Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JAGUAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In Dubai kan dat dus hé,

heb daar 996TT's, 4,8is'en en wat weet ik nog allemaal gezien in het wit, quasi allemaal met volledig verduisterde ramen, man man, is dat verdomde knap!

Comment

• Vandaag in de XJ gezeten Amai die is dus enorm groot vind ik!

Comment

• ik vond het raar dat bij de xj , als je erin gaat zitten je veel lager zit dan je denkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
          mooi maar dat komt ook wel deels door de geblindeerde ruiten

zo zou mijn xk eruit zien

wat een auto: prachtig

Comment

• De S-type is nu toch al behoorlijk oud he, is er eigenlijk al sprake van een opvolger? Tegen wanneer, en zijn er al scoops ed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
              De S-type is nu toch al behoorlijk oud he, is er eigenlijk al sprake van een opvolger? Tegen wanneer, en zijn er al scoops ed?
              http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4468

Comment

• Merci, ik hoop dat dit de familie van een vriend kan tegenhouden een S te kopen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3
                  Zit zot in mekaar die site :o

Comment

• Gvd,

Als ik die mini site over de nieuwe XK zie...

Damn, wat een sublieme kar...

Comment

• ik heb de nieuwe xk gezien op het salon vandaag en ik moet zeggen, fantastische wagen. in het echt is hij nog beter dan op foto

Comment

• Ik ben verliefd op de XK...
                        Ik kan dus ook niet wachten op de XKR he...
                        Voor mij voorlopig een Cabrio in Jaguar Racing Green met 20" Senta-velgen met donkerbeige kap en Caramel/Caramel interieur met Burr Walnut hout en Luxury Sports Seats...

Comment

• XK Convertible

Comment

Merci, ik hoop dat dit de familie van een vriend kan tegenhouden een S te kopen .
                            Ik heb hen dus niet kunnen tegenhouden, maar nu blijft hij maar beweren dat t een S-type met 2.5l benzine is. Ik kan het gewoon niet geloven, ik dacht nl dat de kleinste benzine een 3.0 is en de kleinste diesel 2.7... Wie kan hier raad brengen?

Comment

Ik heb hen dus niet kunnen tegenhouden, maar nu blijft hij maar beweren dat t een S-type met 2.5l benzine is. Ik kan het gewoon niet geloven, ik dacht nl dat de kleinste benzine een 3.0 is en de kleinste diesel 2.7... Wie kan hier raad brengen?
                              Na de eerste facelift werd de S-type wel degelijk beschikbaar met een 2.5 V6.

Als 'k me niet vergis werd toen ook de S-type R geïntroduceerd én werd de 4.0 V8 vervangen door de 4.2 V8.

Comment

• Verdomme he! Maar toch bedankt .

btw dan moet AW de prijslijst eens aanpassen en Jag de site.

Comment

Verdomme he! Maar toch bedankt .

btw dan moet AW de prijslijst eens aanpassen en Jag de site.
                                  Inderdaad, op jaguar.com staat de 2.5 V6 niet vermeld ...

Raar. 'k Weet nochtans zéker dat hij beschikbaar was nà de eerste facelift. Misschien hebben ze 'm terug uit het aanbod gezwierd met de tweede facelift, met de introductie van de diesel ...

Edit: voldeed die aan de Euro IV-norm?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                    Ik ben verliefd op de XK...
                                    Ik kan dus ook niet wachten op de XKR he...
                                    Voor mij voorlopig een Cabrio in Jaguar Racing Green met 20" Senta-velgen met donkerbeige kap en Caramel/Caramel interieur met Burr Walnut hout en Luxury Sports Seats...
                                    Join the club... Ik ben ook verliefd geworden op de nieuwe XK. Liefst wel de coupé, in Jaguar Racing Green, met beige lederen interieur en burr walnut. Zo MOET ene jaguar zijn vind ik. Groen, beige vanbinnen en met walnotenhout.

En over de S-Type: ik hoop dat ze de stjl van de RD6 concept car wat vernemen. man, die is mooi
                                    al is de studie van de R-Coupé ook ene mogelijke indicatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                      Als 'k me niet vergis werd toen ook de S-type R geïntroduceerd én werd de 4.0 V8 vervangen door de 4.2 V8.
                                      Idd ergens medio 2002. Dacht wel dat den 2.5 ondertussen vanaf 2005 uit productie was, maar kan ernaast zitten...

Comment

• De 2.5 V6 motor wordt tegenwoordig enkel nog in de X-type geleverd.

Even het gamma:

X-type:
                                        2.0d
                                        2.2d
                                        2.5 V6 AWD
                                        3.0 V6 AWD

S-type
                                        2.7d
                                        3.0 V6
                                        4.2 V8
                                        4.2 S/C R

XJ
                                        2.7d
                                        3.0 V6
                                        3.5 V8
                                        4.2 V8
                                        4.2 S/C R
                                        4.2 S/C "super-V8"

XK
                                        4.2 V8
                                        (er zullen meer varianten volgen in de vorm van een R-versie en 3.5 of 3.0 versie)

Comment

• Comment

Working...
                                          X