Oorspronkelijk geplaatst door Flyer..
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
JAGUAR Lovers
Collapse
X
-
Werd vandaag opgebeld door de eigenaar van deze XJ 3.2 Sport om snel wat pics te gaan nemen..
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
En vandaag was zijn E-type aan de beurt.
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
zo een E-type is zonder twijfel 1 van de mooiste klassiekers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenZalige kar, zo'n E-Type.
Gij zijt nu al een paar keer naar Brustem geweest, nooit veel problemen gehad met MP?
Ik moet er ook eens naartoe, maar zou stom als ge er na 15min al weggestuurd wordt.
Als je 'pech' hebt moet je je pas afgeven en krijg je een waarschuwing. Als je dan niet weg gaat schakelen ze de federale politie in en krijg je een boete van 50 euro.. Ikzelf heb mijn pas nog niet moeten afgeven, Rami en John (N400) al wel.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat geluid van die aangepaste XKR ni normaal !
klinkt helemaal niet 'vol'... wel luid en die 'plofjes', maar ik heb liever een volle sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJawel, op 1u45 een 3tal keer weggestuurd. En dat is redelijk normaal..
Als je 'pech' hebt moet je je pas afgeven en krijg je een waarschuwing. Als je dan niet weg gaat schakelen ze de federale politie in en krijg je een boete van 50 euro.. Ikzelf heb mijn pas nog niet moeten afgeven, Rami en John (N400) al wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDan moet je niet bij een XKR zijn alsook niet bij AMV8 .
klinkt véél beter imo, lekker vol, mooie plofjes... (dan wel met aangepast uitlaatsysteem)
heilig
Comment
-
gast.. jij hebt Tbo toch ook gehoord op C&C he?
Luid, plofjes, geschreeuw à volonté.. maar niet vol
Tussen de XKR en AMV8 zat trouwens niet veel verschil qua geluid, al was de AMV8 van Thibault wel luider ( en nu nog luider met Quicksilver)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtengast.. jij hebt Tbo toch ook gehoord op C&C he?
Luid, plofjes, geschreeuw à volonté.. maar niet vol
Tussen de XKR en AMV8 zat trouwens niet veel verschil qua geluid, al was de AMV8 van Thibault wel luider ( en nu nog luider met Quicksilver)
Comment
-
Vandaag op parking al wandelend voorbijgestoken door stapvoets rijdende nieuwe Jaguar XK: opvallend stille motor,ik hoorde hem helemaal niet aankomen.
Prachtige sportwagen ook met geslaagd design.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
Comment