Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit menen ze toch niet?

Comment

• Van Austin Powers, of zelf geplakt?

Comment

• austin powers denk ik

Comment

• Shagadelic Baby!

Moet wel leuk zijn als 6e wagen ofzo!

Comment

• meer als een sjeik die z'n geld aan alle auto's uitgeeft en dat het daar maar staat weg te rotten

Comment

• in het begin moet dat kleurtje wel leuk zijn maar na verloop van tijd...geef mij maar BRG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                Shagadelic Baby!

Comment

• iemand een idee van 't werkelijke verbruik van een XJ met een 4.0? 'k heb een '98 op 't oog voor een meer dan redelijke prijs, maar heb geen zin de staat te sponsoren middels een hoog verbruik.

Comment

• Een collega van m'n moeder reed met zo één, ik dacht dat het verbruik rond de 15 liter zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                      iemand een idee van 't werkelijke verbruik van een XJ met een 4.0? 'k heb een '98 op 't oog voor een meer dan redelijke prijs, maar heb geen zin de staat te sponsoren middels een hoog verbruik.
                      Ik heb een 3 maanden met deze motorisatie rondgereden en zat tussen de 17 en de 19 l. Vrij kostelijk, maar het rijdt zo fantastisch zacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace
                        Ik heb een 3 maanden met deze motorisatie rondgereden en zat tussen de 17 en de 19 l. Vrij kostelijk, maar het rijdt zo fantastisch zacht...
                        'k denk dat die cijfers realistischer zijn dan de 15 liter die simon opgeeft, tenzij 't allemaal lange afstanden zijn. op langere afstand kreeg ik mijn XJ rond de 18 liter lpg, anders waren het er vlot 22 à 23.

Comment

• Mijn grootouders hebben een S-type ('99) V6, dus met de ZF 5-traps, en verbruiken daarmee al 13 liter. Ik meen dat de V8 van toentertijde (waarom ken ik dit woord ) inderdaad tegen de 17 liter schommelde.

Een nog ouder exemplaar dat bovendien groter -en dus zwaarder is- zal je inderdaad een 18 liter brandstof per 100 km kosten.
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De medewerkers van de Castle Bromwich fabriek van Jaguar hebben hun kerstborrel genuttigd naast de eerst geproduceerde Jaguar XK.

Op om precies te zijn 20 december om 11.30 uur is in Birmingham de eerste Jaguar XK van de band gerold. Het is een 4,2 V8 Coupe in de kleur Liquid Silver. John Naughton, de directeur van de fabriek heeft de auto overhandigd aan John Maries, de beheerder van de Jaguar Daimler Heritage Trust. Hij voegt de auto toe aan de collectie waar hij een plekje krijgt vlakbij de eerst en laatst geproduceerde E-Type.
                            De Jaguar XK beleefde zijn debuut in september op de autoshow in Frankfurt. In de eerste week van januari is het de beurt aan de XK Convertible die zijn publiekdebuut heeft op de beurs in Detroit.
                            De XK heeft zijn eerste prijs al binnen: de voetgangersvriendelijke motorkap is onderscheiden met de Prince Michael International Road Safety Award. In Castle Bromwich werken 2.500 mensen en worden naast de XK ook de XJ en de S-Type gebouwd.

1ste wagen en niet in de jaguar kleur

Comment

• Als je 'm zo op z'n snoet ziet, lijkt 'ie toch meer op een goedkoop Japannertje dan op een Britse roofkat met puike pedigree...

Comment

• Precies zo smal op die foto.

Comment

• Moederconcern Ford heeft het verlieslijdende Jaguar een flinke kapitaalinjectie gegeven.

Jaguar Cars, onderdeel van de Ford Premier Automotive Group, de luxetak van het concern, heeft een kapitaalinjectie gehad van 1,2 miljard pond (1,75 miljard euro). De maatregel komt nadat vorige week bekend werd dat Jaguar 429,3 miljoen pond verlies leed in 2004.
                                  Met de toediening van het kapitaal maakt Ford meteen een eind aan geruchten dat Jaguar in de etalage staat. Onlangs gingen er stemmen op de Renault geïnteresseerd zou zijn om Jaguar als luxemerk aan zijn portfolio toe te voegen. Nu Ford een dergelijk bedrag in Jaguar investeert, mag worden aangenomen dat beide merken niet binnenkort afscheid van elkaar nemen.
                                  renault en jaguar als zoiets toch zou gebeuren mogen ze het van mij liever failliet laten gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                    renault en jaguar als zoiets toch zou gebeuren mogen ze het van mij liever failliet laten gaan
                                    Waarom? Blijkbaar werpt de samenwerking met Ford toch ook niet de verhoopte vruchten af, getuige deze kapitaalinjectie. Ik deel de mening van een mede-forummer (weet niet meer wie ), dat Ford te dicht bij Jag staat en deze laasten daardoor een imago-probleem hebben. Ik pleit niet voor Renault, maar mss is Ford toch ook niet dé oplossing voor Jag...

Comment

• Welke kleur is dit ?
                                      Ja, rood, dat zie ik ook wel , maar hoe heet de kleur ?

'k Vind het zó on-Jaguar, en toch vind ik het héél knap !

Bijgevoegde Bestanden
                                      Life's too short. Not to. Live it.
                                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• mooi maar dat komt ook wel deels door de geblindeerde ruiten

zo zou mijn xk eruit zien

Last edited by ; 14/01/2006, 17:25.

Comment

Working...
                                        X