Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb daar 996TT's, 4,8is'en en wat weet ik nog allemaal gezien in het wit, quasi allemaal met volledig verduisterde ramen, man man, is dat verdomde knap!
Ik ben verliefd op de XK...
Ik kan dus ook niet wachten op de XKR he...
Voor mij voorlopig een Cabrio in Jaguar Racing Green met 20" Senta-velgen met donkerbeige kap en Caramel/Caramel interieur met Burr Walnut hout en Luxury Sports Seats...
Merci, ik hoop dat dit de familie van een vriend kan tegenhouden een S te kopen .
Ik heb hen dus niet kunnen tegenhouden, maar nu blijft hij maar beweren dat t een S-type met 2.5l benzine is. Ik kan het gewoon niet geloven, ik dacht nl dat de kleinste benzine een 3.0 is en de kleinste diesel 2.7... Wie kan hier raad brengen?
Ik heb hen dus niet kunnen tegenhouden, maar nu blijft hij maar beweren dat t een S-type met 2.5l benzine is. Ik kan het gewoon niet geloven, ik dacht nl dat de kleinste benzine een 3.0 is en de kleinste diesel 2.7... Wie kan hier raad brengen?
Na de eerste facelift werd de S-type wel degelijk beschikbaar met een 2.5 V6.
Ik ben verliefd op de XK...
Ik kan dus ook niet wachten op de XKR he...
Voor mij voorlopig een Cabrio in Jaguar Racing Green met 20" Senta-velgen met donkerbeige kap en Caramel/Caramel interieur met Burr Walnut hout en Luxury Sports Seats...
Comment