari is het de beurt aan de XK Convertible die zijn publiekdebuut heeft op de beurs in Detroit.
De XK heeft zijn eerste prijs al binnen: de voetgangersvriendelijke motorkap is onderscheiden met de Prince Michael International Road Safety Award. In Castle Bromwich werken 2.500 mensen en worden naast de XK ook de XJ en de S-Type gebouwd.
1ste wagen en niet in de jaguar kleur
Comment
-
Moederconcern Ford heeft het verlieslijdende Jaguar een flinke kapitaalinjectie gegeven.
Jaguar Cars, onderdeel van de Ford Premier Automotive Group, de luxetak van het concern, heeft een kapitaalinjectie gehad van 1,2 miljard pond (1,75 miljard euro). De maatregel komt nadat vorige week bekend werd dat Jaguar 429,3 miljoen pond verlies leed in 2004.
Met de toediening van het kapitaal maakt Ford meteen een eind aan geruchten dat Jaguar in de etalage staat. Onlangs gingen er stemmen op de Renault geïnteresseerd zou zijn om Jaguar als luxemerk aan zijn portfolio toe te voegen. Nu Ford een dergelijk bedrag in Jaguar investeert, mag worden aangenomen dat beide merken niet binnenkort afscheid van elkaar nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timorenault en jaguar als zoiets toch zou gebeuren mogen ze het van mij liever failliet laten gaan
Comment
-
Welke kleur is dit ?
Ja, rood, dat zie ik ook wel , maar hoe heet de kleur ?
'k Vind het zó on-Jaguar, en toch vind ik het héél knap !
Bijgevoegde BestandenLife's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
website
Leuke website:
Comment
Comment